prima en vlot geholpen

de voorlichting, informatie, uitleg en vervolgens de noodzakelijke activiteiten zijn prima en vlot verlopen. er is steeds bij elke stap bericht gestuurd en aangegeven hoe ver de route was. met veel aandacht van de kant van de medewerkers en zo nodig meedenken met het wegnemen van obstakels.

• Afspraken nakomen

Goede en snelle samenwerking.

Door een goede en snelle samenwerking en het goede advies zijn we samen tot het goede resultaat gekomen!

• Afspraken nakomen

Wij hebben onze hypotheek over laten zetten. Door deskundige en uitgebreide uitleg door Arno zijn we uitstekend hiermee geholpen. Ook door Sabrina werden we geregeld op hoogte gehouden van de voortgang.

Van harte aanbevolen!

Via de makelaar kwamen wij terecht bij Arno van Van Bruggen Adviesgroep. Arno heeft ons heel erg goed geholpen. Op een klantvriendelijk, een hele heldere manier wist hij ons alle informatie en adviezen te geven die wij nodig hadden tijdens de zoektocht naar een nieuw huis. Alle mogelijkheden maar ook onmogelijkheden worden door Arno duidelijk uitgelegd tijdens een adviesgesprek. De communicatie verliep zeer snel en we konden met alle vragen bij hem terecht. We bevelen Van Bruggen Adviesgroep dus van harte aan bij iedereen die op zoek is naar een hypotheekadvies.

Top ervaring

Wij zijn uitstekend geholpen door Arno van Dijke v.dVan Bruggen adviesgroep. Wij hadden een lastig ondernemersverhaal maar uiteindelijk heb Wij een nieuwe hypotheek kunnen afsluiten. Echt geweldige samenwerking

• Afspraken nakomen

vriendelijk, vakkundig en behulpzaam, dus geweldig

We gingen voor advies om de huidige hypotheek over te zetten. We werden zeer prettig ontvangen en kregen heel duidelijke uitleg en advies. Alles werd in overleg en in zeer korte tijd met ons geregeld. Regelmatig werd contact met ons opgenomen om de gang van zaken te bespreken. We voelen ons echt gesteund en zeer goed geholpen. Voor ons werd echt de meest passende oplossing gezocht en gerealiseerd. Aan alles werd gedacht. We zijn uitermate tevreden.

• Afspraken nakomen

Super geholpen direct met het eerste gesprek. Alles wordt snel opgepakt en er wordt snel gehandeld! Als ik een brandende vraag had kon ik ze gewoon appen en kreeg direct antwoord zeer fijn is dat! Hele fijne ervaring en heel meedenkend. Ik ga zeker hier weer naar terug mocht ik in de toekomst nog een keer een hypotheek nodig hebben!

• Afspraken nakomen

Opnieuw prima geholpen door Arno en nu ook door Sabrina. Twee toppers!!

Klantgericht en meedenkend

Heel goed en snel geholpen bij oversluiten hypotheek, Zeer klantgericht en heel fijn in de communicatie, elk uur van de dag bericht bij vragen Een aanrader dus

• Afspraken nakomen

Alles ging super gemakkelijk en snel

Ik ben erg goed geholpen en vlot geholpen. Ze zijn vriendelijk en flexibel.

• Afspraken nakomen

goed uitgelegd en bijgestaan, zeer tevreden.

Goede uitleg en deskundig zelf in de avonduren.

• Afspraken nakomen

Het voelt goed en vertrouwelijk!!

Hij loopt op iedereen twee stappen voor en zal er alles aan doen om een mogelijke hypotheek rond te krijgen.

Wederom een super service

Mede dankzij de snelle werkwijze en het meedenken van Arno hebben wij ons huis kunnen kopen. Hij wist wat we wilde, heeft goed geluisterd naar ons en heel snel gereageerd zodat we ook snel konden inspelen op de aankoop.

Snel en adequaat

Arno heeft mij zeer goed geïnformeerd en is altijd direct bereikbaar voor vragen. Zaken worden snel opgepakt en de proactieve houding is zeer te prijzen. Heel blij met de prettige samenwerking en de koop van mijn eerste woning.

Wederom super geholpen!

Voor de 2e keer een huis gekocht en de hypotheek via Van Bruggen Adviesgroep in Goes laten verlopen. Arno heeft ons wederom super goed geholpen. Hij snapt onze wensen, denkt met ons mee en komt zijn afspraken stipt na! Dankzij hem konden we heel snel schakelen en ons nieuwe huis kopen!

Duidelijk, vriendelijk en eerlijk

Wij hebben Arno als een rustige, vriendelijke man ,die veel verstand heeft van het vak, leren kennen, en gaf ons bij de eerste ontmoeting een prettig klik. Toen de onderhandelingen begonnen, heeft hij ALLES duidelijk, rustig uitgelegd, en ook waarom. Tot het einde van de onderhandelingen heeft hij ons zeer goed geholpen, en geadviseerd.

• Afspraken nakomen

Zeer professioneel en goed onderbouwd advies, en zeer punctueel in de afronding.

Geeft je vanaf het begin een veilig gevoel, door realistisch en goed afgewogen onderbouwd advies. In ons geval al voor er daadwerkelijk een huis op het oog was. Vervolgens start het proces van zoeken en kansen afwegen, ook hierin steeds duidelijk en consistent. Eenmaal naar de verkoop en koop toe steeds alle stappen duidelijk uitgelegd en altiid voorbereid op de volgende stappen in het proces, zodat alles op tijd is. Ontzorgd tot de laatste komma.

• Afspraken nakomen

In 1 woord: "uitstekend!"

Van Bruggen Adviesgroep in de persoon van Arno heeft ons geweldig geholpen. Goed advies, snelle en vlotte communicatie en erg klantvriendelijk. Ik kan geen verbeterpunten bedenken!

• Afspraken nakomen

Uitstekende service, als we een vraag hadden kregen we snel en duidelijk antwoord.

Een fijne ervaring

Arno is rustig, vriendelijk en luistert goed. Weet waar hij het over heeft zodat er een goed en gedegen financieel overzicht komt. Hij is altijd bereikbaar voor advies. Wij zijn goed geholpen en raden hem zeker aan als adviseur.

• Afspraken nakomen

We zijn super geholpen tot het laatst toe door arno

• Afspraken nakomen

Ik zou volgende keer weer naar hem toe gaan.

Prima, luistert, duidelijk, komt met voorstellen, hield ons steeds op de hoogte.

• Afspraken nakomen

Vakkundig en pro actieve advies

Men is in staat snel en duidelijk te schakelen. Voorzien je van gevraagd en ongevraagd advies. Verder erg prettig dat men ook buiten kantoortijden bereikbaar is indien nodig. Kortom erg tevreden over de werkwijze: de prijs kwaliteit klopt!

Geweldige ervaring.

Dankbaar, dat Arno ons zo goed geholpen heeft. Alles zo snel en netjes gedaan voor ons. Prima in orde. Keurig afgehandeld ook. Dank je wel Arno.

ZEER TEVREDEN!

- Meedenkend/creatief - Zeer snel in reactie, uitvoeren en afronden - Laat een vertrouwd gevoel achter - Eerlijk en deskundig Bedankt Arno van Dijke! #AANRADER

Piet Heinstraat 6

4461 GL Goes