prettig eerste gesprek

Duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden, neemt de tijd, stelt je gerust over je eigen onzekerheden wat betreft hypotheek. Is professioneel, dringt niks op.

vriendelijk, direkt en deskundig

onze ervaring en eerste indruk met Marc Rosenboom zijn er positief. hij is vriendelijk, direkt en behulpzaam.

Dik in orde.

Heldere, duidelijke uitleg waarbij een goede balans gezocht wordt naar hetgeen ik als klant wil en hetgeen er mogelijk is.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke ontvangst en heldere uitleg

helder en duidelijk advies

goed overzichtelijk en gedetailleerd advies met goede voorbereiding op de afspraak

• Afspraken nakomen

Marc Rosenboom ist gewoon daar voor de mensen.

Heel fijn contact met onze adviseur, hij denkt goed met ons mee en geeft eerlijk en duidelijk advies.

Professioneel, vriendelijk, deskundig

Marc Rosenboom was vriendelijk en professioneel in zijn benadering en werkwijze. Zijn deskundigheid was evident. De uitleg was helder en hij ging respectvol met ons en eventuele kennishiaten om.

Kundig personeel.

Mooie ervaring.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Een goede uitleg welke helder en duidelijk is.

Een goed gesprek met een ervaren man die een heldere en duidelijke uitleg gaf over de huidige én toekomstige financiële situatie.

• Afspraken nakomen

goede kennis van de zaken!

Was zeer vriendelijk en gaf goede uitleg!

• Afspraken nakomen

Onkundig en niet pro actief

In eerste instantie goede indruk, echter geen kennis in huis betreffende nieuwe regels 2018 (aflossingsvrij niet meer mogelijk, inkomensverklaring, had men moeten weten) Afwachtende houding richting verstrekkers waardoor er onnodig tijd verloren is gegaan. Ik heb als klant teveel zelf moeten doen, dat is ook toegegeven en deels met een financiele coulance gecompenseerd echter woog deze niet op tegen de stress en tijd die ikzelf kwijt was. Op de valreep zelf hypotheek geregeld bij Rabo waar er geen issues speelde. Voor de ietwat gecompliceerde vragen zoals eigen zaak en buitenland inkomen niet aan te raden (wellicht dat men nu wel up to date is) positief te vermelden is dat de onderhandelingen goed verliepen en wij een goede prijs betaald hebben voor ons huis dankzij Dhr. Roosenboom.

• Afspraken nakomen

Allereerst, wat vervelend dat u mijn advies zo heeft ervaren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Er zijn inderdaad bij 1 van de 2 aanvragen een aantal dingen mis gegaan, mijn excuses daarvoor! De tweede aanvraag was wel zonder problemen rond, u heeft er echter voor gekozen om e.e.a. zelf rechtstreeks te regelen. Dat is uiteraard uw goed recht. Ik heb van dit proces geleerd en dit zal me niet een tweede keer gebeuren. Veel plezier in uw nieuwe woning!

No nonsense , professioneel en betrouwbaar!

👍

• Afspraken nakomen

Snel en zeer goede service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ongelooflijk. Na berekenen dwingen om te tekenen van papieren. Anders rekende hij niks uit. Dat is niet normaal om mensen te persen om dan t huis te verkopen. Ik zal hier mee verder gaan. Bewijs is in de mail. Tekenen anders doe ik niks meer.

• Afspraken nakomen

Jammer dat u mijn dienstverlening zo heeft ervaren. Ik heb zowel vorig jaar als dit jaar meerdere uren kosteloos voor u zaken uitgezocht, verschillende scenario's doorgerekend en opties bekeken. Uiteindelijk heb ik u, zoals ook in het allereerste gesprek uitgelegd, aangegeven dat een vervolg op dit uitzoekwerk niet kosteloos kan. Ik heb u daarom een voorstel gedaan. Dat u daar op deze wijze op reageert vind ik jammer en dit strookt naar mijn gevoel niet met de prettige manier van samenwerken de afgelopen periode.

Prettig

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring met m.n. de heer Rosenboom kan ik alleen maar zeer positief noemen. Correct in de wijze van benadering en uiterst correct in het nakomen van gemaakte afspraken.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaring met deze adviseur verkeerd advies gegeven en niet oplossing gericht

• Afspraken nakomen

Vervelend dat u mijn advies in tweede instantie na uw eerste positieve review zo heeft ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb u geholpen met financieel advies en daarbij is een misverstand ontstaan. Ik heb u een oplossing aangeboden waarbij er voor u –geen- financieel nadelige gevolgen zijn. U bent daar niet op ingegaan en dat vind ik jammer aangezien ik u graag goed verder help. Ik zal nogmaals proberen contact met u op te nemen.

Zeer actieve adviseur die zich alle moeite doet voor een passende oplossing!

• Afspraken nakomen

Wij zijn ontzettend goed begeleid bij het afsluiten van onze hypotheek en verzekering. Top ervaring

• Afspraken nakomen

Uitstekende service. Goede vakman. Weet waarover het gaat. Aan te bevelen !

• Afspraken nakomen

Prettige, duidelijk en snelle dienstverlening

• Afspraken nakomen

U adresseert aan Mevrouw Rosenboom, doch dit dient de heer JEH Rosenboom te zijn. Uw hoofdkantoor heeft de afspraak niet bevestigd en geen info formulier meegestuurd met bijzonderheden inzake aan te leveren stukken.

• Afspraken nakomen

Goede uitleg en meedenkend adviseur TOP

Over Van Bruggen Adviesgroep