zeer goede ervaring ik zou het aanraden

wat ik al boven schreef

Vriendelijk en deskundig

Altijd vriendelijk en deskundige hulp. Zeer tevreden!

Altijd goed geïnformeerd door Rob

• Afspraken nakomen

Persoonlijk, fijn en gepast advies

Een fijn adviesbureau, die persoonlijk te werk gaat. Open en snelle communicatie. Gepast advies en fijne mensen!

Vriendelijk en deskundig

• Afspraken nakomen

Denise en Rob hebben ons fantastisch geholpen. Alles wordt uit handen genomen en ze weten heel goed waar ze het over hebben!

Zeer prettig adviesgesprek gehad

We hadden

• Afspraken nakomen N.v.t.

Goed gesprek gehad met rob meteen duidelijkheid wat ik wel en niet kan met mijn hypotheek kan doen engoed afgehandeld door Rob

Altijd professionele deskundige hulp

Bij Van Bruggen Adviesgroep Deventer word ik altijd serieus genomen. Er wordt goed naar de mogelijkheden gekeken. Risico’s worden in kaart gebracht. Kortom alles wat je van een financieel adviseur mag verwachten én net een beetje meer..

Super fijn

Hele fijne en goeie hulp. Staan snel voor je klaar en leggen alles heel goed uit!

Erg goed

Elk gesprek of mail is positief

• Afspraken nakomen

Heel prettige en duidelijke dienstverlening

Ik kom altijd wijzer uit onze ontmoetingen en met een goed gevoel. Een oase van kalmte in woelige tijden.

• Afspraken nakomen

wij hebben 4 of 5 geleden dit huis gekocht waar we nu in wonen en er is toen een reken fout gemaakt met de hypotheek.we hadden een tekort van 8000 euro .de tussen persoon heeft hiervoor een lening afgesloten en later weer verwerkt in een verhoging van de hypotheek.hier waren wij uiteraard niet blij mee en de tussen persoon heeft beloofd om te compenseren en dat het allemaal goed zou komen.maar vooralsnog geen reactie of duidelijke afspraak hoe of wat. wij zijn hier natuurlijk not amused over. wij hopen alsnog dat er duidelijk komt over hoe of wat. maar de tussen persoon die ons nu geholpen heeft heeft dat uitstekend gedaan met vriendelijke groet. Buddy Wendersteyt

• Afspraken nakomen

Zeer goed geholpen, zeer begripvol en kennis van zaken, Hebben mij door het hele proces begeleid en geholpen.

Snel en correct

Snel en correct mijn aanvraag behandeld en afgehandeld.

Prima contact en service

Overleg met Rob Jansen loopt altijd plezierig en snel.

Vakkundig en snelle service

Super goed!

Hele goede hulp en bereikbaarheid!

• Afspraken nakomen

Vrijdagmiddag een bezichtiging, bod geaccepteerd op dezelfde dag na wat heen en weer gebel over wat de beste voorwaarden zijn die we de verkoper kunnen bieden. Uiteindelijk de hypotheek binnen anderhalve week geregeld! Je wordt goed door het proces heen geloodst en kan altijd terecht met vragen.

Correct en duidelijk

Vriendelijke mensen, duidelijke en begrijpelijke uitleg waar nodig. Prima service.

• Afspraken nakomen

Snel geholpen en altijd zeer kundig advies van Rob!

Bij advies altijd snelle actie mogelijk. Zeer kundig advies en diverse mogelijkheden door te lichten.

• Afspraken nakomen

Gastvrij ontvangen en accuraat geholpen

We weren gastvrij ontvangen. Ze waren goed voorbereid en alles werd ter plekke duidelijk/accuraat afgehandeld.

ze doen wat ze zeggen.

alle transacties zijn naar tevredenheid afgehandeld.

Over Van Bruggen Adviesgroep