Fijn, persoonlijk contact met heldere uitleg.

Gedurende de tijd dat ik op zoek was naar een nieuwe woning en bijbehorende hypotheek heeft Rob mij met raad en daad bijgestaan. Door het fijne en persoonlijke contact met hem heb ik het vertrouwen dat ik de juiste, weloverwogen keuze heb kunnen maken. Daarnaast was het dankzij Rob dat de gehele procedure zeer efficiënt en voorspoedig is verlopen.

• Afspraken nakomen

Fantastische adviseur met heel veel kennis!

Onze rots in de branding!

Deskundig en betrokken

Ook bij de aankoop van mijn tweede woning gekozen voor Van Bruggen vanwege de klantvriendelijkheid, deskundigheid en betrokkenheid. Rob van Van Bruggen Schiedam is een prettige adviseur, weet waar hij het over heeft, handelt snel en beantwoord vragen duidelijk en als je het toch niet begrijpt dan legt hij het met alle plezier nog een keer uit. Bij een volgende keer zal ik hem ook zeker weer als adviseur kiezen.

• Afspraken nakomen

Altijd bereikbaar met een luisterend oor en zeer deskundig.

Wij zijn via via bij adviesgroep schiedam terecht gekomen. Onze adviseur was Rob, die vanaf dag 1 voor ons klaar stond. Rob heeft een fijne persoonlijkheid die werkelijk altijd voor je klaar staat. In ons geval gingen wij voor een nieuwe hypotheekverstrekker i.v.m. een bouwdepot. Tegenwoordig willen ze werkelijk alles weten, maar onze adviseur Rob stelde ons gerust dat het goed zou komen en uiteindelijk is het goed gekomen mede door inzet en verstand van zaken.

• Afspraken nakomen

Deskundig,snel,behulpzaam,vriendelijk,open zijn kenmerken van uw adviseur Rob Rosman.

• Afspraken nakomen

Rob is een fijne en vriendelijke persoonlijkheid met uitstekende adviesvaardigheden. Wij hebben het contact met hem als heel prettig ervaren.

• Afspraken nakomen

Een snelle en correcte communicatie. De adviseur was deskundig en heeft veel vakkennis en goede adviezen gegeven.

• Afspraken nakomen

De heer Rosman heeft ons zeer goed geholpen. Echt een aanrader!

• Afspraken nakomen

We hebben hele goede contacten met dhr. Rosman die ons vanaf het begin goede adviezen gegeven heeft en ons op ons gemak stelt als er onduidelijkheden waren.

• Afspraken nakomen

Heel fijn en helder vrijblijvend eerste gesprek gehad met de hypotheker die bij mij thuis kwam. Ik had wel al mijn papieren op orde ( Tip voor andere mensen ) dus we kwamen snel tot een deskundig advies en eventueel tarief mits ik hypotheek nodig ga hebben. Ik werd deskundig geinformeerd en achteraf een email met het overzicht wat voor mij mogelijk is. Het is DE start om te gaan zoeken naar een geschikte woning. Compliment en voor alsnog bedankt.

• Afspraken nakomen

Goeie hulp en adviezen van begin tot eind

• Afspraken nakomen

Positief eerste indruk. De hypotheekadviseur (Hr. Rosman) was zeer professioneel, pro-actief en ging direct aan het werk voor mijn case. Verder was er veel begeleiding en aandacht vanuit zijn kant, dat kon ik als nieuweling op de kopersmarkt erg waarderen. Mijn hypotheek was binnen 2 weken rond.

• Afspraken nakomen

Wij zijn tevreden met onze adviseur Rob Rosman. Hij weet waar hij het over heeft en is betrokken bij de klant. Dat geeft voor ons een prettig gevoel. Met alle vragen kunnen wij terecht bij Rob en worden wij vriendelijk geholpen. Zeer tevreden over adviesgroep van Bruggen!

• Afspraken nakomen

Deskundig en eerlijk advies. Fijne manier van communiceren. Advies dat niet oversluiten voor mij nu het voordeligste is, laat zien dat het advies echt vanuit oogpunt van de klant is gedaan en niet door commerciële kansen is ingegeven. De 4 verschillende scenario's bewijzen de deskundigheid en onafhankelijkheid van de adviseur.

• Afspraken nakomen

Ik ben erg goed geholpen door Rob Rosman. Hij is erg vriendelijk en behulpzaam! Ik had in het begin geen verstand van dit soort zaken, dhr. Heeft mij dit erg goed en duidelijk uitgesteld! Ik ben super tevreden!!

• Afspraken nakomen

+ bijzonder aangenaam, gelijkwaardig contact. Tevens zeer professioneel. - enorme papierwinkel met extreem veel uitleg en regeltjes. Dit verdwijnt ongelezen de clico in.

• Afspraken nakomen

Zeer klant en service gericht. Snelle reactietijd met accurate informatie.

• Afspraken nakomen

Heel deskundig , vriendelijk , kortom klantgericht zonder de klant naar de mond te praten .

• Afspraken nakomen

helaas niet gelukt om maandelijkse hypotheeklasten naar beneden te krijgen, kwam hoofdzakelijk door halsstarrigheid van geldverstrekker. Bizar enige manier om maandlasten te laten dalen is huis verkopen en verhuizen.

Lange Kerkstraat 86 3111NR Schiedam

Over Van Bruggen Adviesgroep