Goed en deskundig

Komen afspraak netjes na

• Afspraken nakomen

Dhr. Rosenboom is al een tijdje onze adviseur. Altijd prima werk, zeer tevreden.

Deskundig en snel

Gelijk na mijn aanvraag werd een afspraak gemaakt en hebben wij op afstand om tafel gezeten. Na enige voorbereiding van mijn kant uit werd het advies deskundig en duidelijk uitgelegd.

• Afspraken nakomen

Ik kreeg sterk de indruk dat onze zaak slordig is afgehandeld.

Een uur geleden onze zaak bij de notaris afgerond. Fouten, slordigheden, te weinig of geen informatie. Teveel informatie via de telefoon, waarvan ik het meeste na het telefoongesprek weer vergeten was. Dit aangegeven en gevraagd of de info via mail kon worden verstuurd, wat niet gebeurde. Al met al zeer ontevreden en dan voor zo'n belachelijk hoog bedrag! Blij dat het is afgerond.

• Afspraken nakomen

Wat vervelend om te horen dat u mijn dienstverlening zo heeft ervaren! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Uw zaak was zeer complex, uw eerste adviseur kwam er niet uit en daarom bent u naar mij gekomen. Ik heb mijn uiterste best gedaan om de aanvraag rond te krijgen, daar ging echter meer tijd dan normaal in zitten. Gelukkig is het helemaal rond gekomen. Ik kan mij voorstellen dat een dergelijk complexe zaak door u niet als complex gezien wordt, omdat het een gering hypotheekbedrag betrof. Helaas maakte dat voor de hoeveelheid werk niks uit. Dit betekent ook dat u een zeer concurrerend tarief voor mijn advies hebt betaald. Ik ben u in elk geval graag van dienst geweest!

Helder oriënterend gesprek

Niet erg professioneel

Ik persoonlijk vond het erg jammer dat jullie werknemer het zo moeilijk vond om beide personen in het gesprek te betrekken. Denk dat het een kleine moeite was geweest om in meervoud te praten en niet constant in enkelvoud. Dit aangezien wij als koppel voor een hypotheek aan het kijken waren en niet één persoon! De mail die vervolgens gestuurd werd bevestigde dit toen de mail aan één persoon gestuurd werd en de andere persoon in een kopie werd toegevoegd. Verder op het laatste een erg rare opmerking. Toen ik vroeg waarom het gesprek digitaal was kreeg ik als antwoord dat er op kantoor geen airco was en er daarom vanuit thuis gewerkt werd. Al met al erg teleurstellend.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Beste klant, dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring mbt ons gesprek door te geven. Wat vervelend dat u ons gesprek zo heeft ervaren dat ik alleen met u sprak en niet met uw partner. Ik heb meerdere malen getracht hem er bij te betrekken maar uw partner gaf toen zelf aan dat u degene bent die de beslissingen neemt thuis. Daarom heb ik de mail met het voorstel ook aan u gericht met uw partner in de cc, zodat u beiden ernaar kunt kijken. Ik regel de voorgestelde hypotheek graag voor u, en help u graag verder.

Zeer betrokken en heldere uitleg

Maar het traject begint nu pas....

• Afspraken nakomen

Prettig contact, deskundig en snel!

Marc heeft ons goed geholpen. Het bleek een vrij lastige situatie waarin we zaten, met een huis kopen op een industrieterrein, maar het is hem gelukt een hypotheek voor ons te regelen. Daarna heeft hij ook nog meegedacht over mogelijke verzekeringen. Echt fijn. Superbedankt, Marc!

• Afspraken nakomen

Hartelijk, begrijpelijk, transparant, in een woord geweldig.

Limburgse openheid en gezelligheid ten top.

• Afspraken nakomen

Goede uitleg over wat wel en niet kan. Toch misschien een fout in de berekening (verkeerd bruto jaar salaris?) dus niet helemaal duidelijk wat is precies kan lenen.

