Goed meegedacht na het overlijden van mijn man betreffende aanpassingen verzekeringen.

• Afspraken nakomen

Een fijn en verhelderend gesprek!

Een erg prettig gesprek, waarin we goed gehoord zijn en er uitstekend met ons werd meegedacht. Yvonne is heel betrokken, en straalt daadkracht, professionaliteit en rust uit.

• Afspraken nakomen

Ik ben zeer goed geholpen.

Op de vraag waar voor ik ging een goede uitleg en samenvatting gehad.

Klantgericht en meedenkend

Hypotheek voor mijn woning was snel en vakkundig geregeld door de adviseur. Mogelijkheden werden goed doorgenomen en uitgelegd. Ook met de belastingaangifte werd meegedacht.

Prettig contact

Snel alles geregeld om tot een afspraak te komen

• Afspraken nakomen

Altijd, fijn na het kopen van mijn huis, dat zijn mijn belastingaangifte kunnen doen.

prettige samenwerking

Ik ben altijd snel en goed geholpen

• Afspraken nakomen

Gewoon goed geregeld was meteen een klk

vriendelijk

Snel een afspraak gemaakt, duidelijk en overzichtelijk.

Snel, vriendelijk en duidelijk

We konden snel een afspraak inplannen en snelle reacties op vragen die we hadden over onduidelijkheden. Gewoon professioneel.

Van Bruggen Adviesgroep helpt je van A tot Z

Maurice heeft me geweldig geholpen met allerlei zaken rondom scheiding en aanschaf van nieuw huis. Heel fijn dat er mensen zijn die je in deze tijden kunnen ontzorgen. Al mijn vragen (en dat waren er veel) werden snel beantwoord en/of opgelost. Enorm dankbaar voor jullie hulp!

Vriendelijk en professioneel

Ik werd vriendelijk ontvangen en ontving heldere informatie waar ik wat mee kon. Mvg, Hatice Kalayci

Uitstekende dienstverlening

Maurice (Bergen op Zoom) is kundig, duidelijk en pro-actief. Daarbovenop een vriendelijke vent.

Prima gesprek gehad

Heel prettig ongedwongen gesprek

We zijn nog echt zoekende en ons gesprek was hierdoor nog heel oriënterend. Maar er werd niets aangepraat en onze adviseuse heeft heel open geluisterd en gereageerd.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Klantvriendelijk

Op dezelfde dag dat ik het eerste adviesgesprek aanvroeg werd ik gebeld door Van Bruggen Adviesgroep voor het inplannen van een gesprek. Dit kon zowel fysiek als telefonisch/videobellen. Erg fijn dat deze opties aangeboden worden. Al mijn vragen waren snel beantwoord en de adviseur dacht uitstekend mee in de mogelijkheden. Ik was erg blij met deze service!

• Afspraken nakomen

vriendelijk, en een goed voorlopig advies

Prettig contact met een vriendelijke dame

Over Van Bruggen Adviesgroep