Snel, kundig en uiterst klandvriendelijk

Op dezelfde dag dat ik het eerste adviesgesprek aanvroeg werd ik gebeld door Van Bruggen Adviesgroep voor het inplannen van een gesprek. Dit kon zowel fysiek als telefonisch/videobellen. Erg fijn dat deze opties aangeboden worden. Al mijn vragen waren snel beantwoord en de adviseur dacht uitstekend mee in de mogelijkheden. Ik was erg blij met deze service!

Prettig, en goed advies

Goed gesprek met duidelijke uitleg en goed advies

Prettig, en goed advies

Goed gesprek met duidelijke uitleg en goed advies

• Afspraken nakomen

Uitstekend laat geen ruimte voor verbetering en dat zou jammer zijn!

Ik kan het contact nog omschrijven met het woord 'vertrouwen-wekkend'

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg, vriendelijk. Meedenkend. Goed bereikbaar.

Super fijn contact en uitstekend geholpen

Super fijn contact en uitstekend geholpen

Prettige kennismaking

We zijn bij Yvonne langsgeweest ivm met een kennismakingsgesprek. We komen zeker terug om een financieel plaatje te laten maken

Zeer goed geholpen

Fijne gesprekken gehad

Goed en duidelijk

Wij hebben ons eerste gesprek gehad.als we huis hebben gevonden komen we terug voor onze hypotheek.

• Afspraken nakomen

Een zeer goed meedenkende sparringpartner

Hoewel de tijd op dit moment nog niet rijp was om over te stappen kregen we een eerlijk advies waarbij de adviseur goed meedacht in onze klantwensen. In tegenstelling tot andere dienstverleners verliep de communicatie vlotjes. Hoewel je dit feitelijk mag verwachten van een dergelijk bedrijf is dit doorgaans niet vanzelfsprekend. Een zeer goede ervaring dus.

• Afspraken nakomen

Luisteren goed en geven duidelijk advies, en zijn voor mij heel medewerkend.

Ik had al iets 4 jaar geregeld , maar ze bleef heel zakelijk en zei prima en bedankte mij ], maar meest doen andere door vragen en dat deed ze niet. Daarom een hoog punt voor de eerlijkheid .

Heldere uitleg

Op een duidelijke en heldere manier werd aan deze leek uitgelegd wat de mogelijkheden waren m.b.t. een hypotheek. Daarna en nu nog betrokkenheid.

• Afspraken nakomen

Helder advies waar je mee verder kunt

We wilden advies over het opnemen van overwaarde van ons koophuis, om eventueel te gebruiken voor een tweede woning. De ontvangst met koffie was hartelijk en nadat we onze vraagstelling hadden geformuleerd was het antwoord snel gevonden. Maurice heeft ons hiermee prima geholpen en zullen bij een volgend vraagstuk weer een beroep doen op deze vriendelijke man. Dank je wel, Maurice!

• Afspraken nakomen

Een adviseur die haar vak verstaat

Mvr yvonne van gils is klantvriendelijk een vrouw met kennis. Zoek tot in de puntjes alles uit en kom met advies wat voor ons het beste is. Als ik nog met vragen zit waar ik mij niet lekker bij voelt dan pak zij het gelijk op en zorg dat ik met een gerust hart kan slapen. Ook met verzekeringen zoek ze alles uit zodat ik goed verzekerd ben en niet te veel betaald. Ben heel blij met haar. Yvonne bedankt voor je service. Groetjes fam Helbers

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, duidelijk, zorgvuldig en snel

Maurice heeft ons goed advies gegeven met betrekking tot het aanvragen van een hypotheek en alles wat komt kijken bij de koop van een huis. Altijd behulpzaam, goed bereikbaar en duidelijk.

Goed en correct afgehandeld

Goede communicatie met Maurice. Altijd op dezelfde dag terug gebeld. Alle papieren naar de geldverstrekker tot aan de notaris keurig verzorgd.

Openhartig en deskundig

Werd snel gereageerd, had alles ook redelijk snel binnen. Prima geregeld.

• Afspraken nakomen

Omzet genereren in zo kort mogelijke tijd

De adviseur, Maurice, gaf een goed advies, had weinig tijd om vragen te beantwoorden en was erg gefocussed op het consultbedrag. Reageerde ook geirriteerd bij teveel inhoudelijke vragen over het advies. Ik zou van dit bureau in de toekomst geen gebruik meer maken en ook collega's dit niet aanraden.

• Afspraken nakomen

Ik denk dat er sprake is van een misverstand. Uw beschrijving komt niet overeen met mijn werkwijze. Ook komen uw naam en uw emailadres niet voor in mijn afsprakenlijst van de afgelopen maanden. Ik heb u gemaild om te vragen wanneer u bij mij bent geweest. U heeft daar tot nu toe niet op gereageerd helaas. Kan het zijn dat u wellicht een ander bedrijf bezocht heeft en dat u zaken door elkaar haalt?

de heer Meesters, doet z’n naam eer aan.

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen door Maurice.

• Afspraken nakomen

Klasse advies en hulp in complexe financiën

Tijdens mijn scheiding moeten de financiële zaken afgewikkeld worden. Advocaten en scheiding planners hadden geen hoop kunnen geven op een goeie oplossing. Maurice heeft met veel geduld de financiële zaken opgelost! Als dank hebben we hem ook gelijk onze hypotheek en verzekeringen laten regelen... En dat ook zeer gunstig en correct afgehandeld!

Westersingel 4 4611 HV Bergen op zoom

Over Van Bruggen Adviesgroep