Er moest in zeer korte tijd een overbruggingskrediet geregeld worden. Dat is tot volle tevredenheid gelukt
  • Afspraken nakomen

Afgelopen week een super fijn en verhelderend gesprek met de heer Gunnemann gehad. Daar ik midden in een echtscheiding procedure zit, wilde ik graag wat meer duidelijkheid over het verkrijgen van een hypotheek. De heer Gunneman is zeer deskundig, luistert goed naar mijn wensen/vragen, geeft duidelijke inzichten op heel veel vlakken en geeft goede tips en adviezen! Ik heb het gesprek als zeer prettig ervaren. Mijn dank hiervoor! Hoop in de toekomst meer van uw diensten gebruik te maken.
  • Afspraken nakomen

Prima eerste gesprek achter de rug met dhr Gunneman. Meneer is vriendelijk, levert maatwerk en kijkt met uw persoonlijke situatie mee en geeft daarbij goed advies. Het kennismakingsgesprek verliep voor mij boven verwachting. Beoordeling deskundigheid heb ik bewust op een 8 gezet omdat ik dit na een eerste gesprek nog lastig vind te zeggen.....neemt niet weg dat de eerste indruk positief is!
  • Afspraken nakomen

Wij zijn zeer tevreden over het uitgebreide advies en de deskundigheid van Reinier Gunneman. Hij is gedreven, heeft een vlotte communicatie en is zeer prettig in de omgang.

top advies
  • Afspraken nakomen

het was een goede afspraak heel helder en duidelijk en klant vriendelijk.

• Afspraken nakomen

Na doornemen van een aantal polissen hebben wij een deskundig advies gekregen. Zeker bij één van de polissen zat dit nogal complex in elkaar, maar ook hier hebben wij een goed advies gekregen. Bedankt Reinier

• Afspraken nakomen

Onze ervaring is, dat de heer R. Gunneman door zijn volhouden en doorzettingsvermogen ons heel goed heeft geholpen. Wij hadden dit niet volgehouden, het werd ons te veel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na een eerste kennismaking en verzoek om een hersteladvies voor een beleggingspolis, moeten we helaas vaststellen dat het wel erg lang duurt alvorens wij een advies hebben. Recent zelf maar contact gelegd, waarbij er beterschap belooft is. We wachten dus af!
  • Afspraken nakomen

Wat vervelend om te horen. Ik heb u net telefonisch gesproken en het bleek dat wij beiden op elkaar aan het wachten waren. We hebben net afspraken gemaakt om direct verder te gaan met uw adviestraject. Ik zie er naar uit om het voor u te gaan regelen.

Goed en deskundig geadviseerd door Dhr. Gunneman, we zijn blij de overstap gemaakt te hebben naar van Bruggen adviesgroep, ons verzekeringspakket kosteloos doorgelicht en het bleek goedkoper te kunnen tegen een goede dekking! ze staan voor wat ze zeggen.
  • Afspraken nakomen

altijd via een bank hypotheek geregeld,had dit veel eerder moeten dun. Professioneel,vriendelijk,gaf ons meer inzicht in alles,werd goed geluisterd en dat omgezet in een juist advies

2 sterren: slechter dan verwacht

Een duidelijke vraag gedropt, maar de uitvoering laat te wensen over. Jammer.
  • Deskundigheid N.v.t.

Dank voor uw reactie. We hebben al weer contact gehad. We hebben inderdaad nu een stap extra gezet. Ik vind het daarom fijn om te horen dat wij samen verder gaan met het regelen van uw hypotheek.

Goed advies. Tijdens besprekingen is de adviseur wel heel druk en praat veel
  • Afspraken nakomen

Ben naar tevredenheid geholpen.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.