Klasse advies en hulp in complexe financiën

Tijdens mijn scheiding moeten de financiële zaken afgewikkeld worden. Advocaten en scheiding planners hadden geen hoop kunnen geven op een goeie oplossing. Maurice heeft met veel geduld de financiële zaken opgelost! Als dank hebben we hem ook gelijk onze hypotheek en verzekeringen laten regelen... En dat ook zeer gunstig en correct afgehandeld!

• Afspraken nakomen

Snel en zéér deskundig geholpen

Maurice hééft ons héél erg goed geholpen. Erg duidelijk en heeft kennis van zaken. Prima ga je zeker aanbevelen!!

Deskundig, snel en vriendelijk

Maurice heeft geholpen bij de herfinanciering van mijn woning. Ik heb dit als zeer prettig ervaren, Maurice is deskundig, eerlijk, snel en vriendelijk. Zeker een aanrader.

• Afspraken nakomen

Goede begeleiding gedurende het gehele traject!

Mijn ervaring was positief; Duidelijke en to-the-point hypotheek advies gesprekken; Heldere uitleg mbt te maken keuzes; Tijdige response op vragen.

Top geholpen. !!

's Avonds na werktijd via site verzoek gedaan. daarna de zelfde avond nog gebeld en afspraak gemaakt. Andere ochtend gebeld door Maurice en deze heeft mijn vraag opgepakt. Nog direct diezelfde morgen antwoord ontvangen. Top Service

• Afspraken nakomen

Prettige benadering en duidelijke uitleg

Ik ben erg goed geholpen en heb uitvoerige uitleg gekregen wat ik erg prettig vond. Zowel via de mail als live fijn contact.

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig en klantvriendelijk. Een topservice!

Maurice heeft ons zeer goed geholpen bij het afsluiten van een nieuwe hypotheek. Hij is deskundig en denkt echt mee met de klant. Wij hebben zijn advies en service als zeer prettig ervaren.

Topadviseur.

Onze ervaring is , wij werden zeer goed , vriendelijk en deskundig geholpen. Wat een andere adviseur niet voor elkaar kreeg of niet wilde uitvoeren heeft van Bruggen wel voor elkaar gekregen (bedankt hiervoor ) TOP. Alles werd zeer goed uitgelegd , als je iets niet begreep , werd het ons in het goed begrijpelijk Nederlands uitgelegd. Je kon ook elk uur van de dag bellen en of aankloppen voor een gesprek of een vraag. Ik zal een ieder vertellen over onze goede ervaring met Van Bruggen Adviesgroep.

• Afspraken nakomen

Maurice verstaat zijn vak!

De score spreekt voor zich. Maurice omschrijf ik als deskundig, eerlijk, no nonsens en toegankelijk. Reageert snel op vragen en ontneemt je zorgen. Daarnaast is Maurice een heel fijn persoon!

• Afspraken nakomen

Goed , behulpzaam en kennis van zaken

Goede ervaring en iemand met kennis van zaken die weet waar hij over praat

• Afspraken nakomen

Ik heb gevraagd een aanvraag rente wijziging te doen. Die heeft mijn adviseur ingediend. Ik ga er vanuit dat hij me op de hoogte houdt :)

• Afspraken nakomen

Heldere uitleg en advies en adequate administratieve afhandeling

Heldere uitleg en advies. Behoorlijke besparing maandlasten en prima administratieve afhandeling.

Prima adviesgesprek

Gesprek heeft aan ons doel beantwoord. Was voor ons verhelderend.

• Afspraken nakomen

Zeer betrouwbaar en heeft ons zeer goed geholpen en was heel vriendelijk en legde als goed uit

• Afspraken nakomen

Ben ontzettend goed geholpen door Maurice!!

Deskundig, snel en vriendelijk!

• Afspraken nakomen

Zeer betrokken in zijn dienstverlening

Maurice Meesters is een erg betrokken dienstverlener. Die oog heeft voor het individu, waar makkelijk en snel mee te schakelen is en die zeer secuur werkt.

• Afspraken nakomen

Super niets op aan te mermen . Voor ons alles naar wens , duidelijk , Tips , geduldig , Zeer VRIENDELIJKE voor ons Krijgen Jullie een dikke 10👌

• Afspraken nakomen

Mijn hypotheek moest worden omgezet. En mij adviseur in deze helpt ons voortreffelijk. Stap voor stap en duidelijk uitleggen wat er gebeurt is voor mij belangrijk en dat gebeurt ook . Af en toe onduidelijk voor mij resulteert in dat ik veel vragen heb en die worden ook netjes beantwoord. Ben zeer tevreden tot nu toe en blij dat ik contact op heb genomen .

• Afspraken nakomen

Uitstekende begeleiding en objectieve correcte advisering

• Afspraken nakomen

Fijn om met Maurice te werken.

• Afspraken nakomen

Maurice heeft me goed geholpen met het meenemen van de rabobank hypotheek naar de nieuwe woning. Goed, duidelijk en eerlijk advies. No nonsense. Zal hem ook aanraden aan mijn vrienden.

• Afspraken nakomen

Ik zou heel veel aanbevelen. snel en professioneel

• Afspraken nakomen

Heb er een goede ervaring mee opgedaan!! Ik ga zeker terug als ik weer een nieuw huis ga kopen.

Westersingel 4

4611 HV Bergen op zoom