In alle aspecten een zeer klantvriendelijke benadering

Mijn kennismakingsgesprek was een zeer prettige ervaring. Mijn kontaktpersoon kwam als zeer vriendelijk over. Luisterde goed wat mijn wens was en gaf daaropvolgend even uitleg en deskundig advies.

• Afspraken nakomen

De hypotheekaanvraag ging vlot en eenvoudig.

Met Leon als mijn hypotheekadviseur voelde ik me gerustgesteld. Zijn expertise en toewijding maakten het hele proces moeiteloos en aangenaam.

Transparant en eerlijk

Eerste gratis gesprek gehad en daar een goed gevoel aan overgehouden!

Waanzinnig geholpen!

Leon is kundig, vriendelijk en heeft aan een half woord genoeg. Reageert snel, en heeft ons ontzettend geholpen bij onze case. We hebben onze financiële adviseur vast gevonden voor alles wat er nog op ons af komt de komende jaren!

Goede duidelijke voorlichting

De afspraak was orienterend. DE voorlichting was helder en de aangedragen punten goed

Open en eerlijk gesprek

Goed en fijn gesprek gehad, en eerlijke antwoorden op mijn vragen gehad. Volgende keer zeker weer terug!

• Afspraken nakomen

Duidelijk uitleg, erg vriendelijk en goed advies

Zoals afgesproken werd ik om 14:00 gebeld. Meneer was erg duidelijk in zijn uitleg. Besproken wat wel en niet mogelijk is. Heb vragen kunnen stellen en daar goed antwoord op gekregen. Advies was duidelijk en integer. Fijn gesprek met goede toelichting

Prima gesprek gehad

We werden gedetailleerd door de mogelijkheden en berekeningen heen geholpen.

• Afspraken nakomen

Teleurstellend betreffende kennis van RVU regeling/belasting

Helaas gaf de medewerker in kantoor Den Haag aan dat hij niet zo thuis was in de RVU regeling. Was handig geweest als dit van te voren wordt aangegeven zodat het niet een verspilling van mijn tijd was.

• Afspraken nakomen

Wat vervelend om te horen! Door een stukje miscommunicatie is helaas niet de juiste informatie van te voren bij mij terecht gekomen. Mijn excuses daarvoor! Ik kon u daarom niet goed helpen met deze specifieke vraag.

Prettig gesprek en heldere informatie

Accuraat

Goed bereid, gelijk vertellen hoe het er voor staat. Duidelijk en fijn gesprek

• Afspraken nakomen

Geen opvolg email gekregen.

Het eerste gesprek was heel druk. Achteraf gingen we nog een mail krijgen als samenvatting en verdere stappen. Maar die hebben we nooit gekregen. Wel hebben we deze mail gekregen om te beoordelen.

• Afspraken nakomen

Erg vriendelijk, makkelijk te bereiken, goed contact en denken mee met de situatie

Goed en makkelijk

Snel en goed geholpen. Ze kennen mijn dossier en adviseren goed.

• Afspraken nakomen

very informative and clear guidance, I got a clear understanding of the process.

• Afspraken nakomen

Uitstekend begeleid bij aankoop eerste huis.

De aankoop mijn eerste huis vond ik erg spannend, maar dankzij de deskundige en goede begeleiding van Hans is het allemaal vlot verlopen. Hans is erg fijn in de omgang: legt dingen helder uit en is altijd bereikbaar per telefoon of mail voor aanvullende vragen. Daarnaast snelle reactie op mails. Ik heb bij Van Bruggen Adviesgroep zowel hypotheek advies als begeleiding bij aankoop huis afgenomen als diensten. Bij het nemen van belangrijke stappen, zoals het doornemen van de hypotheek offerte en de koopovereenkomst, mocht ik langskomen op kantoor. Hans nam dan samen met mij alle informatie door en beantwoordde direct mijn vragen. Kortom: wil je zonder al te veel stress je eerste huis aankopen, dan zou ik Van Bruggen Adviesgroep van harte aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Goede service met een persoonlijke benadering

Ik ben erg blij met de dienstverlening van Van Bruggen Adviesgroep. Jullie zijn goed bereikbaar, snel en goed advies.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk en denkt goed mee

Vriendelijk en denkt goed mee, prettig gesprek

• Afspraken nakomen

Leon is deskundig en legt alles helder uit.

Leon is al jaren ons financieel adviseur naar alle tevredenheid. Leon legt alles goed en helder uit. Wij hopen nog lang gebruik te kunnen maken van zijn deskundigheid.

Top service!

We kwamen bij Leon aan voor een kennismakingsgesprek. Dit voelde van moment een direct goed en vertrouwelijk. Leon heeft veel kennis en is erg behulpzaam.

• Afspraken nakomen

Niet veel ervaring met meerdere hypotheken

De medewerker met wie ik geen afspraak had gaf aan dat hij niet veel ervaring had met meerdere hypotheken en dat hij het lastig en veel uitzoekwerk vond. Verder gaf hij aan dat het beter was om op zoek te gaan naar iemand anders. Hij deed liever de 1 op 1 hypotheken. Kort gesprek dus

• Afspraken nakomen N.v.t.

Beste klant, vervelend om dit te horen. Ik heb u naar beste eer en geweten geholpen. Uw situatie is dusdanig specialistisch en complex dat dit meer iets is voor een adviseur die hierin gespecialiseerd is. Daarom heb ik u doorverwezen naar een andere partij. Ik wens u veel succes in uw zoektocht naar een gespecialiseerde adviseur.

Perfect geholpen

Bij het kantoor in Den Haag een adviesgesprek gehad. Goed advies gekregen en met wat tips ben ik weer naar huis gegaan. Heel erg fijn dat dit kon en mocht ik in de toekomst "echt" advies nodig hebben, kom ik zeker bij jullie terug.

Prettig gesprek

Mijn 1e gesprek met Hans was zeer prettig. Hij nam de tijd voor mijn vragen en deze werden helder beantwoord.

• Afspraken nakomen

Positief gesprek waarbij mijn wensen centraal stonden

Alle opties tot het verkrijgen van een hypotheek werden uitvoerig besproken. Al mijn vragen werden beantwoord. Fijn dat er na afloop nog een gespreksverslag werd doorgestuurd. Al met al een hele positieve ervaring.

Leon Brouwer is een topper

Leon heeft ons perfect geholpen met een hypotheek voor ons nieuwe huis. Maakt tijd voor je om de mogelijkheden uit te leggen. Komt zijn afspraken na en houdt je op de hoogte van het proces.

Over Van Bruggen Adviesgroep