Pragmatisch en goed op de hoogte van de bijbehorende processen!

Ben door Kitty zeer kordaat geholpen bij de processen (en gedoe) tijdens de verkoop van mijn woning en de aankoop van mijn nieuwe woning inclusief een prima hypotheek die goed bij mijn persoonlijke situatie past. Persoonlijk kan ik Kitty aanbevelen wanneer je situatie afwijkt van de standaard omdat zij je wensen heel snel toetst in relatie tot de procesmatige uitdagingen (en haalbaarheid) die je altijd tegenkomt tijdens verhuizen.

• Afspraken nakomen

Duidelijk, helder, super vriendelijk, neemt alle tijd, niets is te veel! Echt top, dikke pluim!! Heel erg blij, dat ik voor advies gegaan ben!

• Afspraken nakomen

Zeer professionele ondersteuning bij complexe materie van hypotheek aanvraag

Niet iedere dag ben je bezig een hypotheek aan te vragen, met veel aanbieders op de markt, complexe financiële materie is het heerlijk een ervaren financieel adviseur aan je zijde te hebben die op een gedegen en rustige manier uitleg geeft en op zoek gaat naar de beste hypotheek vorm, zeer klantgericht en niet uit op eigen gewin. Als je zelf niet bekend bent met deze materie is het heerlijk dat iemand jou door het grote bos de juiste weg kan wijzen

• Afspraken nakomen

Goed advies, helder en duidelijk.

Nooit eerder te maken gehad met een financieel adviesbureau, maar ik ben tevreden over hoe het proces is verlopen. Alles is duidelijk uitgelegd, er is gekeken wat de beste manier en de mogelijkheden waren om tot het gewenste resultaat te komen.

• Afspraken nakomen

Niet tevreden over de banken. Vrijblijvende afspraak gemaakt en op een duidelijke manier heeft Kitty e.e.a. uitgelegd. Ons vetrouwen was gewekt en is gebleven.

Heel goed!

Kitty heeft mij zeer goed geholpen, mijn dank is groot!

• Afspraken nakomen

Duidelijk en professioneel advies.

Het contact per telefoon en vooral via email ervaar ik als professioneel en zeer prettig. Vragen werden snel beantwoord en hulp werd geboden bij het verzamelen van de benodigde documenten. Er werd goed geluisterd en echt gekeken naar de mogelijkheden rekeninghoudend met de toekomstige financiële situatie.

Goede ervaring.

• Afspraken nakomen

Uitstekend advies en top klantvriendelijkheid.

Alle contacten zijn top verlopen, fysiek, telefonisch en per mail. Zeer tevreden over het goede advies en de uitkomst.

Goede klantvriendelijke service

Prima, niets op aan te merken

behulpzaam en professionel

We hebben goede gesprek gehad. Veel advies gekrgen. Ik ben er tevreden.

• Afspraken nakomen

Kitty is vakkundig, duidelijk en een vriendelijke adviseuse

Wij hebben een erg lang traject van aankopen van een pand gehad waarbij Kitty ons iedere keer meenam in ieder stap die gezet moest worden en ons adviseerde over welke mogelijkheden er waren. Zij gaat voortvarendheid en precies te werk en heeft veel kennis en ervaring wat je terugziet in de resultaten die ze heeft geboekt. Wij raden het zeker aan om bij haar voor advies omtrent o.a. je hypotheek langs te gaan!

• Afspraken nakomen

Heel deskundig en attent. Stond steeds direct voor je klaar als er vragen waren. Ben erg blij met de wijze hoe we werden bijgestaan. Indien noodzakelijk zou ik zeker weer van Bruggen Adviesgroep inschakelen. Een pluim voor onze adviseuse Kitty Arntz. Geweldig zoals zij ons heeft geholpen.

• Afspraken nakomen

We kwamen iets vragen over onze hypotheek en het is nu zo dat we een nieuwe hypotheek hebben voor 30 jaar en minder gaan betalen.

• Afspraken nakomen

Het bovenstaande spreekt voor zich.

zeer betrokken en deskundig

• Afspraken nakomen

Mevrouw Arntz is een zeer ervaren deskundig adviseur, zonder haar deskundigheid zou het ons nooit gelukt om het overstap naar een ander geld vestrekker te realiseren, wij worden altijd vriendelijk ontvangen, wij voelden zich zeker op ons gemak bij haar op kantoor.kortom het is een top advies kantoor misschien wel de beste.

• Afspraken nakomen

Eigenlijk alles goed. Snel en goed een hypotheek geregeld.

• Afspraken nakomen

We zijn zeer onder de indruk van de kwaliteit van jullie diensten, niet alleen blij met het resultaat maar ook met de persoonlijke begeleiding en goede zorg.

• Afspraken nakomen

Helemaal top . Duidelijke en eerlijke / reeele uitleg .

prettig en positief

• Afspraken nakomen

Ik zou Kitty Arntz met haar kennis en vakkundigheid zeker aan anderen aanraden.

• Afspraken nakomen

Kon op korte termijn terecht. Er werd de tijd genomen en helder en duidelijk advies.

Dorpsstraat 8 3451BK Vleuten

Over Van Bruggen Adviesgroep