• Afspraken nakomen

Eerste orienterende gesprek was duidelijk, vriendelijk ontvangen. Deskundig advies waar ik wat mee kan.
  • Afspraken nakomen

We zijn blij met het door van Bruggen bereikte resultaat. Het contact en de communicatie tussen Nancy en ons hebben wij als zeer prettig ervaren. Bernadet en Cor Vagevuur
  • Afspraken nakomen

IK heb het intekengesprek als zeer waardevol en leerzaam ervaren . Helaas heb ik niet eerder contact met gezocht met van bruggen advies , dan was me veel werk bespaart gebleven . met vriendelijke groet Gerrit Simmelink
  • Afspraken nakomen

Zeer goed te woord gestaan en geholpen.
  • Afspraken nakomen

jullie zijn te vroeg, volgende week is er een gesprek met de notaris en daarna kunnen wij de hypotheekaanvraag afronden. Als dat is geschiedt dan kunnen wij uw medewerker beoordelen,tot nu toe zijn wij tevreden. Ik moet wel opmerken dat het bedrag dat aan van Bruggen adviesgroep betaald moet worden niet in verhouding staat met het bedrag dat betaald moet worden voor rechtstreekse onderhandeling met de hypotheekgever Aegon.
  • Totaal oordeel N.v.t.

• Afspraken nakomen

Zeer duidelijk. Wat wij vroegen, krijgen we antwoord op.
  • Afspraken nakomen

Heel goede ervaring klantvriendelijk en meedenken.
  • Afspraken nakomen

Vlotte en vriendelijke behandeling. Goede inleving en begrip van mijn persoonlijke situatie.Expertise was OK

• Afspraken nakomen

Nancy is zeer vriendelijk! Zij probeert alles zo voordelig mogelijk voor je op te lossen/regelen, en komt haar afspraken na! Ik beveel haar ten zeerste aan aan mijn familie, vrienden en kennissen enz.
  • Afspraken nakomen

Heel prettig en professioneel. Helaas laat onze situatie nu niet toe om.verdere stappen te nemen richting een ander huis. Willen toch financieel meer sparen. Zodra er.meer zicht zou zijn op start van verkoop woning en nieuwe.woning zullen wij weer contact opnemen met Nancy. Groet
  • Afspraken nakomen

Mevr Hijink was zeer vriendelijk in de omgang en kwam alle afspraken perfect na. Opmerking. Een fout in het berekeningssysteem was voor haar en ons zeer vervelend en storend, waardoor alles erg uitliep. Hier kon zij niets aan doen.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn.

Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Over Van Bruggen Adviesgroep Winterswijk