Goed en eerlijk advies

Bij het eerste vrijblijvende en kosteloze oriëntatie gesprek eerlijk en oprecht advies gekregen, zonder het idee te krijgen dat er iets verkocht moest worden. In mij casus bleef het bij het oriëntatie gesprek, omdat niet meer nodig was. Maar als ik nog een keer advies nodig heb dan kom ik zeker terug bij Van Bruggen Adviesgroep.

Helder en prettig gesprek

Een prettig oriënterend gesprek, waarin we op een fijn tempo veel informatie hebben ontvangen.

• Afspraken nakomen

Heldere uitleg over de mogelijkheden voor een eerste hypotheek

Veel ruimte voor vragen die duidelijk beantwoord werden. Meerdere opties kunnen doornemen in het gesprek, wat ons meer inzicht heeft gegeven in onze financiële mogelijkheden.

• Afspraken nakomen

Arjen did a great job of explaining all the necessary details

In the first introductory call, Arjen made us feel comfortable and explained everything in detail.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A

Top team!

Het top team van Van Bruggen Adviesgroep Utrecht staan altijd voor je klaar en staan je deskundig te woord.

Zeer betrouwbaar

Goede en betrouwbare mensen, wordt overal bij geholpen, ze geven je rust en vertrouwen Ze zetten alle puntjes op de i, waar jij het even niet meer weet. Ze geven eerlijke/goede informatie.

Fast and accurate

We found our dream house very fast in a short period considering all the processes from buying to delivering the key, they explained everything accurately and prepared all the paper works without any hassles.

• Afspraken nakomen

Zeer professionele, efficiënte en flexibele dienstverlening

Ik kwam bij Van Bruggen Utrecht terecht met een wat complexere hypotheek aanvraag. Ik werd snel en efficient geholpen waarbij meteen 2 oplossingsrichtingen voorgesteld werden (een eenvoudige en een minder eenvoudige route). Uiteindelijk bleek de minder eenvoudige route noodzakelijk, maar ook deze werd efficient door Van Bruggen begeleid.

• Afspraken nakomen

Juiste en perfecte hulp gekregen

Wij hebben de juiste hulp gekregen en weten nu precies wat we kunnen en willen ! In 1 woord perfect geholpen.

Deskundig en vriendelijk

Zeker aanbevolen

Professioneel en effectief

Ik kwam bij Van Bruggen Utrecht met een specifieke en lastige vraag mbt een hypotheekaanvraag. Ik werd snel en efficient te woord gestaan waarbij meteen 2 mogelijke oplossingen werden besproken. De meest eenvoudige werkte niet, maar de andere oplossing is uiteindelijk efficient en snel uitgevoerd. Mijn hypotheekaanvraag vroeg kennis van zaken en flexibiliteit ook in de samenwerking met de 2 hypotheekverstrekkers. Dit is door Van Bruggen zeer effectief opgepakt.

• Afspraken nakomen

Wij zijn goed geholpen weten wat we kunnen en weten nu ook dat we onze droom waar kunnen maken.

• Afspraken nakomen

Wij weten nu wat we kunnen en wat we willen. We zijn goed geholpen en er werd goed met ons meegedacht.

Juiste hulp en informatie

Wij zijn goed geholpen voor een hypotheek. Goede informatie waar wij zeker mee verder kunnen in onze zoektocht. Mochten wij een huis op het oog hebben gaan wij ook zeker door met van Bruggen Adviesgroep.

Heel behulpzaam en adequaat

Prettig gesprek en deskundig.

• Afspraken nakomen

Uitstekende dienstverlening gericht op de klant

Prettige ontvangst. Goed inlevingsvermogen in onze situatie en onze wensen. Duidelijke uitleg bij toch wel complexe materie als dit niet je vakgebied is.

Ontzorgen

“We zijn er om jou te ontzorgen”, was de boodschap bij kennismaking. En dat is precies wat VBA heeft gedaan. Heel fijn in een stressvolle periode.

• Afspraken nakomen

Super goed geholpen door Arjen.

Wij zijn heel goed geholpen door Arjen. Wij konden altijd bij hem terecht met al onze vragen. Ook als dit vragen waren buiten zijn pakket, toen heeft hij ons ook van goede adviezen voorzien. Hartelijk dank voor de samenwerking.