Vriendelijk en to-the-point

Erg laagdrempelig en helder gesprek met Marc gehad. Fijn dat jullie deskundig meedenken over wat de beste oplossingen zijn voor ieders situatie.

• Afspraken nakomen

Zeer deskundige ervaring en behulpzaam om je doel te kunnen verwezenlijken

De tijd en tekst & uitleg die gegeven wordt om een juiste keuze te maken voor een vervolg/nieuwe hypotheek met een gerust hart te kunnen afsluiten

Waardeloos

Bij contact verzoek wordt je niet terug gebeld. Bij calamiteiten wordt gezegd: kijk maar in de app. Bij opzeggen van het hele verzekeringspakket moet je toch nog pakketkosten blijven betalen, zogenaamd omdat het bij je hypotheek hoort. Of heeft mark zijn administratie niet op orde?

• Afspraken nakomen

Beste klant, wat vervelend om te horen! Ik ben hier oprecht verbaasd over, ik heb zowel u als uw familieleden de afgelopen tijd geholpen en u was daar elke keer zeer tevreden over. Nu wilde u claimen op de rechtsbijstandsverzekering en daarbij heb ik u uitgelegd dat de verzekeraar ivm de privacy wetgeving (AVG) niet meer via mij mag communiceren, maar alleen nog rechtstreeks met u als klant. Daar hebben we samen een telefonisch gesprek over gehad waarin ik u heb uitgelegd hoe u snel en makkelijk via de app van de verzekeraar met ze kan communiceren. U schrijft ook dat er pakketkosten zijn voor de verzekeringen van uw familielid. Dat is niet correct, waar u op doelt is het onderhoudsabonnement wat uw familielid voor de hypotheek heeft afgesloten. Ik begrijp uit uw bericht dat u ook dat wil stopzetten, uw wens heb ik hierbij uitgevoerd en het abonnement is per 1 mei beëindigd. Ik vind het jammer dat er nu door miscommunicatie deze situatie is ontstaan, had u graag als klant verder geholpen.

Hoed ge informeerd

Duidelijk stappen plan.

jammer

Jammer dat het niks geworden is hadden ons meer van voorgesteld heb nu zelf contact opgenomen met AEGON en gaan nu kijken wat we nog kunnen doen.Grt.Hub van Loo. Grt. aan M.THeelen.

• Afspraken nakomen

Ik heb inderdaad voor u meerdere mogelijkheden bekeken om maandlasten van uw hypotheek naar beneden te kunnen krijgen. Helaas is dit door de hoge boeterente vanuit de bank, icm met uw persoonlijke situatie, niet mogelijk. Ik snap dat u daar teleurgesteld in bent.

Super goed advies en een ongekend goede service, kon niet beter, staat in mijn agenda genoteerd en zal ik ook zeker bij anderen aanbevelen.

Goede ervaring

Deskundigheid

prettig eerste gesprek

Duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden, neemt de tijd, stelt je gerust over je eigen onzekerheden wat betreft hypotheek. Is professioneel, dringt niks op.

vriendelijk, direkt en deskundig

onze ervaring en eerste indruk met Marc Rosenboom zijn er positief. hij is vriendelijk, direkt en behulpzaam.

Dik in orde.

Heldere, duidelijke uitleg waarbij een goede balans gezocht wordt naar hetgeen ik als klant wil en hetgeen er mogelijk is.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke ontvangst en heldere uitleg

helder en duidelijk advies

goed overzichtelijk en gedetailleerd advies met goede voorbereiding op de afspraak

• Afspraken nakomen

Marc Rosenboom ist gewoon daar voor de mensen.

Heel fijn contact met onze adviseur, hij denkt goed met ons mee en geeft eerlijk en duidelijk advies.

Professioneel, vriendelijk, deskundig

Marc Rosenboom was vriendelijk en professioneel in zijn benadering en werkwijze. Zijn deskundigheid was evident. De uitleg was helder en hij ging respectvol met ons en eventuele kennishiaten om.

Kundig personeel.

Mooie ervaring.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.