Prettig gesprek en waardevol hypotheekadvies!

Van Bruggen zit sinds kort bij mij in de straat, ik had een afspraak gemaakt zonder daar hoge verwachtingen bij te hebben. Het gesprek met Arjen was prettig, persoonlijk en to the point. Ik kreeg waardevol advies over het veranderen van mijn hypotheek. Heb alles meteen in gang gezet en ga op langere termijn enorm veel geld besparen. Aanrader!

• Afspraken nakomen

Zeer goede service, komt afspraken goed na

Na ons oriëntatiegesprek waren wij er al snel uit, wij wilden verder in zee met Arjen Groot van de Van Bruggen Adviesgroep. Er was een goede klik, zeer duidelijke uitleg van Arjen op al onze vragen, hij heeft kennis van zaken! Arjen heeft ons tijdens het gehele traject goed op de hoogte gehouden. Alles is naar onze wens en lekker snel geleverd en afgehandeld. Indien wij weer advies nodig hebben komen wij zeker bij Arjen terug. Al met al prima verlopen, wij bevelen hem van harte aan! Groet Anita & Pjotr, Utrecht

• Afspraken nakomen

Na een aantal adviseurs te hebben geraadpleegd waren wij er snel uit, wij wilden ons laten begeleiden door Arjen Groot van de v Bruggen Adviesgroep. Geen moment spijt van gehad, Arjen hield ons zelfs tijdens zijn korte vakantie goed op de hoogte. Ook werden wij er op gewezen dat er nog diverse betere mogelijkheden mogelijk waren met onze hypotheek. Alles is keurig op tijd en met perfecte pasvorm geleverd, ook met zijn voorgestelde notaris klikte het goed. Al met al prima verlopen en zeer soepel contact, wij bevelen hem van harte aan! Met groet, Fam. Roth

Keurig allemaal en betrouwbaar

• Afspraken nakomen

Bijzonder prettig gesprek waaruit kennis van zaken bleek. Op een prettige manier vertelde Arjen Groot ons de mogelijkheden van de financiële aspecten bij het kopen en verkopen van een woning.

• Afspraken nakomen

een klantvriendelijke agent is altijd bereikbaar straalt vertouwen uit !! maar wij ook hoor ha ha

• Afspraken nakomen

Helaas, ondanks voorinformatie kon men toch niets voor ons betekenen i.v.m leeftijd 60 en 59 jaar

• Afspraken nakomen

Deskundig en goed op maat advies ontvangen

• Afspraken nakomen

Zeer prettige ervaring met dhr Groot. we moesten een keuze maken tussen 2. Het lag zeer dicht bij elkaar, de gekozene werkt al jaren samen met een derde partij.

• Afspraken nakomen

Nog niet veel gebeurt,moet nog komen

prima inhoudelijk gesprek

Over Van Bruggen Adviesgroep