Nooit het gevoel gehad dat ik prioriteit had

Met mijn traject rondom het overnemen van een hypotheek (hoofdelijk ontslag) heb ik nooit het gevoel gehad dat ik ook maar enige prioriteit had binnen vBA. Natuurlijk heb ik dat niet, immers is zo'n traject relatief klein en levert het niet veel op voor vBA. Dat neemt niet weg dat dit voor mij wél belangrijk was, en dat je naar een betalende klant dus wel mag uitstralen dat hun traject ertoe doet. Je betaalt voor advies en ontzorging; het advies was goed, maar ik moest er constant achteraan en dat geeft geen fijn gevoel. Daarnaast waren doorlooptijden superlang; van de adviseur naar de bank, en van de bank naar de adviseur bleef het wéér een week liggen. Zo duurde elke stap in het traject twee weken langer dan nodig. Expertise: ja, maar volgens mij is de workload te hoog, of efficiency te laag.

• Afspraken nakomen

Wat vervelend om dit te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Laat ik voorop stellen dat elke klant voor mij belangrijk is, of ze nu een grote of kleine adviesvraag hebben. Ik heb u dan ook zo goed mogelijk proberen te helpen. De vertraging die her en der is opgetreden is grotendeels toe te wijzen aan de communicatie tussen bank en notaris waarbij telkens extra stukken en informatie werd opgevraagd. Ik trek het mezelf aan dat ik u daar van tevoren niet duidelijk genoeg van op de hoogte heb gebracht, een les voor mij en daarvoor wil ik mijn excuses aanbieden. Ik weet dat de zaken nu uiteindelijk goed geregeld zijn en hoop dat de fles wijn u gesmaakt heeft.

Prima eerste contact

Duidelijk, prettig en helder advies, afgestemd op mijn vragen /situatie.

• Afspraken nakomen

Goed bereikbaar, behulpzaam en vriendelijk

Klantvriendelijk, behulpzaam ( zelfs thuis bezoek ), goed bereikbaar voor alle vragen etc.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Veel verstand van zaken. Alleen soms veel informatie in een korte tijd, waardoor het soms moeilijk te volgen was. De adviseur was mijn tweede afspraak vergeten en was verrast dat ik binnen kwam lopen. Verder goed geholpen, goed advies gekregen.

• Afspraken nakomen

Dank voor uw review, ik zal hier zeker wat mee doen en de grote hoeveelheid informatie nog duidelijker en rustiger proberen uit te leggen.

goede uitleg en een duidelijk verhaal. afspraken zie zijn gemaakt worden nagekomen

• Afspraken nakomen

Goed en eerlijk advies gekregen. Tevens erg flexibel voor afspraak tijden

• Afspraken nakomen

Zoals uit bovenstaande invulling blijkt ben ik correct en deskundig door de adviseur voorgelicht. Ik hoop dat de uiteindelijke invulling van ons doel op termijn zal plaats vinden. Met vriendelijke groet, Gerrit Weghorst

• Afspraken nakomen

De adviseur is een aardige, deskundige persoonlijkheid waar het goed zaken doen mee is. Helaas is het niet gelukt om ons aan een koophuis te helpen dat wij qua ons gelimiteerde budget geschikt vonden gezien onze financiële situatie. Volgend jaar proberen we het opnieuw, eerst maar eens huren en goed sparen!

• Afspraken nakomen

we zijn nog steeds bezig met de opdracht

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Heb 25 November bezoek gehad van een adviseur omdat ik mijn hypotheek mischien wou oversluiten Heb voor de kerst een mail gehad dat er wegens enkele stergevallen geen tijd was geweest om te mailen of bellen Maar dat er nu 3 opties waren en die met mij besproken zouden worden,en er telefonisch contact zou worden opgenomen. Het is nu inmiddels 11 januari heb nog steeds niets gehoord. Maar ga nu wel op zoek naar een andere hypotheek verstrekker/adviseur die wel belangstelling heeft om er naar te kijken

• Deskundigheid N.v.t.

Dank voor uw reactie, u heeft helemaal gelijk, dit heeft te lang geduurd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb ondertussen contact met u gehad, we hebben een nieuwe afspraak gepland en ik ga samen met u de uitgewerkte voorstellen bespreken en u voorzien van advies.

Over Van Bruggen Adviesgroep