Duidelijk en to-the-point

De adviezen worden aangepast op mijn vragen en suggesties. Duidelijk toegelicht en eventueel uiteindelijk eenvoudig uitgevoerd.

Zeer goed geholpen!

Door mw Arntz professioneel en heel prettig geïnformeerd over de te bewandelen weg!

• Afspraken nakomen

Zeer deskundig en meedenkend en advies op maat.

Kitty heeft ons, met haar deskundig advies, verder geholpen. Waar nodig maakt zij daar een spoedkwestie van. Zij bewaakt het proces tot het eind en is altijd benaderbaar voor vragen. Wij kunnen weer met vol vertrouwen de (financiële) toekomst tegemoet zien.

Topservice

Voor de tweede keer top geholpen door Van Bruggen, aanrader!

• Afspraken nakomen

Zal het bij bekende aanbevelen.

Super geregeld

Alles wordt goed uitgezocht je krijgt meerdere opties te zien. Samen bekijken welke hypotheek het beste bij ons past. Fijne uitleg alles duidelijk. Belt snel terug als je vragen hebt voor ons een dikke 10

• Afspraken nakomen

een prima advies door vriendelijke en ervaren adviseur

Op een goede en deskundige adviseur geholpen binnen het terrein van bemiddeling van de juiste financiering en uiteindelijke hypotheekkeuze. Zeker het idee gekregen dat voor ons uiteindelijk de juiste keuze is gemaakt, zodat met een goed gevoel alles naar wens is afgewikkeld.

• Afspraken nakomen

Geweldig professionele ervaring, echt ontzorgen!

In een proces van huis aankopen en de financiele middelen gaan emotie en ratio door elkaar heen. Hierbij is het goed om iemand te hebben die je begeleid en die je goed advies geeft omtrent de beslissingen die je nu maar zeker naar de toekomst toe dient te gaan nemen. Wij hebben de ervaring als zeer prettig en professioneel ervaren, hele waardevolle samenwerking. Met als resultaat een schitterend huis met een verstandige financiering. Erg bedankt voor deze begeleiding Kitty!

• Afspraken nakomen

Zeer prettig en deskundig!

Wederom mijn hypotheek via Van Bruggen Adviesgroep Vleuten De Meern laten aanpassen. Heel prettig geholpen. Veel aandacht voor alle zaken, zelf als er zaken naar boven komen die extra aandacht nodig hebben of werk geven. Kitty is duidelijk, komt afspraken na en heel fijn in de omgang.

Topadvies en duidelijke uitleg

Er wordt tijd genomen om alle zaken duidelijk te kunnen uitleggen. Het uiteindelijke advies is prima en ziet er goed verzorgd uit! Mijn vrouw en ik hebben dit alles al zeer prettig ervaren!

• Afspraken nakomen

Voelde erg vertrouwd, professioneel en veilig!

Kitty Arntz heeft dit traject voor onze 1ste aankoop geweldigd begeleid. Ze nam altijd tijd voor ons en wij voelde ons zeer veilig en vertrouwd bij haar. Je gaat toch een hypotheek lening / schuld aan van € 400.000. Maar wij vertrouwde volledig op het deskundig advies van Kitty. Super!

Super hypotheekservice

Nu ik weer een huis koop heb ik mevrouw Arntz voor de tweede maal opgezocht. Want het is fijn als je zo goed geholpen wordt, door iemand die verstand van zaken heeft, oog voor detail heeft en echt voor je klaar staat gedurende het hele proces.

• Afspraken nakomen

Zeer prettige samenwerking en zeer kundig

Onze ervaring met Van bruggengroep in Vleuten is zeer goed. Kitty houdt ons goed op de hoogte en heeft ons naar groet tevredenheid geholpen. Al onze vragen zijn beantwoord en Kitty is zeer kundig.

Betrouwbaar en servicegericht

Een verhuizing is een life-event op zich! Zeker twee keer in anderhalf jaar. Wat een verademing als je in vertrouwen kunt loslaten wat Van Bruggen dan zo effectief en efficiënt op pakt op financieel en zakelijk vlak! Dank daarvoor!

Zeer goed!

We hebben de 'samenwerking' als heel prettig ervaren. Kitty is een vriendelijke en leuke dame. Ze is zeer deskundig en professioneel. We zullen haar zeker aanbevelen!

• Afspraken nakomen

Kitty is zeer kundig en zorgt dat je hypotheek rond komt.

Dankzij dat ik ZZP'r ben maar nog geen 3 jaar werkzaam was het ontzettend lastig een hypotheek rond te krijgen. De banken werkten erg tegen en de omstandigheden zaten erg tegen maar Kitty heeft in alles de regie gehouden en gezorgd voor passage van de hypotheek.

• Afspraken nakomen

Van begin tot het einde zeer prettig geholpen.

Zeer fijn geholpen met zaken die voor ons niet echt bekend zijn. Duidelijke uitleg en inzichten bij bepaalde mogelijkheden. Vragen die naderhand boven kwamen werden snel opgepakt en beantwoord. Een fijn kantoor om zaken mee te doen. Nogmaals dank Kitty!

Zeer behulpzaam en duidelijk

Ik had nog maar 10 dage voor de deadline om een hypotheek rond te krijgen. Ik kwam bij van Bruggen en het was binnen 5 dagen afgerond. Zeer duidelijk, snel, adviserend en behulpzaam. Er werd zelfs in het weekend gemaild over de voortgang. Ik zou van Bruggen Vleuten de Meern zeker aanraden!

• Afspraken nakomen

Zeer deskundige en voortvarende ondersteuning

Wij hebben de hulp van Kitty als zeer professioneel en van meerwaarde gevonden. Ze zet ook een stap extra als dat nodig is en mist geen details.

• Afspraken nakomen

Het beste advies, waarbij heel goed rekening is gehouden met onze persoonlijke situatie. We hebben nu een hypotheek met lage maandlasten die bovendien toekomstvast is.

• Afspraken nakomen

Fantastisch advies en begeleiding gekregen kan niet beter

Dankzij Kitty was het niet zo goed gelopen

Tevreden

Tevreden

• Afspraken nakomen

Geduldig, niets is te veel. Goede duidelijke voorlichting en uitleg! Zeer tevreden en ontzettend blij dat we dit orienterend gesprek aangegaan zijn met daaruit voortkomend een nieuwe hypotheek!

Helemaal super

Goede hulp en uitleg super vriendelijk zeker aan te raden

• Afspraken nakomen

Pragmatisch en goed op de hoogte van de bijbehorende processen!

Ben door Kitty zeer kordaat geholpen bij de processen (en gedoe) tijdens de verkoop van mijn woning en de aankoop van mijn nieuwe woning inclusief een prima hypotheek die goed bij mijn persoonlijke situatie past. Persoonlijk kan ik Kitty aanbevelen wanneer je situatie afwijkt van de standaard omdat zij je wensen heel snel toetst in relatie tot de procesmatige uitdagingen (en haalbaarheid) die je altijd tegenkomt tijdens verhuizen.

Over Van Bruggen Adviesgroep