Heel fijn kennismakingsgesprek gehad met Daan. Begrijpende taal en duidelijke uitleg wat ik kan gaan lenen in mijn huidige situatie. Zeker een aanrader!

• Afspraken nakomen N.v.t.

• Afspraken nakomen

Zeer vakbekwaam! Erg goed geholpen. Ik zou zeker vanbruggen-advies aanraden!

• Afspraken nakomen

zeer prettig en doelgericht,zeer tevreden

• Afspraken nakomen

Kenny is er erg bij betrokken . Kenny is ook niet te beroerd om je s.avonds tewoord te staan, en een degelijk antwoord te geven naar ons toe. Wij zijn erg te spreken over hoe de zaken zijn gegaan. Bedankt.

• Afspraken nakomen

Zeer positief we vonden dat het gesprek zeer prettig is verlopen hij was zeer deskundig en had een goed inlevingsvermogen vermogen in onze situatie

• Afspraken nakomen

Ik heb een goed advies gekregen en alles is conform afspraak afgehandeld. Waar ik mij aan stoor is dat ik niet meer zonder financieel adviseur mijn hypotheek kan regelen. Verder doen de financiële instellingen erg moeilijk met regels die in mijn geval kant nog wal raken. Maar met de adviseur hebben we aan al deze regels kunnen voldoen.

• Afspraken nakomen

Heel erg prettig om mee samen te werken. Duidelijk, vriendelijk en in normale woorden. Echt top.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het uiteindelijke resultaat is bereikt en daar ben ik zeer tevreden over. Het onderhouden van contact en het op de hoogte houden van de voortgang had frequenter gekund. Nu heb ik zelf geregeld hierover contact moeten zoeken.

• Afspraken nakomen

Een fijn gesprek gehad met Kenny Kobesen. Deskundig en probeert zich ook te verplaatsen in je eigen specifieke situatie.

• Afspraken nakomen

We hebben een heel positief gevoel na ons oriënterend gesprek betreft een hypotheek. Tegen de tijd dat wij serieus worden met onze eerste koopwoning komen we waarschijnlijk terug

• Afspraken nakomen N.v.t.

Er is van voor tot achter ondersteuning, er wordt met geduld gewerkt (begreep niet altijd alles goed) , er wordt goed geluisterd en meegewerkt om te komen tot het gevraagde resultaat. Kan niet anders dan erg tevreden zijn. Goede kwalitatieve dienstverlening, ook bij afwezigheid goede overname van collega / bereikbaarheid. Dank.

• Afspraken nakomen

Goed advies. Wordt vervolgd i.v.m. rentemiddeling in september a.s.

• Afspraken nakomen

Shelley en duid elite advisering

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Over Van Bruggen Adviesgroep Apeldoorn West

Filter op Taal