Fijne eerste kennismaking

Ik had een fijne eerste kennismaking met Van Bruggen Adviesgroep waaruit bleek dat ze verstand van zaken hebben. Prettig gesprek!

Deskundig, vriendelijk en snel

Goed eerste hypotheek-adviesgesprek gehad. Mooie basis om verder op door te gaan

• Afspraken nakomen

Kreeg een warm welkom met een kopje koffie. Arjen nam alle tijd voor mij en gaf me zelfs nog wat advies. als ik in de toekomst voor een huis ga kijken neem ik zeker contact met Arjen op na deze fijne ontmoeting!

Duidelijk adviesgesprek

Duidelijk adviesgesprek

• Afspraken nakomen

Betrokken ,rustig, ondersteunend gewoon top.

Zeer aan te raden

Afgelopen week hadden wij een eerste oriënterend gesprek met Arjen. We waren beiden zeer positief over dit gesprek. Arjen heeft veel kennis en communiceert prettig en persoonlijk. Bovendien gaf hij ons ook adviezen die niet direct betrekking hadden op de hypotheek, maar voor ons wel van grote waarde zijn. Wij komen in de toekomst graag terug!

verhelderend

De adviseur heeft de zaken duidelijk uiteen gezet, het was een prettig en verhelderend gesprek

• Afspraken nakomen N.v.t.

prettig gesprek ,

Geen flauwe kul, gesprekspartner pakte dit direct op.

• Afspraken nakomen

Het was een doelgericht ontspannen gesprek .

mevr Elles Doesburg had een uitstekende /doelgerichte uitleg inhoud en bijzonder vriendelijke manier van communiceren De essentie van onze vraag was bovendien door van Bruggen kantoor prima gecommuniceerd

• Afspraken nakomen

Zonder blabla een duidelijker en helder advies.

Enthousiast en deskundig!

Enthousiast en deskundig!

Komen afspraken niet na

Na een fijn eerste (oriënterend) gesprek te hebben gehad, was er wat aanvullende documentatie van mijn kant nodig. Na dit te hebben aangeleverd, heb ik niets meer van hen vernomen. Opvolgend hierop heb ik contact opgenomen en het bericht gekregen dat zij er spoedig naar gingen kijken en op korte termijn met een terugkoppeling zouden komen. Ook na dit bericht heb ik niets meer van hen vernomen. Dit betuigd toch wel van enorme professionaliteit. Al met al ben ik flink wat tijd verloren en ben ik genoodzaakt om een andere hypotheekadviseur in te schakelen. Zoek je een hypotheekadviseur die zijn afspraken nakomt? Dan adviseer ik je Van Bruggen Adviesgroep Utrecht te vermijden.

Prima begeleiding en advies

We worden zeer goed geholpen, zeer vakkundig, veel kennis en goede adviezen.

Goed advies ontvangen

Zou het zeker aanbevelen

• Afspraken nakomen

Snelle afspraak, geen informatie ontvangen achteraf

De afspraak was snel geregeld en gesprek was goed. Echter heb ik nooit de samenvatting ontvangen van het gesprek (welke mij wel beloofd was). Daarnaast kwam mijn mogelijke hypotheek hier toch wel een stuk lager uit, dat ik heel bijzonder vind.

• Afspraken nakomen

Mijn excuses! Ik had uw uitgewerkte gespreksverslag klaar staan maar heb het emailbericht niet verstuurd. Dat heb ik nu net alsnog gedaan. Ondanks meerdere berekeningen kon ik u helaas niet helpen aan het door u gewenste hypotheekbedrag. Het aanbod vanuit uw huisbank was gewoon echt hoger en ik heb u dan ook aangeraden opnieuw met hen in gesprek te gaan.

Waardevolle informatie

Adviseur had goede kennis van zaken en kon mij meenemen in de ins en outs van mijn vraagstelling inzake vroegtijdig met pensioen. Informatie goed gedoseerd, en relevant

Zeker aan te bevelen !

Mijn contacten bij van Bruggen ervaar ik als zeer prettig. Er wordt goed gekeken naar wat de klant wil en komen met goede oplossingen en/of ideeën. Een afspraak is makkelijk te maken en het kantoor is telefonisch goed bereikbaar.

Ik ben super tevreden

Het was een goed gesprek. Ik heb de antwoorden op mij vragen

• Afspraken nakomen

Super fijne en professionele aanpak

Tot nu toe alleen ons oriënterend gesprek gehad, echter waren wij gelijk ontzettend enthousiast. Arjen (ons financieel adviseur) heeft veel kennis en denkt veel met je mee (ook over andere zaken dan hypotheek, zoals pensioen). Hebben in totaal met drie hypotheekverstrekkers gesproken en uiteindelijk met volle overtuiging gekozen voor van Bruggen Adviesgroep.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Gedegen en informatief

Duidelijke en realistische informatie. Verschillende scenarios doorgenomen. Achteraf email met de belangrijkste punten ontvangen als geheugensteuntje.

Goed en eerlijk advies

Bij het eerste vrijblijvende en kosteloze oriëntatie gesprek eerlijk en oprecht advies gekregen, zonder het idee te krijgen dat er iets verkocht moest worden. In mij casus bleef het bij het oriëntatie gesprek, omdat niet meer nodig was. Maar als ik nog een keer advies nodig heb dan kom ik zeker terug bij Van Bruggen Adviesgroep.

Helder en prettig gesprek

Een prettig oriënterend gesprek, waarin we op een fijn tempo veel informatie hebben ontvangen.

• Afspraken nakomen

Heldere uitleg over de mogelijkheden voor een eerste hypotheek

Veel ruimte voor vragen die duidelijk beantwoord werden. Meerdere opties kunnen doornemen in het gesprek, wat ons meer inzicht heeft gegeven in onze financiële mogelijkheden.

• Afspraken nakomen

Arjen did a great job of explaining all the necessary details

In the first introductory call, Arjen made us feel comfortable and explained everything in detail.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A