Om te beginnen, ik begrijp dat u niet blij bent dat de hypotheek niet is rondgekomen. U weet dat ik er alles aan heb gedaan om deze wel rond te krijgen. Helaas heb ik meerdere keren onjuiste c.q. incomplete info van u mogen ontvangen over o.a. uw dienstverband en het jaarinkomen. Om die reden werd door de bank elke keer een nieuwe berekening gemaakt waardoor er telkens minder geleend kon worden. Ik heb daardoor elke keer mijn advies en de berekeningen moeten aanpassen waardoor ik veel extra tijd in uw situatie heb gestopt. Toch heb ik mijn Advies Fee verlaagd voor u. Ik wens u veel woonplezier in de toekomst.
Wat vervelend om te horen dat u mijn dienstverlening zo heeft ervaren! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Uw zaak was zeer complex, uw eerste adviseur kwam er niet uit en daarom bent u naar mij gekomen. Ik heb mijn uiterste best gedaan om de aanvraag rond te krijgen, daar ging echter meer tijd dan normaal in zitten. Gelukkig is het helemaal rond gekomen. Ik kan mij voorstellen dat een dergelijk complexe zaak door u niet als complex gezien wordt, omdat het een gering hypotheekbedrag betrof. Helaas maakte dat voor de hoeveelheid werk niks uit. Dit betekent ook dat u een zeer concurrerend tarief voor mijn advies hebt betaald. Ik ben u in elk geval graag van dienst geweest!
Beste klant, dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring mbt ons gesprek door te geven. Wat vervelend dat u ons gesprek zo heeft ervaren dat ik alleen met u sprak en niet met uw partner. Ik heb meerdere malen getracht hem er bij te betrekken maar uw partner gaf toen zelf aan dat u degene bent die de beslissingen neemt thuis. Daarom heb ik de mail met het voorstel ook aan u gericht met uw partner in de cc, zodat u beiden ernaar kunt kijken. Ik regel de voorgestelde hypotheek graag voor u, en help u graag verder.
Beste klant, wat vervelend om te horen! Ik ben hier oprecht verbaasd over, ik heb zowel u als uw familieleden de afgelopen tijd geholpen en u was daar elke keer zeer tevreden over. Nu wilde u claimen op de rechtsbijstandsverzekering en daarbij heb ik u uitgelegd dat de verzekeraar ivm de privacy wetgeving (AVG) niet meer via mij mag communiceren, maar alleen nog rechtstreeks met u als klant. Daar hebben we samen een telefonisch gesprek over gehad waarin ik u heb uitgelegd hoe u snel en makkelijk via de app van de verzekeraar met ze kan communiceren. U schrijft ook dat er pakketkosten zijn voor de verzekeringen van uw familielid. Dat is niet correct, waar u op doelt is het onderhoudsabonnement wat uw familielid voor de hypotheek heeft afgesloten. Ik begrijp uit uw bericht dat u ook dat wil stopzetten, uw wens heb ik hierbij uitgevoerd en het abonnement is per 1 mei beëindigd. Ik vind het jammer dat er nu door miscommunicatie deze situatie is ontstaan, had u graag als klant verder geholpen.
Ik heb inderdaad voor u meerdere mogelijkheden bekeken om maandlasten van uw hypotheek naar beneden te kunnen krijgen. Helaas is dit door de hoge boeterente vanuit de bank, icm met uw persoonlijke situatie, niet mogelijk. Ik snap dat u daar teleurgesteld in bent.
Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.