Ik kom al jaren bij van Bruggen voor financieel advies rondom hypotheken etc. Nog nooit teleurgesteld. Men denkt hier graag met je mee op zoek naar passende oplossingen.

Netjes en klantgericht

Gebeld op een random mail. wel netjes antwoord.Goed begeleid nu nog hypotheek dan helemaal blij..

• Afspraken nakomen

Fijne kennismaking en open sfeer

Hele fijne mensen met vriendelijke en open houding. Denken mee in mogelijkheden ipv beperkingen.

• Afspraken nakomen

Duidelijk, accuraat en altijd kijkend naar totaal situatie.

Voor tweede maal naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van diensten van Van Bruggen Adviesgroep Arnhem.

Vakkundig advies

Vakkundig advies waar ik veel aan heb.

• Afspraken nakomen

Geen enkele interesse in de klant

Wat een farce. Meneer was totaal niet geïnteresseerd en redelijk kortaf. Totaal geen interesse zeer zwart wit zonder enige creativiteit.

• Afspraken nakomen

Beste meneer, dat is natuurlijk niet de bedoeling dat u zich niet gehoord voelt. Ik neem al mijn klanten serieus en ik heb dan ook vol interesse naar uw verhaal geluisterd en over oplossingen nagedacht. Echter, ik heb rekening te houden met wat geldverstrekkers aan regels hebben neergelegd en wat onze toezichthouder qua wetgeving oplegt. Daardoor was wat u als wens had niet mogelijk. Ik snap dat dit geen leuk bericht is maar ik kan daar helaas niks anders van maken. Ik wens u veel woonplezier toe.

Zeer vriendelijke ervarend adviseur

Uitstekend advies

Duidelijk, betrouwbaar en overzichtelijk

top

super goed en snel geholpen!

Klantgericht

Uitstekende dienstverlening en advisering. Goed bereikbaar en toegankelijk. Zeer tevreden.

Heel actief meegedacht

Kenny dacht heel klantgericht en proactief mee met mijn situatie. Ook al was duidelijk dat zijn advies niet tot een opdracht voor hem zou leiden. Dat noem ik echt pas echt klantgericht!

• Afspraken nakomen

Deskundigheid op een open fijne manier van communicatie.

Niets is teveel gevraagd.

• Afspraken nakomen

Uitstekende uitleg tijdens het oriënterende gesprek

We spraken met een hypotheekadviseur omdat we nog niet echt een idee hadden hoe alles werkt. Hij heeft heel fijn uitleg gegeven en duidelijk gemaakt hoe we ons kunnen gaan voorbereiden op een huis kopen en waar we dan rekening mee moeten houden.

• Afspraken nakomen

Goed geholpen door zowel Koen als door Jolanda!

Mijn eerste hypotheek is geregeld door Koen en Jolanda. Vanwege een gebrek aan informatie over hypotheken vanuit mijn kant namen Koen en Jolanda uitgebreid de tijd om mijn vragen te antwoorden. Vanuit hier is de hypotheek in 2 weken geregeld.

Fijn en laagdrempelig contact

Zoals de titel al aangeeft; contact liep erg soepel en prettig. Ook werd alles duidelijk en rustig uitgelegd en was het een relaxte sfeer

• Afspraken nakomen

Uitstekend, record datgene waar ik behoefte aan had!

Er zat toch een beetje werk in, maar gedegen advies gekregen; dit zonder directe verkoopopdrachten

• Afspraken nakomen

Goed advies en reageren snel

Boven verwachting goed. Duidelijk advies en konden op korte termijn een afspraak maken. Met heel weinig info vooraf toch een gedegen advies, erg netjes!

• Afspraken nakomen

Goede en duidelijke communicatie. Zijn zeer bereidwillig om al je vragen te beantwoorden. Al met al een goede service.

Top kantoor!

De afgelopen periode heb ik meerdere malen gebruik mogen maken van de diensten van Van Bruggen Adviesgroep Arnhem Zuid. Jolanda is punctueel, accuraat en erg snel! Ze houden je op de hoogte en staan altijd klaar om de vragen te beantwoorden. Koen had tijdens ons eerste gesprek een analyse uitgevoerd en kwam met meerdere opties. Het was erg fijn dat er met je mee werd gedacht. Jolanda en Koen vormen tezamen een deskundig team en ik raad iedereen in mijn directe omgeving hen aan!

Goed en snel geregeld !!

In 2,5 week onze hypotheek geregeld ondanks dat het zakelijk was. Fijne samenwerking en korte lijntjes met Jolanda.....niets was haar te veel. 100 % top en daarom 5☆☆☆☆☆

• Afspraken nakomen

Snellen en persoonlijke service van Van Bruggen Adviesgroep Arnhem Zuid.

Wij, ik en mijn toenmalige vriendin waren opzoek naar een boerderijtje. We konden Koen altijd bellen voor advies dit was begin 2020. Uiteindelijk hebben we ons huis gekocht in mei 2020. Het jaar erop ging de relatie uit, en ik wilde alleen in het huis achterblijven. Koen en Jolanda hebben er samen voor gezorgd dat dit snel en deskundig tot een mooi einde werd begeleid. Mijn dank is groot dat alles zo snel ging bedankt Koen en Jolanda,

• Afspraken nakomen

Zeer goede ervaring met Van Bruggen Adviesgroep Arnhem Zuid. Koen geeft uitstekend advies, heeft een persoonlijke benadering en reageerde ondanks de vakantiedrukte snel en accuraat op mijn vragen. Kortom alles relatief snel en goed geregeld en goed ondersteund door Jolanda! Zeker een aanrader voor iedereen die een deskundig financieel advies zoekt en goed bemiddeld wilt worden voor een hypotheekverkrijging.

goed en snel advies

vanwege corona was het lastig om elkaar face-to-face op kantoor te ontmoeten, en dit terwijl je graag goede uitleg wilt over een af te sluiten hypotheek. Gelukkig nam van Bruggen alle tijd om telefonisch het contract en offerte door te nemen. Ook reageerden ze snel op onze mails en telefoontjes. Wij zijn zeer tevreden over Van Bruggen!

• Afspraken nakomen

Ontzorgen erg veel en advies is zeer waardevol!

Ik heb echt het gevoel gehad dat Van Bruggen er was om mij te helpen. Fijn idee. Zeer goed contact gehad tijdens het gehele proces. Zelfs in deze coronaperiode waarin alles net even anders gaat.

• Afspraken nakomen

Ik heb zowel mijn woning verkocht en een andere woning gekocht met behulp van Koen en Jolanda van, van Bruggen en advies groep. Van A tot Z ben ik super begeleid en bijgestaan. Ik raad iedereen aan om de hulp/begeleiding in te schakelen van, van Bruggen en advies groep wanneer je je woning verkoopt of een andere woning gaat kopen. Nogmaals bedankt Koen en Jolanda!

Over Van Bruggen Adviesgroep