Goede ervaring, alles vlot en snel geregeld met een goede service!

• Afspraken nakomen

Goede service, goede begeleiding!

Meerdere keren goed ondersteund bij het onderzoeken van mijn wensen en opties. Bij vragen tussendoor, snel een reactie ontvangen. Kortom zeer fijne en vlotte samenwerking met Koen en Jolanda van kantoor Arnhem Noord.

• Afspraken nakomen

Wij hebben het traject met de Van Bruggen specialisten als zeer goed ervaren.

Het kopen van een huis valt niet in onze specialisme waarnaar wij al vrij snel bij Van Bruggen in Arnhem uitkwamen. Voor ons was het lastig om in het begin te weten wat we kunnen verwachten in het kennismakingsgesprek waren wij direct ontzorgd. Het was geen makkelijke situatie waarin wij zaten met de hypotheek en het huis gelukkig waren stond het team van Van Bruggen klaar om te schakelen en konden we met een gerustgesteld gevoel verder. Alles is goed en volgens afspraak verlopen. Wij wonen inmiddels in ons mooie huis! Wat wij lastig vonden aan het kopen van het huis was wat de stappen zijn en wanneer je wat kunt verwachten en wat daar voor nodig is. Wellicht is dit iets wat in een format gegoten kan worden als een soort stappenplan. Dit zou ons aan het begin meer duidelijkheid gegeven hebben. Nogmaals bedankt voor de hulp en de deskundigheid!

• Afspraken nakomen

Prettig contact en fijne begeleiding

Prettig geholpen, het hele traject van huis kopen en hypotheek regelen verliep mede door Van Bruggen Adviesgroep zonder stress. Ook fijn dat de hypotheekgesprekken in de avonduren buiten onze eigen werktijden gehouden konden worden.

• Afspraken nakomen

Duidelijk advies waarbij er meegedacht wordt!

Erg fijn contact gehad met de mensen van Van Bruggen Adviesgroep. Er wordt meegedacht in de verschillende opties en ook voor het beantwoorden van onze vragen stonden ze klaar. Wat betreft ons hypotheekadvies en de hele aanvraag hebben ze ons duidelijk meegenomen door het hele proces. Een erg fijne ervaring.

• Afspraken nakomen

Super service, Koen belt rustig buiten wertijden terug als je daar om vraagt. Ook in het weekend. Toen eenmaal bleek dat we toch voor een huis en hypotheek in Duitsland gingen heeft Koen ons nogsteeds geduldig en zeer snel geantwoord op onze vragen en zelfs een nieuwe berekening gemaakt.

• Afspraken nakomen

Goed inlevingsvermogen, dus klantgericht denken; deskundig en gedreven. Eindoordeel oprecht een 10!

• Afspraken nakomen

Goed en duidelijk advies. Ik weet nu wat ik kan lenen en wat mijn maandlasten worden, in een simpel en begrijpelijk overzicht. Nu op zoek naar een geschikte woning, en dan terug voor de hypotheek naar Koen Zijlstra van Van Bruggen Adviesgroep.

• Afspraken nakomen

Tot nu toe zeer tevreden er zijn geen belofte's gedaan Dus alles was even afwachten de stukken zijn getekend dus ga ik er van uit dat het nu wel goed komt

• Afspraken nakomen

Prettig geholpen, binnen een korte tijd duidelijk antwoord ontvangen.

• Afspraken nakomen

Voor onze eerste woning waren wij op zoek naar een hypotheek adviseur. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij van Bruggen adviesgroep. Hier hebben wij een geweldige ervaring gehad met Koen Zijlstra. Hij is zeer klantvriendelijk, weet heel veel zaken uit zijn hoofd en doet wat hij belooft. Het introductiegesprek was duidelijk en helder, we konden alle vragen kwijt die we hadden en hij wist ons overal duidelijk antwoord op te geven. Een van de vragen die wij hadden was erg ingewikkeld en moest hij uitzoeken. Hij gaf aan dat hij het antwoord zou hebben tijdens ons tweede gesprek, dat ook kostenloos was, wat ook zo was. Hij heeft altijd helder en duidelijk gecommuniceerd naar ons. Heeft ook flink de druk op de hypotheekverstrekker en de starterslening gehouden, waardoor deze op tijd werd verstrekt aan ons. Echt een aanrader! Koen, hartstikke bedankt voor alle tijd en moeite!

Velperweg 86 6824 HL Arnhem

Over Van Bruggen Adviesgroep