Goed werk geleverd

Nauwkeurig en netjes afgehandeld

• Afspraken nakomen

Kennis van zaken en goede uitleg

Onze adviseur luisterde goed. De gebruikte instrumenten geven duidelijkheid. Verschillende scenarios zijn daardoor makkelijk te begrijpen.

Snelle actie

Onze adviseur Michelle Theelen pakt snel zaken op is duidelijk en denkt mee.

Goede hulp

Fijne hulp gehad bij de benodigde zaken.

• Afspraken nakomen

Super geholpen bij de aankoop van onze eerste woning!

Op een hele fijne, persoonlijke maar ook professionele manier geholpen bij alle stappen in het kopen van ons eerste huis. Top!

Top hypotheek adviseur

Michel heeft ons heel goed en snel geholpen met onze nieuwe hypotheek. Een betere adviseur hadden we ons niet kunnen wensen. Het advies was goed en duidelijk, denkt met je mee en zo zijn we tot een passende hypotheek gekomen. Als we verschillende dingen wilden vergelijken in prijsverschil kregen we snel antwoord. Voor ons was (is) het een prettige samenwerking. De sterkste kanten vinden wij de snelheid waarmee gehandeld wordt, de kundigheid en het persoonlijke contact. Wij raden in de toekomst zeer zeker Michel en Endy aan voor hypotheek advies en makelaardij.

• Afspraken nakomen

Top en persoonlijk advies, met fijne en prettige communicatie!

wij zijn voor de aankoop en zoektocht van onze eerste woning zeer goed begeleid door Michel. Van ons eerste adviesgesprek tot aan het laatste gesprek over de hypotheek offerte zijn wij echt super geadviseerd. Het contact verliep goed en snel en werden met de kleinste vragen zelfs perfect geholpen en stond Michel altijd voor ons klaar. Het was ook een heel prettige ervaring om hier met Michel aan te werken. Er hing dan ook altijd een prettige sfeer tijdens deze gesprekken en dit is tevens zo belangrijk tijdens deze spannende periode.

• Afspraken nakomen

Iedereen verdient een Michel zoals deze als hypotheekadviseur!

Tijdens het koopproces van onze eerste woning hebben we financieel advies en ondersteuning gevonden bij Michel. Michel is zeer zorgvuldig, duidelijk en betrouwbaar. Hij legt alles goed aan je uit en geen enkele vraag is gek of teveel. Dat zegt nogal iets, gezien wij veel vragen stellen, maar dan ook echt veel. Ook na het afsluiten van de hypotheek blijft hij betrokken en helpt je in nood. Iedereen verdient een Michel zoals deze als hypotheekadviseur!

• Afspraken nakomen

Zeer Deskundig advies waar alles erg duidelijk in is

Michel Theelen komt zijn afspraken zeer snel na. Handelt direct en met vragen aan hem komt hij direct met een gepast antwoord

• Afspraken nakomen

Kundig advies en een prettige samenwerking

Prima adviseur en een fijne samenwerking

• Afspraken nakomen

Michel. Theelen handelt snel, is duidelijk en goed. Hij beargumenteert de mogelijkheden en is meedenkend.

Super!!

Heel goed en snel geholpen, adviseur weet waarover hij praat!! Snelle reactie en afhandeling van vragen! Prima service!!

• Afspraken nakomen

Snelle service met korte lijntjes.

Top service, waarbij snel geschakeld wordt en zeer goed geholpen met deskundig advies.

• Afspraken nakomen

Adviseur helpt ons goed met prima uitleg. Dik tevreden

• Afspraken nakomen

"Zeer vakkundig en betrouwbaar advies." "Zeer grote inzet en erg persoonlijk betrokken." De adviseur Michel Theelen (Van Bruggen Adviesbureau) heeft me uitstekend geholpen met de aankoop van mijn eerste huis. Alles werd me helder uitgelegd en er is echt de tijd genomen om me te begeleiden en alles te regelen. Het persoonlijke contact heeft me erg geholpen en ook met vragen kreeg ik meteen een helder antwoord. Verder nam de adviseur Michel Theelen ook de complete afhandeling voor zijn rekening; ik hoefde me nergens druk over te maken. Kortom; een absolute zorg minder bij de aankoop van mijn eerste huis, wat natuurlijk al spannend genoeg is. Het Financieel Van Bruggen Adviesbureau :Michel Theelen , tel: 0653479133 kan ik dus zeker iedereen aanraden!!! "Geweldig, superwerk op maat" "Zeer tevreden!!!!" Grote klasse. isabelle

• Afspraken nakomen

Zoals in het overzicht ook te zien is hebben wij een prettige ervaring gehad met Van Bruggen Adviesgroep. Ivm een hypotheek hebben we gesprekken met meerdere aanbieders gevoerd. Degene die, een voor onze wensen, het meest passende aanbod heeft geschetst hebben wij ook de opdracht toevertrouwd. Het gesprek met Van Bruggen Adviesgroep verliep prima en we hebben ook de vergelijkingen van de andere aanbieders getoond. Van Bruggen Adviesgroep zei wel dat ze eenzelfde aanbod konden doen, al waren de eerste voorstellen vanuit een andere invalshoek geschetst. Zoals benoemd hebben we uiteindelijk de opdracht aan een ander adviespersoon gegund. De reden was enkel dat we het wel zo fair vonden tov deze partij omdat hun aanbod ook meteen het best passende was. Ik zou wel een aandachtspunt kunnen meegeven. Er waren meerdere aanbieders met wie we in gesprek zijn gegaan en die we dus hebben moeten teleurstellen. Alle aanbieders, uitgezonderd Van Bruggen Adviesgroep, hebben daarop telefonisch of per mail nog contact opgenomen (ofwel met vragen wat nu de doorslag heeft gegeven of te feliciteren met de beslissing). Ik vond dat prettig en dat zou bij Van Bruggen Adviesgroep (achteraf gezien) mijn aandachtspunt zijn.

Ik ben 100% positief!!

• Afspraken nakomen

Vriendelijk voorkomen en nuttig advies gehad.

• Afspraken nakomen

Kundig, prettige gesprekken. Goed advies.

• Afspraken nakomen

Uw collega Michel Theelen heeft op een zeer professionele manier en efficiënt gehandeld tot nu toe. Wij zijn dan ook voornemens de nieuwe hypotheek via hem af te sluiten. Met vriendelijke groet, Chris de Schrevel

• Afspraken nakomen

Het was een kort maar aangenaam gesprek.Ook bleek snel dat voor beiden jammer genoeg niets te verdienen was.

• Afspraken nakomen

tot op heden een prima samenwerking.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijke, behulpzame en kundige adviseur aan huis gehad. Neemt ruim de tijd, legt alles precies uit en behandelt de klant als koning! Een aanrader!!

Gewoon goed

Processieweg 2