Goed geadviseerd

Goed advies, neemt de tijd alles uit te leggen en door te spreken, persoonlijk contact. Alles snel geregeld en rond gemaakt.

super

heel erg snel werd voor mij een voordelige hypotheek geregeld. kon niet sneller en beter. Meneer dacht goed mee.

Zeer behulpzaam !

Zeer prettig, altijd bereikbaar en zeer deskundig

• Afspraken nakomen

Plezierig en vriendelijk contact gehad

Ik ben voortreffelijk geholpen. Begripvolle en accurate begeleiding gehad.

Snel en soepel

Alles ging heel snel en duidelijk informatie gekregen wat ons te wachten stond en wat we moesten regelen. Ik beveel iedereen aan.

Zeer goed geholpen

Alles goed uitgelegd met gewenst resultaat

Fijne samenwerking!

Ik heb het als zeer fijn ervaren. Zeer snelle reacties en altijd bereid om te helpen!

Zeer positief

Erg behulpzaam en geeft goed en eerlijk advies, terzake kundig

Snel geholpen!

Rob is snel in communicatie en staat altijd klaar om onze vragen te beantwoorden. Wanneer er iets onduidelijk is voor ons, weet Rob dit helder en begrijpelijk uit te leggen. Verder is hij altijd bereid om te helpen. Hij is vriendelijk en toegankelijk. Kortom: ik zou Rob zeker aanbevelen. Topper!

• Afspraken nakomen

Rob is zeer aan te raden!

Rob kent de hypothekenwereld als geen ander. Persoonlijke deskundige service van een vriendelijke man. Ik zou Rob aan iedereen aanraden. Dankjewel Rob!

• Afspraken nakomen

Volledig ontzorgd en begeleid in het verstrekken van een hypotheek

Prettig geholpen en steeds goed uitgelegd wat de vervolgstap is.

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg, goede communicatie en een leuk contact.

De adviseur was goed bereikbaar, nam de tijd, legde e.e.a. goed uit en is ook gewoon een aardig mens.

Deskundig, vriendelijk en duidelijk

Gesprek heel fijn ervaren, onze vragen werden beantwoord en uitgelegd op een duidelijk manier. Neem de tijd voor je

Advies

Top kwaliteit

• Afspraken nakomen

Ik zou Rob bij iedereen aanraden!

Ons eerste contact met Rob startte in mei voor een oriënterend hypotheekgesprek. Hierin zagen wij gelijk al het verschil in de expertise en betrokkenheid van Rob. Veel punten die wij voorheen nog nooit hadden gehoord en wel enorm belangrijk voor ons zijn, legde Rob duidelijk en helder uit. Toen dus eenmaal ons bod was geaccepteerd dachten wij gelijk aan Rob. Het proces is super verlopen. Het ging snel en voor ons ook zorgeloos. Bij vragen of punten reageerde Rob snel en adequaat wat bij ons voor enorm veel rust heeft gezorgd. Het is te merken dat Rob al lang in het vak zit en weet waar hij mee bezig is. Ik zou hem dus zeker bij iedereen aanraden.

• Afspraken nakomen

Deskundig, erg behulpzaam en vriendelijk.

Dit is voor ons de tweede maal dat wij bij deze adviseur komen voor een hypotheek. Wij zijn al op leeftijd, de geduldigheid waarmee deze adviseur ons bijstaat is geweldig.

Doortastend en heel klantgericht

Hele nette en degelijke service! Op tijd de juiste acties uitzetten en doorpakken op de juiste momenten. Prettig in de omgang en veel geduld met alle wispelturigheden.

Hele fijne hypotheekadviseur

Ik heb de gesprekken als zeer prettig ervaren. Wij kregen goede uitleg en konden al onze vragen stellen. Duidelijke uitleg en fijne hulp

• Afspraken nakomen

Deskundige en vriendelijke adviseur die meedenkt en flexibel is.

Rob heeft ons ontzettend goed voorzien van advies en ontzorgd in het proces. Hij was voor al onze vragen altijd beschikbaar en hij is erg prettig in de omgang. Bedankt voor de goede service.

10+ voor mijn adviseur Rob Rosman

Korte lijnen Duidelijke communicatie Bij vragen snel een reactie terug

Goed. Geregeld

Ging best moeilijk maar dit was de schuld van de bank cq regering maar goed opgelost

Behulpzaam en deskundig

Rob heeft mij heeft goed begeleid met het aankopen van mijn eerste woning. Duidelijke uitleg, vriendelijk en geen telefoontje was te veel. Top!

• Afspraken nakomen

Rob is geduldig en denkt mee met onze situatie.

Hij neemt de tijd voor ons , alles wat we vragen geeft hij uitleg en advies. goede begeleiding

Goed en behulpzaam

Goed!

Geweldige samenwerking

Hele heldere communicatie en veel geleerd. Onze adviseur is altijd bereikbaar om vragen aan te stellen en de aanvraag voor onze hypotheek is snel verlopen!

Over Van Bruggen Adviesgroep