Super!

Hierbij onze complimenten aan Leon Brouwer! Heeft passie voor zijn werk. Komt altijd afspraken na en zoekt alles tot in de puntjes uit. Wat voor jou het beste en gunstigste is. Het fijne was dat Leon heel flexibel is en ook in de avonduren een afspraak kon maken ivm ons werk. Ik zou iedereen jou aanraden! Nogmaals bedankt !

Top bedrijf

Ik heb Leon over de vloer gehad voor een vrijblijvend gesprek om te kijken of ik mijn hypotheek kon omzetten naar een lagere vaste rente. Alles in werking getreden en alles liep vlekkeloos tot de overname. Leon had alles voor mij uitgerekend en tot op de laatste cent was precisiewerk. Ook de communicatie was super. Leon is echt een vakman en zeer vriendelijk en doet echt alles om je zaken te behartigen. Ik heb nu een nieuwe hypotheek en ben echt super tevreden. Ben blij dat ik een vrijblijvend gesprek had aan gevraagd. Zo zie je maar weer wat een goed gesprek kan doen. Ik kan een ieder aanraden bij Van Bruggen adviesgroep advies te vragen. Leon nogmaals dank en ben zeer tevreden.

Zéér tevreden !

ik kan niet anders zeggen dan dat Leon Brouwer ons weer uitstekend heeft begeleid en geholpen!!!

Heel goeie service top

Heel goeie service wordt goed geholpen Leon stond altijd klaar voor mijn vragen Ik geef jullie 10 punten

• Afspraken nakomen

Mijn adviseur, Leon Brouwer, is vriendelijk, duidelijk en deskundig.

• Afspraken nakomen

Zeer prettig geholpen door Leon. Afspraken werden steeds snel nagekomen.

• Afspraken nakomen

Duidelijke informatie door iemand die weet waar hij het over heeft

• Afspraken nakomen

Een zeer betrouwbare en vriendelijke adviseur.

• Afspraken nakomen

Prettig gesprek, waarin een goed inlevingsvermogen en deskundigheid ons goed heeft geholpen.

• Afspraken nakomen

Eerste kennismakingsgesprek gehad met adviseur L. Brouwer. Advies gevraagd m.b.t. hypotheek en verzekeringenpakket. Duidelijke uitleg gekregen m.b.t. diverse onderwerpen. Al met al een zeer verhelderend gesprek gevoerd. We zijn zeker van plan om hier een vervolg aan te geven.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.