• Afspraken nakomen

Top advies om eigenlijk nu niets te doen met de hypotheek!

Zie boven

Prima samenwerking

Ik ben heel blij dat wij mogen samenwerking.

• Afspraken nakomen

Netjes, duidelijk en professioneel houding.

Inzichtelijk over de mogelijkheden rond hypotheek.

• Afspraken nakomen

Goed bedrijf die weten waar ze mee bezig

Ervaren deskundigen die je goed advies en hulp bieden met de aankoop en verkoop van je huis

Uitvoerige informatie

Ik heb een eerste gesprek gehad wat zeer veel informatie over de eventuele aankoop van een nieuw huis is gedeeld. Het is mij nu duidelijk wat mijn mogelijkheden en financiële grenzen zijn. Ik ben erg tevreden.

Goed en eerlijk advies

Leuk gesprek gehad, ook echt info gekregen die ik nog niet wist. Adviseur was vriendelijk en dacht echt mee! Ik zou Van Bruggen Adviesgroep Tilburg zeker aanbevelen

• Afspraken nakomen

Goede en begrijpbare uitleg over de gang van zaken

Moussa heeft ons goed geholpen en duidelijk advies gegeven met onze hypotheek aanvraag en verkoop van ons huis

professionele service

Ik ben een tevreden klant

Fantastic

Ok

Geweldige service en vriendelijkheid

Geweldig gewoon en een nette en correcte service en neemt alle tijd voor je. Iemand waar je op kan vertrouwen

Perfect!

Ik kan iedereen Moussa aanraden. Het hele proces met Moussa is fijn verlopen. Hij staat altijd klaar om mee te denken zowel als aankoopmakelaar als hypotheekadviseur. Zijn adviezen zijn vakkundig, helder en transparant waarbij hij ook ontzettend goed en snel bereikbaar.

Beste beslissing ooit.

Ik ben hier geholpen met hypotheekadvies. Alle zorgen werden mij metteen uit handen genomen. Uiteindelijk had ik niet het hoogste bod op een woning maar de makelaar had alsnog voor ons gekozen. Grotendeels door het vertrouwen dat een goede adviseur opwekte.

Heel professioneel top!

Heel professioneel we zijn erg tevreden

Super fijne service!

In zeer korte tijd hebben wij samen met de hulp van Emine Demir van Van Bruggen adviesgroep een huis gekocht. Wij zijn blij met de goede service en het fijne persoonlijke contact!

• Afspraken nakomen

Uitstekend geholpen bij mijn hypotheek aanvraag.

Heel vriendelijk en persoonlijk geholpen.

• Afspraken nakomen

Snel, duidelijk en goed advies ontvangen

Moussa is een prettige gesprekspartner met de juiste kennis paraat. Hij denkt proactief mee, kijkt naar mogelijkheden en durft ook kritisch te zijn. Ik kan hem van harte aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en klantgerichte begeleiding gehad

De ondersteuning van Moussa heb ik als zeer prettige ervaren, waarbij de klant centraal staat. Door tijdig te informeren en snel te handelen is de verkoop van het huis vlekkeloos gegaan.

• Afspraken nakomen

Deskundig advies en fijne samenwerking

Wij zijn goed geadviseerd door onze adviseur Moussa Zabil Van Bruggen Adviesgroep in Tilburg om de juiste keuze te maken voor een Hypotheek die het best bij ons past. Moussa is betrokken, denkt mee en legt alles goed uit. Het was een prettige samenwerking.

• Afspraken nakomen

Goede begeleiding met verkoop huis

Goed advies en begeleiding bij de verkoop van ons huis door Moussa uit Tilburg. Wij hebben wat dit betreft echt geen ervaring en kennis van zaken maar gelukkig konden we altijd overleggen en stond Moussa altijd voor ons klaar met raad en daad. Dankzij zijn adviezen en berekeningen ook een goede hypotheek gekregen voor onze nieuwe woning.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke uitleg en goed advies!

Advies ivm aflopen rentevaste periode. Nieuwe hypotheek waarbij ik perfect ben geholpen Tevens aanbod om ook mijn pakket verzekeringen te vergelijken en opnieuw afgesloten. Perfekte service!

Een hypotheekadviseur met kwaliteit

Goede en duidelijke uitleg hoe een hypotheekaanvraag in zijn werk gaat. Daarbij ook duidelijke taal die iedereen begrijpt zodat je weet wat je afsluit.

• Afspraken nakomen

In een zin: geen aanrader

Er was totaal geen goede communicatie!! Geen vriendelijke makelaar, jammer.

Slechte bereikbaarheid. Onvoldoende begeleiding

De makelaar heeft geen tijd. Er is geen/ weinig tijd voor mijn vragen en wensen. En antwoorden komen laat. Het duurt lang voordat je terug gebeld / ge appt wordt, soms dagen. Wat was dat stressvol zeg! pfff klotsoksels! wachten in onzekerheid. Steeds weer. Ook de kijkers wachten 24-30u op een terugbel-actie. Het callcentre maakt dat het nog langer duurt. Ik hoopte -zeker als vrouw alleen- op ondersteuning en beter contact (daar had ik vantevoren nog zo om gevraagd!) Deze tijden van snelle verkoop vragen om snel schakelen en dat is Moussa vaak niet gelukt. Wensen worden deels behartigd. Soms wel (een speciaal verzoek voor een foto : ) en andere keren niet. Een eerste financieel advies gevraagd; was karig. Een tweede advies ketste hij helaas af (geen tijd). Meerdere Funda gegevens klopten niet (had vantevoren nog zo om correctheid gevraagd!) en correctie duurde 4 dagen. Een 2e correctie ging gelukkig wel goed. De begeleiding was onvoldoende. Wat er - thank God- wel goed is gegaan: mijn huis is goed verkocht en dat is belangrijk.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Beste mevrouw, wat vervelend dat u ondanks mijn 200% inzet niet tevreden bent over mijn dienstverlening. Ik heb u vanaf de start van het verkoopproces meegenomen in de keuze van de foto’s, het opstellen van de tekst voor funda en de aanpak van de open dagen van uw woning. Daarbij heb ik veelvuldig in de (late) avonduren, op zaterdag en zelfs op zondag contact met u gehad over het verloop van de verkoop. Altijd, op elke telefonische of whatsapp / email vraag, heb ik zo snel mogelijk gereageerd. Gelukkig is uw woning snel en voor een mooie prijs verkocht. Daar ben ik blij mee. Ik ben ook blij dat u zo’n openhartige reactie hebt geplaatst, daarvan kan ik alleen maar beter worden. Ik wens u veel woonplezier in uw toekomstige nieuwe woning.

Over Van Bruggen Adviesgroep