Wat vervelend om dit te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Laat ik voorop stellen dat elke klant voor mij belangrijk is, of ze nu een grote of kleine adviesvraag hebben. Ik heb u dan ook zo goed mogelijk proberen te helpen. De vertraging die her en der is opgetreden is grotendeels toe te wijzen aan de communicatie tussen bank en notaris waarbij telkens extra stukken en informatie werd opgevraagd. Ik trek het mezelf aan dat ik u daar van tevoren niet duidelijk genoeg van op de hoogte heb gebracht, een les voor mij en daarvoor wil ik mijn excuses aanbieden. Ik weet dat de zaken nu uiteindelijk goed geregeld zijn en hoop dat de fles wijn u gesmaakt heeft.
Dank voor uw review, ik zal hier zeker wat mee doen en de grote hoeveelheid informatie nog duidelijker en rustiger proberen uit te leggen.
Dank voor uw reactie, u heeft helemaal gelijk, dit heeft te lang geduurd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb ondertussen contact met u gehad, we hebben een nieuwe afspraak gepland en ik ga samen met u de uitgewerkte voorstellen bespreken en u voorzien van advies.
Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.