• Afspraken nakomen

Echt een rots in een heftige branding

Ik begon met financieel advies omdat ik door de bomen het hele hypotheekbos niet meer zag. Daarna liet ik me ook adviseren en helpen bij het zoeken van een huis. Met name de combinatie, makelaardij en financiën achter één deur, maakte dat alles voor mij zo overzichtelijk werd, ik geen domme dingen deed, en dat ik me geheel ontzorgd voelde. Heel professioneel vond ik die goede zorgen, en niet onbelangrijk: de mensen zijn ook zeer plezierig in de omgang. Tussen alle strakgestropdasde snelle makelaars echt een verademing.

• Afspraken nakomen

Persoonlijk advies betekend hier echt het advies dat bij jou/ons past.

Wij zijn op een zeer prettige manier geholpen met adviezen t.a.v. de financiering van ons nieuwe huis en het afsluiten van een levensverzekering. Arjen heeft goed naar onze wensen geluisterd en ons veel werk uit handen genomen. Zaken die wij niet begrepen werden door hem uitstekend en geduldig uitgelegt. De uitstekende beoordeling is volledig op zijn plaats. Bedankt!

Persoonlijk en klantgericht

Ik wil Arjen ook via deze weg enorm bedanken voor zijn ondersteuning en begeleiding m.b.t. mijn hypotheek. Ik woon inmiddels met een gerust hart in mijn nieuwe woning. Dankzij Arjen is alles vlekkeloos gelopen en ging het proces snel.

• Afspraken nakomen

Goede samenwerking en begeleiding, met een fantastisch huis als resultaat.

Mijn partner en ik hadden eerst een andere makelaar, maar deze was totaal niet betrokken en ondeskundig. Via een gemist bod kwamen we in contact met Sonja van VanBruggen Adviesgroep. Het klikte meteen en besloten om een huis te zoeken met haar hulp. De makelaar service vanuit VanBruggen was erg persoonlijk en toegewijd. Via een whatsapp groep bijna dagelijks contact en updates, en altijd ruimte voor informatie en advies, ook in het weekend/laat in de avond. Daarnaast hebben mijn partner en ik ook gekozen voor financieel advies en hulp bij het regelen van de hypotheek en het papierwerk eromheen, via VanBruggen. Wederom deskundig en persoonlijk, wat het mogelijk heeft gemaakt om snel en vertrouwd een eerste hypotheek te realiseren. Ook wanneer er in het engels gecommuniceerd moet worden is dat mogelijk. Ik beveel VanBruggen Adviesgroep aan, voor de fijne samenwerking en de persoonlijke manier van werken.

behulpzaam en kundig

Ondanks de Corona crisis, de enorme hoeveelheid aanvragen voor hypotheken en de complexe constructie met het uitkopen door de ex-partner is het Arjen gelukt om een passende hypotheek te krijgen zodat alles op tijd bij de notaris aanwezig kan zijn. Sonja heeft voor de aankoop van mijn woning gezorgd waardoor ik deze voor een goede prijs kon kopen binnen budget.

Persoonlijke & Gedetailleerd Advies

Arjen heeft ons doorheen het hele proces, heel deskundig en gedetailleerd geholpen. Mn vrouw & ik hadden geen voorkennis in verband met hypotheken in Nederland, maar hebben dankzij Arjen een hele goede hypotheek kunnen afsluiten. Arjen heeft ons ook persoonlijk behandeld en we waren zeker geen nummer in z'n agenda, maar werkende als een team om hetzelfde doel te bereiken.

• Afspraken nakomen

Arjen en Sonja zijn een geweldig team! Ze zijn ongelooflijk geduldig, duidelijk en deskundig. Van het begin tot het einde voelden we ons comfortabel met hun advies en hulp tijdens het besluitvormingsproces. Ze slaagden erin om alles binnen een paar weken te regelen en hadden altijd ons beste belang in gedachten. Dankzij hen hebben we nu een prachtig huis! Ook zijn het geweldige mensen! Bedankt Sonja en Arjen!

Vleutenseweg 474

3532HZ Utrecht