Goede persoonlijke service

Goede persoonlijke service

Professioneel onafhankelijk advies

Goed helder gesprek

• Afspraken nakomen

Heel goed geholpen door Marc Rosenboom van de Van Bruggen Adviesgroep. Een echte aanrader, hij eerlijk en oprecht en dat waardeerde ik zeer. Merci Marc Rosenboom

• Afspraken nakomen

Heel fijn gesprek over mogelijkheden

Eindelijk eens iemand die verteld wat WEL kan ipv wat niet kan, top Marc!

• Afspraken nakomen

Zeer te vrede ga zo doorb

Zeer te vrede hoe het tot nu toe gaat ga zo door

Soepel en deskundig.

Gaat op vriendelijke en betrouwbare wijze te werk.

Prima uitleg en advies

een heel stuk wijzer geworden over het advies van meneer en een heel goed gesprek complement

• Afspraken nakomen

Ik ben blij dat we de ondersteuning hebben gekregen, die we nodig hadden.

We hebben volledig vertrouwd op de ondersteuning en adviezen van Van Bruggen en dit heeft goed uitgepakt. Alles is op tijd geregeld.

Gewoon goed

Duidelijk en vorrect

• Afspraken nakomen

Zeer attente &goed adviserend,zeer op de particuliere situatie gericht

Ben zeer tevreden over de manier v werken bij deze instelling

• Afspraken nakomen

Veel.service als ik had durven dromen

Vakbekwaam, meedenkend

Helder

Helder advies

• Afspraken nakomen

Degelijke adviseur die doet wat je mag verwachten

De hypotheek en bijbehorende verzekeringen waren snel en goed geregeld waardoor alles ruim voor het verlopen van het voorbehoud financiering geregeld was.

Fijne, duidelijke informatie.

Ik heb een zeer fijne ervaring gehad. Marc legt alles heel rustig en duidelijk uit. Tevens neemt hij echt de tijd voor je tijdens een persoonlijke afspraak.

gewoon vriendelijk en goed

Ervaring heb ik nog niet, dat komt later wel.

• Afspraken nakomen

Hebben nog niets gepresteerd en nu al vragen om een beoordeling!?!?

Erg voorbarig en niet gepast om nu reeds een beoordeling te verlangen Beetje belachelijk Om nu reeds een enquête te houden bij klanten die tot op heden alleen informatie hebben verstrekt en verder niets vind ik commercieel niet van enige deskundigheid getuigen,dus verveel mij voorlopig niet met deze onnozelheid M.vr.gr. Jos Schraven

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Beste meneer, we sturen iedereen die een eerste gesprek heeft gehad een uitnodiging om een review achter te laten. Zo krijgen we zoveel mogelijk feedback van klanten waardoor we onze dienstverlening nog beter kunnen maken. Mijn excuses dat u dit vervelend vind.

Een goede adviseur, iemand die je echt helpt.

Met alle vragen kunnen wij terecht bij Marc. Hij legt alles goed uit en zet zich in voor de aankoop voor een woning.

heel vriendelijk en deskundig

Voldoende informatie gegeven

snel en duidelijk geholpen

duidelijk vertellen en snel tot de oplossing komen

Geen uitleg waarom afgewezen

Aanvraag afgewezen, waarom? Geen idee. Vraag om informatie en hoor niks meer. Wil graag advies, maar krijg niks te horen.

• Afspraken nakomen

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik snap dat u niet blij bent dat de extra hypotheek niet rond is gekomen. Ik heb u echter in meerdere emails duidelijk gemaakt dat ik ben gebonden aan de regels en voorwaarden van de bank en dat die de aanvraag niet accepteert. Ik heb zelfs uit coulance geen rekening voor mijn bestede tijd aan u gestuurd.

top

super tevreden

• Afspraken nakomen

Goed en duidelijk advies, prima stappenplan.

Fijne persionlijke benadering en deskundig meedenken met onze wensen en complexse setting.

• Afspraken nakomen

Zeer transparant en klantgericht vriendelijk

Ben zeer tevreden over de handelswijze,zeer menselijk ,goed gesprek met een goed luisterend oor.

• Afspraken nakomen

Super advies en gekwalificeerd personeel

Goed advies gekregen van mensen die duidelijk weten waar ze over praten.

• Afspraken nakomen

Veel werk uit handen genomen, Top!

Bij een aankoop van een huis zie je door de bomen het bos soms niet meer. Daarom een aankoopmakelaar in de arm genomen en gelukkig maar. Zij hebben alle zaken die hierbij komen kijken toch wat sneller en beter op orde dan dat je dat zelf kan doen. Alles netjes geregeld van de eerste mail naar de verkoopmakelaar tot aan de werkelijke aankoop. Neemt veel stress weg.

Over Van Bruggen Adviesgroep