helemaal ontzorgd!

Het maken van een afspraak ging prima en we werden netjes ontvangen op het kantoor in Deventer. In het gesprek met de adviseur kregen we beiden het gevoel van vertrouwen en voelden ons direct ontzorgd. Het aanleveren van gegevens ging op een heel professionele manier, waarbij veiligheid en privacy de boventoon voeren.

Uitstekend geholpen

Ik ben erg goed geïnformeerd en erg vriendelijk te woord gestaan! Het gesprek heeft mij zeker geholpen en inzicht gegeven in wat ik kan verwachten als ik een hypotheek wil afsluiten.

Zeer correct en snel

Zeer correct ontvangen op afgesproken data en tijden. Heel snel een correcte offerte.

snel en vakkundig

ruim 17 jaar al bij hun en bevalt prima

Snel, fijn en vriendelijk.

Super service! Duidelijk en no nonsense. Hier zetten ze nog het stapje extra voor een klant.

• Afspraken nakomen

Deskundig, behulpzaam en no-nonsense advies

Ivm de bouw van onze nieuwe woning hebben wij vooraf advies gevraagd over de haalbaarheid. Met geduld werden de vragen en beren op de weg besproken maar werd er ook gekeken naar de mogelijkheden. Voor ons creerde dat een gevoel dat je er niet alleen voorstaat. Wij zijn dan ook zeer tevreden over de dienstverlening.

• Afspraken nakomen

Kundig en prettige communicatie.

Een fijne sfeer, erg kundig en een onwijs prettige communicatie.

Klantvriendelijk

Vriendelijke, deskundig en vertrouwd

• Afspraken nakomen

Prima geholpen duidelijke uitleg.

• Afspraken nakomen

Prima, maar soms geen pro-actieve feedback en opvolging van ons dossier. Na bellen bleek dan dat de status was gewijzigd en wij weer aanvullende informatie aan moesten leveren. Verder heel persoonlijk, toegankelijk en zoals gezegd prima.

• Afspraken nakomen

Erg fijn gesprek. Goed gevoel voor wat ik nodig heb.

• Afspraken nakomen

door Rob Jansen erg goed geholpen met de aankoop van mijn nieuwe woning en het regelen van ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid van mijn oude woning! Erg blij mee!

• Afspraken nakomen

Loop nu al een wat jaren mee en ben altijd zeer snel en netjes geholpen.

• Afspraken nakomen

Omdat er nogal veel veranderd is in hypothekenland was ik niet helemaal van de mogelijkheden en onmogelijkheden op de hoogte. Na het zeer prettige orientatiegesprek heb ik de zaken weer vrij helder. Mochten de plannen concreter worden dan zal ik zeker weer contact opnemen voor het vervolg. Op dit moment is het zo dat de woning annex atelier die ik op het oog had helaas is verkocht.

• Afspraken nakomen

Het contact met dhr. Rob Jansen is erg prettig. Ik heb het gevoel dat hij goed naar mijn verhaal luistert en hij adviseert me uitstekend over de mogelijkheden. Hij denkt ontzettend mee en begrijpt de situatie goed.

• Afspraken nakomen

Na een zeer vriendelijke ontvangst met de vraag omtrent koffie of een ander drankje een zeer goed en rendabel gesprek met de medewerkster Denise en voldoende en geruststellend verlopen en de aanbieding om ons verder te helpen in het verlagen van de woonlasten en de situatie waar wij in zitten

• Afspraken nakomen

Formeel heb ik nog geen huis en dus hypotheek nodig, maar ik kan alle vragen die ik heb al stellen en krijg daar binnen 24 uur deskundig, vriendelijk en uitgebreid antwoord op, superfijn.

• Afspraken nakomen

Mijn partner en ik waren echt nog een leek op het gebied van hypotheken. Maar na onze afspraak bij van bruggen deventer zijn wij een heel stuk wijzer geworden. Er werd goed de tijd voor ons genomen en alles werd duidelijk uitgelegt. Er heerste een prettige sfeer en wij gingen met een goed positief gevoel weg!

• Afspraken nakomen

goed advies al onze vragen zijn beantwoord door verandering van omstandigheden zijn we er nog niet op terug gekomen, dat zou alsnog kunnen

Keizerstraat 29 7411 HD Deventer

Over Van Bruggen Adviesgroep