Heel prettig gesprek gehad, en een goed financieel advies gekregen.

Door onze adviseur een zeer prettige, en op een rustige manier uitleg gekregen over de mogelijkheden wat betreft onze financiën.

• Afspraken nakomen

Uitstekend en zeer deskundig geholpen.

Uitstekend en zeer deskundig geholpen.

Compleet en betrouwbaar

Kitty heeft ons super geholpen. Ze geeft helder en compleet advies, straalt rust uit en schakelt snel op het moment dat het belangrijk wordt.

Fijne en deskundige ervaring

We worden heel erg goed geholpen door Kitty en ze heeft ons goed geholpen bij de koopovereenkomst en de aannemingsovereenkomst van ons koophuis. Daarbij is ze heel behulpzaam bij het uitzoeken van de hypotheek die het beste bij ons past.

Great professional service

It has been a really great pleasure to use your service. The appointments are always in time, the meetings are very productive and informative. Happy so far

• Would you recommend us? Yes

Er is nog geen afronding.

Het was een goed eerste gesprek en daarna is er een opdracht gegeven, dit is nog in behandeling.

Goede info gekregen

Hypotheek was nog goed dus snel klaar wel heeft Kitty ons een paar goede tips gegeven aangaande regelingen treffen voor als er bepaalde dingen zich voor zouden kunnen doen

• Afspraken nakomen

Goed advies, duidelijk verhaal en uitleg

Tot nu toe fijn geholpen met duidelijke uitleg van alle elementen van de financiering t.b.v. een overbruggingskrediet.

Goed voorgelicht !

Duidelijke uitleg.

Top advies!

Ik heb een zeer deskundig advies gekregen van Kitty!

Kitty is een expert.

• Afspraken nakomen

Nog maar net begonnen met het traject bij Kitty Arntz: maar tot nu toe prima!!!

Tot nu toe zeer tevreden. Er wordt persoonlijk en met aandacht gewerkt.

Adequaat en volledig

Tot nu toe ontvang ik volledig advies en wordt ik met de aankoop van mijn eerste huis, samen met mijn partner, volledig begeleidt.

• Afspraken nakomen

Betrokken, pro-actief, nauwkeurig, prettig.

Wat fijn om weer iemand te hebben die betrokken is, meedenkt, eigenaarschap toont, pro-actief is, geduldig, prettig in de omgang en zaakdeskundig is. We vonden de bemiddelingskosten in eerste instantie wat aan de hoge kant, maar daar denken we anders over nu we zien hoeveel tijd, aandacht en geduld ze nemen voor dit traject. Als ik nog eens een financiëel vraagstuk heb, dan ga ik terug naar dit kantoor.

• Afspraken nakomen

Heel tevreden, Kitty is een topper!

Ik, die een analfabeet ben wat betreft financiën. En Kitty legt alles zo duidelijk en geduldig uit. Zij heeft mij uitstekend geholpen!

Professioneel, bekwaam en behulpzaam

Zeer goede ervaring mee, al meerdere keren ingeschakeld. Je wordt goed geholpen.

Zonder van de tijd

Specifiek gevraagd om een gesprek met een financieel planner en aangegeven waar ik vragen over had. We hebben iemand gesproken, maar dat was zeker geen financieel planner. En kennelijk heb ik ook een vreemde taal gesproken, want steeds maar weer de vraag wat ik nu precies wilde weten. En dan ook nog aangeschreven worden voor de beoordeling van mijn ervaring in de verkeerde aanhef. 3 x slag is uit, zeg maar.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Wat vervelend om te horen dat u ons gesprek zo ervaren heeft! We hebben naar mijn gevoel een prima gesprek over uw complexe vraag gehad. Waarbij de grootste uitdaging was dat u eigenlijk nog geen vastomlijnd idee had over de toekomstplannen. Wel of niet een nieuwe woning aankopen of gaan huren? En naar welke regio en in welke prijsklasse? En wat gaat de overheid doen met de eigenwoningbelasting? Ik heb getracht daarin hulp te bieden en wat meer lijn in uw plannen te krijgen. Waarbij we uiteindelijk de afspraak maakten dat u met meer gedetailleerde documenten zou terugkeren. Ik hoop voor u dat u uiteindelijk een voor u goede keuze kunt maken.

Zeer deskundig, zorgvuldig, snel en erg prettig in omgang

Kitty is erg deskundig en professioneel, tegelijkertijd heel betrokken, denkt echt met je mee.

• Afspraken nakomen

Professioneel, deskundig en betrokken.

Een professionele begeleiding

Zeer goed begeleid.

Uitstekend!

Kitty is een zeer professionele en persoonlijke hypotheekadviseur. Ze heeft mij stap voor stap uitgebreid geïnformeerd. Ze dacht echt mee in mogelijkheden. Verder hield zij mij continu op de hoogte van de stand van zaken. Wat ik ook enorm kon waarderen was dat ze heel goed bereikbaar was, en zelfs in haar eigen vakantie op afstand nog meedacht toen er even iets tegen zat.

• Afspraken nakomen

Professioneel en persoonlijk goed advies

Wij hebben bij de aankoop van onze eerste woning advies gehad van Kitty van van Bruggen Adviesgroep. Kitty heeft ons vanaf het begin uitstekend geholpen in het hele proces. Kitty is een hele vriendelijke en behulpzame vrouw met veel kennis en ervaring die altijd klaar stond voor onze vragen. Van Bruggen Adviesgroep heeft ons uitstekend geholpen.

• Afspraken nakomen

Deskundige en duidelijke adviezen op financiële gebied

Positief en vlot in contact

Very Good

Very good