Mijn ervaring was zeer goed, Hans de Gier is zeer kundig

Hans de Gier, heeft ons zeer goed geholpen. Hij heeft ook de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Ook heeft Hans tijdens het regelen van onze hypotheek op de last minute aanpassingen gedaan (wat voor Hans extra werk was). Hij heeft dat gelijk geregeld zodat wij ons prettig vonden bij de offerte van de hypotheek. Hans, heeft ook advies gegeven wat er allemaal mogelijk is bij een eventuele aanschaf van een tweede woning en hoe dat in zijn werk gaat. Hans reageert snel op vragen en is altijd bereid om alles goed toe te lichten.

• Afspraken nakomen

Leon is behulpzaam en doet net dat extra stapje dat andere adviseurs niet doen.

Voor de aankoop van ons huis kwamen wij via een kennis bij Leon Brouwer. Onze situatie was redelijk gecompliceerd: startende ondernemers, bod al geaccepteerd en de algemene gekte en drukte in de hypothekenmarkt. Alles had haast, maar Leon begreep de urgentie. We begonnen met een strijdplan maken, Leon hield ons constant op de hoogte van de voortgang. Dit was fijn, omdat het toch een stressvolle periode is. Op een aantal momenten liep de hypotheekaanvraag vast bij de bank, hier kwam snel beweging in toen Leon er druk achter zette. Al met al zijn wij heel erg tevreden, we hebben als 2 jonge starters zonder geld van onze ouders ons droomhuis gekocht in deze markt. Dit was zonder Leon nooit gelukt, we zullen hem dan ook aan iedereen aanraden.

geweldig

Wij wilde van wat overwaarde ons huis aanpakken. met goede advies van Leon Brouwer kwamen wij tot een perfecte aanpassing van onze hypotheek en lage maandlasten (uiteraard ook belangrijk) Nogmaals Leon bedankt

• Afspraken nakomen

Léon Brouwer is een specialist op het gebied van hypotheken, zonder ingewikkeld gedoe!

Na een eerste oriëntatie was het al snel duidelijk dat Léon Brouwer ons goed kon helpen. In een prettig persoonlijk gesprek in Den Haag legde hij duidelijk uit hoe wij, ondanks een boete, veel geld konden besparen door onze hypotheek én persoonlijke lening over te sluiten. Alles is daarna keurig volgens afspraak geregeld, zodat we er nu financieel veel comfortabeler bij zitten.

• Afspraken nakomen

Een warm welkom, alles meteen duidelijk door het advies en uitleg die we hebben gekregen en begrijpen. Leon Brouwer is de Man die ons fantastisch geholpen heeft van A tot Z en tevens met je meedenkt. Door Leon kunnen wij onze droom waarmaken waarvoor erg dankbaar..

• Afspraken nakomen

Wij hebben nu al tot 2 keer toe naar alle tevredenheid de hypotheek omgezet. De uitleg en begeleidin

Wij hebben nu reeds tot twee keer toe een zeer goede begeleiding, uitleg en wijziging van de hypotheek mogen ervaren. Tevens zeer prettig in de omgang.

Super tevreden!

Goede, actuele kennis van wat er speelt op het gebied van hypotheken/financiering. Goede adviezen; Snelle en nette afwikkeling.

• Afspraken nakomen

Erg helder, vriendelijk en meedenkend

Wij hebben vanaf het eerste gesprek tot de afhandeling van onze aanvraag een zeer positief gevoel gehad. Leon denkt met alles mee en geeft je het gevoel dat hij er echt voor je is.

• Afspraken nakomen

Deze financieel adviseur was er echt voor ons. Dacht met ons mee. Wij moesten er beter van worden. Mede door hem hebben wij geen financiële zorgen. Ook mede door zijn inzet konden onze kinderen een huis kopen. Heeft tevens veel vrienden van ons geholpen. Denkt met je mee en geeft advies. En dat in jip en janneke taal. Stond altijd voor ons klaar. Een echte aanrader!!!!

• Afspraken nakomen

Hierbij onze complimenten aan Leon Brouwer! Heeft passie voor zijn werk. Komt altijd afspraken na en zoekt alles tot in de puntjes uit. Wat voor jou het beste en gunstigste is. Het fijne was dat Leon heel flexibel is en ook in de avonduren een afspraak kon maken ivm ons werk. Ik zou iedereen jou aanraden! Nogmaals bedankt !

Top bedrijf

Ik heb Leon over de vloer gehad voor een vrijblijvend gesprek om te kijken of ik mijn hypotheek kon omzetten naar een lagere vaste rente. Alles in werking getreden en alles liep vlekkeloos tot de overname. Leon had alles voor mij uitgerekend en tot op de laatste cent was precisiewerk. Ook de communicatie was super. Leon is echt een vakman en zeer vriendelijk en doet echt alles om je zaken te behartigen. Ik heb nu een nieuwe hypotheek en ben echt super tevreden. Ben blij dat ik een vrijblijvend gesprek had aan gevraagd. Zo zie je maar weer wat een goed gesprek kan doen. Ik kan een ieder aanraden bij Van Bruggen adviesgroep advies te vragen. Leon nogmaals dank en ben zeer tevreden.

Zéér tevreden !

ik kan niet anders zeggen dan dat Leon Brouwer ons weer uitstekend heeft begeleid en geholpen!!!

Heel goeie service top

Heel goeie service wordt goed geholpen Leon stond altijd klaar voor mijn vragen Ik geef jullie 10 punten

• Afspraken nakomen

Mijn adviseur, Leon Brouwer, is vriendelijk, duidelijk en deskundig.

• Afspraken nakomen

Zeer prettig geholpen door Leon. Afspraken werden steeds snel nagekomen.

• Afspraken nakomen

Duidelijke informatie door iemand die weet waar hij het over heeft

• Afspraken nakomen

Een zeer betrouwbare en vriendelijke adviseur.

• Afspraken nakomen

Prettig gesprek, waarin een goed inlevingsvermogen en deskundigheid ons goed heeft geholpen.

• Afspraken nakomen

Eerste kennismakingsgesprek gehad met adviseur L. Brouwer. Advies gevraagd m.b.t. hypotheek en verzekeringenpakket. Duidelijke uitleg gekregen m.b.t. diverse onderwerpen. Al met al een zeer verhelderend gesprek gevoerd. We zijn zeker van plan om hier een vervolg aan te geven.

Reinkenstraat 1 2517 CN Den haag

Over Van Bruggen Adviesgroep