Ervaren en sociale adviseur!

Zeer goede en duidelijke gesprekken gehad waarbij Arjen de tijd nam om alles goed en begrijpend uit te leggen. Een zeer fijne, vriendelijke, toegankelijke man met heel veel verstand van zaken. Alles top geregeld, zeer dankbaar!

• Afspraken nakomen

Gesprekken ok, weinig advies voor veel geld

Gesprekken met Arjen waren prettig. Wat opviel is dat Arjen nogal warrig overkwam en dingen vergat . Stukken opvragen die hij al had, dingen vergeten die besproken waren. Advies was er nauwelijks, vraag aan ons was meer: wat willen jullie, en dat werd dan ook gevolgd. Andere opties werden niet besproken dus van advies geen sprake. Stukken werden niet opgestuurd onder het mom van; ik ging er vanuit dat jullie dit zouden doen terwijl wij niet eens de stukken hadden. Die lagen namelijk daar op kantoor. Ook werd ons niet verteld wat er nodig was om alles goed af te sluiten inzake onze beleggingsverzekering, dus zelf rechtstreeks met maatschappij geregeld. Nota met verkeerd bedrag werd aan de notaris doorgegeven waar hij een week eerder op gewezen was. Toch verkeerd gegaan moest gecorrigeerd .. en zo nog een aantal dingen. Voor een lekkere babbel ja.....voor financieel advies: nooit meer!! Voor dat geld kun je het beter zelf doen.

• Afspraken nakomen

Prima hypotheek door krachtdadige no-nonsense adviseur

Als ondernemer die daarnaast met een aantal jaren met pensioen wil gaan heb ik een goede adviseur nodig die mij begrijpt en mijn wensen weet om te zetten in een goede hypotheek. Arjen van Van Bruggen Adviesgroep Utrecht heeft dit uitstekend weten te regelen door een brug te slaan tussen banken met alle regels en de ondernemer met zijn (woon)wensen. Ervaren, accuraat en doelgericht in de communicatie naar twee kanten. Dank voor jullie prima hulp !

• Afspraken nakomen

Prettig gesprek en waardevol hypotheekadvies!

Van Bruggen zit sinds kort bij mij in de straat, ik had een afspraak gemaakt zonder daar hoge verwachtingen bij te hebben. Het gesprek met Arjen was prettig, persoonlijk en to the point. Ik kreeg waardevol advies over het veranderen van mijn hypotheek. Heb alles meteen in gang gezet en ga op langere termijn enorm veel geld besparen. Aanrader!

• Afspraken nakomen

Zeer goede service, komt afspraken goed na

Na ons oriëntatiegesprek waren wij er al snel uit, wij wilden verder in zee met Arjen Groot van de Van Bruggen Adviesgroep. Er was een goede klik, zeer duidelijke uitleg van Arjen op al onze vragen, hij heeft kennis van zaken! Arjen heeft ons tijdens het gehele traject goed op de hoogte gehouden. Alles is naar onze wens en lekker snel geleverd en afgehandeld. Indien wij weer advies nodig hebben komen wij zeker bij Arjen terug. Al met al prima verlopen, wij bevelen hem van harte aan! Groet Anita & Pjotr, Utrecht

• Afspraken nakomen

Na een aantal adviseurs te hebben geraadpleegd waren wij er snel uit, wij wilden ons laten begeleiden door Arjen Groot van de v Bruggen Adviesgroep. Geen moment spijt van gehad, Arjen hield ons zelfs tijdens zijn korte vakantie goed op de hoogte. Ook werden wij er op gewezen dat er nog diverse betere mogelijkheden mogelijk waren met onze hypotheek. Alles is keurig op tijd en met perfecte pasvorm geleverd, ook met zijn voorgestelde notaris klikte het goed. Al met al prima verlopen en zeer soepel contact, wij bevelen hem van harte aan! Met groet, Fam. Roth

Keurig allemaal en betrouwbaar
  • Afspraken nakomen

Bijzonder prettig gesprek waaruit kennis van zaken bleek. Op een prettige manier vertelde Arjen Groot ons de mogelijkheden van de financiële aspecten bij het kopen en verkopen van een woning.
  • Afspraken nakomen

een klantvriendelijke agent is altijd bereikbaar straalt vertouwen uit !! maar wij ook hoor ha ha
  • Afspraken nakomen

Helaas, ondanks voorinformatie kon men toch niets voor ons betekenen i.v.m leeftijd 60 en 59 jaar

• Afspraken nakomen

Deskundig en goed op maat advies ontvangen
  • Afspraken nakomen

Zeer prettige ervaring met dhr Groot. we moesten een keuze maken tussen 2. Het lag zeer dicht bij elkaar, de gekozene werkt al jaren samen met een derde partij.

• Afspraken nakomen

Nog niet veel gebeurt,moet nog komen

prima inhoudelijk gesprek

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.