Goed advies en zeer betrokken met persoonlijke aandacht

Hendrik en Nadine zijn zeer deskundig en de manier waarop zij het advies geven heb ik als zeer prettig ervaren. Ze denken goed mee en zijn zeer betrokken.

kennis van zaken

Vanaf het eerste moment was ons contact met Van Bruggen zeer prettig

Zeer goed behandeld

• Afspraken nakomen

Súper snel advies waar ik wat mee kan

In alle haast die ik had, super snel geholpen en goed advies gekregen!

• Afspraken nakomen

Prima ontvangst na telefonisch en emailcontact

Eerste contact met vriendelijke ontvangst en een luisterend en deskundig oor

• Afspraken nakomen

Precies waar ik voor kwam

Goed advies

Aardige, deskundige adviseur aan huis.

Heel goed gesprek gehad

• Afspraken nakomen

Goede service en snelle afhandeling van mijn vragen. Krijg altijd snel antwoord en krijg uitgebreid advies.

• Afspraken nakomen

Realistisch over de huidige markt

Van Bruggen Adviesgroep is een bedrijf die snel schakelt tussen kopers en verkoper. Er spelen vele zaken waarbij rekening moet worden gehouden en ze geeft open haar mening erover.

Prettig

Vriendelijk en deskundig geholpen

Denk in mogelijkheden

Prettig en nuttig

• Afspraken nakomen

Goed op de hoogte en denkt mee.

Goed op de hoogte van de wetgeving . Kan zich inleven in de situatie van de klant. Vriendelijk.

Fijn adres

Hendrik kooijmans helpt ons goed en legt het prima uit kunt er dingen goed mee overleggen.

• Afspraken nakomen

Goede adviezen maar konden mij niet helpen

Snel en vakkundig

Ik had snel een hypotheek nodig.en door de inzet van Eric was dit dan ook binnen hele korte tijd geregeld. Had altijd het idee dat het goed kwam en kon het ook goed loslaten.

• Afspraken nakomen

Het afsluiten van mijn hypotheek verliep perfect, duidelijk qua advies en zonder stress.

Ik ben uitstekend begeleid en geïnformeerd door Eric Hobbelink over de af te sluiten hypotheek. Door zijn goede en vriendelijke hulp heb ik verantwoorde keuzes kunnen maken. Hij heeft me heel goed door de wirwar aan papieren, afspraken en bijbehorende verzekeringen heen geloodst, waardoor het een overzichtelijk stappenplan werd en ik zonder stress mijn eigen huis heb kunnen financieren.

Totaal ontzorgt

Eric heeft ons zeer goed geholpen. Hij nam de tijd voor ons, legde alles indien gewenst meerdere keren uit en begeleide ons uitstekend in het proces. Voor zowel de hypotheek als bijbehorende verzekeringen heeft hij alles voor ons geregeld, zodat we zelf enkel nog naar de notaris hoefden voor de overdracht. Al met al zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Komt afspraken na, en alles helder en duidelijk.

Na een informeel gesprek met Eric, hebben we besloten om onze bestaande hypotheek om te zetten. Eric heeft ons duidelijk advies gegeven, neemt de tijd, komt zijn afspraken na en heeft ons een goed gevoel gegeven. Kortom een deskundig en plezierig persoon.

Deskundig en compleet advies

Eric is een rustige persoon die heel gedegen en compleet advies geeft. Alle vragen werden beantwoord en alle mogelijkheden en opties in de financiering belicht. Er waren meer en gunstigere varianten dan wij zelf hadden voorzien en dat gaf een goed gevoel.

Snel, deskundig, adequaat & persoonlijk

Eric heeft ons zeer persoonlijk en uiterst vakbekwaam geholpen! Onze wens was het realiseren van een uitbouw voor een woonkeuken, verduurzamen van onze woning en het toekomstbestendig maken van onze hypotheek. Tijdens het gehele proces, van begin tot zelfs na het eind, is hij altijd bereikbaar. Hij houdt je continue op de hoogte, neemt hij alle tijd en moeite voor je en licht hij alle opties en de materie goed toe! Stapsgewijs van het eerste financieel advies, het financieel plan tot aan de begeleiding rondom de verstrekking van de financiering monitort hij alles tussen ons, als klant, en de geldverstrekker(s). Wij zijn bij Eric beter geholpen en met meer keuzevrijheid dan bij welke geldverstrekker ook waar we ooit aan tafel mee hebben gezeten. In alle opzichten zijn wij dan ook uitermate tevreden over hoe hij onze wensen, niet alleen nu maar ook (in alle mogelijke scenario's!)voor de toekomst in een goed financieel product heeft samengevat! Wij raden de Van Bruggen Adviesgroep Enschede dan ook van harte aan!

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, deskundig, neemt alle tijd voor je

Heeft verstand van zaken

Vriendelijk, neemt de tijd voor al je vragen,

Goede service!!!

Vriedelijk, service gericht, kon met vragen altijd bellen, appen en of mailen.

• Afspraken nakomen

Nooit het gevoel gehad dat ik prioriteit had

Met mijn traject rondom het overnemen van een hypotheek (hoofdelijk ontslag) heb ik nooit het gevoel gehad dat ik ook maar enige prioriteit had binnen vBA. Natuurlijk heb ik dat niet, immers is zo'n traject relatief klein en levert het niet veel op voor vBA. Dat neemt niet weg dat dit voor mij wél belangrijk was, en dat je naar een betalende klant dus wel mag uitstralen dat hun traject ertoe doet. Je betaalt voor advies en ontzorging; het advies was goed, maar ik moest er constant achteraan en dat geeft geen fijn gevoel. Daarnaast waren doorlooptijden superlang; van de adviseur naar de bank, en van de bank naar de adviseur bleef het wéér een week liggen. Zo duurde elke stap in het traject twee weken langer dan nodig. Expertise: ja, maar volgens mij is de workload te hoog, of efficiency te laag.

• Afspraken nakomen

Wat vervelend om dit te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Laat ik voorop stellen dat elke klant voor mij belangrijk is, of ze nu een grote of kleine adviesvraag hebben. Ik heb u dan ook zo goed mogelijk proberen te helpen. De vertraging die her en der is opgetreden is grotendeels toe te wijzen aan de communicatie tussen bank en notaris waarbij telkens extra stukken en informatie werd opgevraagd. Ik trek het mezelf aan dat ik u daar van tevoren niet duidelijk genoeg van op de hoogte heb gebracht, een les voor mij en daarvoor wil ik mijn excuses aanbieden. Ik weet dat de zaken nu uiteindelijk goed geregeld zijn en hoop dat de fles wijn u gesmaakt heeft.

Over Van Bruggen Adviesgroep