De samenwerking was zeer goed, en de uitleg goed te begrijpen.

Erg tevreden, een aanrader!

Het was ontzettend behulpzaam

Het was ontzettend behulpzaam

onafhankelijk en deskundigheid advies

een zeer positief en helder gesprek gehad

Een hele goede ervaring met Van Bruggen Adviesgroep Goes

Adviseur neemt de tijd om je volledig te adviseren. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Ook voor vragen na het adviesgesprek is alle tijd. Goede bereikbaarheid ook.

• Afspraken nakomen

Super meedenken en goede terugkoppeling over status aanvraag hypotheek

Wij hadden een situatie die meedenken vereiste. Dit heeft Van Bruggen meerdere keren waargemaakt. Top!

• Afspraken nakomen

Super goed geholpen, goed advies gekregen.

Zeer deskundig advies gehad. Wij kijken met alle tevredenheid terug op een prettige ervaring.

Goede snelle afhandeling

We zijn eenmalig op kantoor geweest met de juiste documenten en de rest werd (erg)snel geregeld.

Vakkundig en zeer vlot

Mijn ervaring met Van Bruggen Adviesgroep in Goes was louter positief. Van harte aanbevolen!

Accuraat, zorgvuldig en klantvriendelijk

Advies en werkwijze hebben we als deskundig en zorgvuldig ervaren. Met een menselijke en klantvriendelijke benadering.

• Afspraken nakomen

Deskundig advies en snel schakelen!

Na een leuk startgesprek met Arno werden zaken snel en deskundig opgepakt. In het vervolg traject hield Sabrina ons goed op de hoogte dus fijne partij die ik zeker wil aanbevelen!

• Afspraken nakomen

We zijn snel, duidelijk en goed geholpen. Bij vragen altijd snel een antwoord terug via de mail of telefoon!

• Afspraken nakomen

Volledig ontzorgd met een top (financierings)resultaat binnen no time

Een compact team met ruime kennis en ervaring. Vanuit hun flexibiliteit en doortastendheid tot 2 keer toe binnen no time een top financieringsresultaat behaald. Denken en kijken kritisch mee in de persoonlijk (financiële) situatie en voorzien op basis daarvan in een gericht advies. Verdienen een absolute aanbeveling!

• Afspraken nakomen

Fijne samenwerking en goed advies

Vanaf het eerste contact moment met Arno een goed gevoel. Arno is een prettige man om je financiële situatie mee te bespreken. Hij heeft me een zeer goed advies gegeven, waardoor ik een juiste hypotheek heb weten te vinden. Na het adviestraject wordt je goed op de hoogte gehouden van de actuele stand en blijven ze met je in contact. Een prettig team om mee in zee te gaan!

• Afspraken nakomen

Heldere informatie en prettig communiceren

Vanaf het eerste contact hebben wij het hele traject van informatievraag tot afsluiten van de hypotheek als prettig ervaren. Bij vragen zijn de medewerkers goed bereikbaar of nemen ze direct zelf contact op als dat nodig is.

• Afspraken nakomen

Profecioneel advies, aardig en behulpzaam. Ik raad arno zeker aan aan andere

• Afspraken nakomen

Fijne begeleiding, zoekt het beste voor de klant!

Via een makelaar kwamen wij voor hypotheek advies bij Van Bruggen Adviesgroep Goes (Arno) terecht. Fijn contact, hulp bij verzamelen van de vele documenten, afspraken nakomen, kortom Top!

• Afspraken nakomen

Voor de tweede keer prima geholpen!

Dit is onze tweede keer dat we een hypotheek aanvraag hebben gedaan via de Arno van Dijk van van Brugge adviesgroep. Ook deze keer zijn we uitstekend geholpen. Door goed mee te denken zijn we tot de beste oplossing gekomen en kunnen we niet anders dan tevreden zijn.

• Afspraken nakomen

Professionele en klantgerichte doorpakkers met verstand van zaken

Onze ervaring met van Bruggen advies groep in Goes (Arno en Sabrina) is in een woord samen te vatten...... Fantastisch. Vanaf het eerste gesprek waarbij er goed geluisterd werd naar onze wensen werd er door Arno goed meegedacht over de juiste mogelijkheden voor het afsluiten van de juiste hypotheek. Naar aanleiding van wat moeilijkheden omtrent het verkrijgen van een hypotheek (aangezien wij beide zelfstandig ondernemers zijn) in het verleden was dit proces een tegenovergestelde ervaring! Daarbij doen zowel Arno als Sabrina wat ze zeggen en beloven en zijn ze altijd transparant en eerlijk!

• Afspraken nakomen

Klantvriendelijk, betrouwbaar, snel en adequaat

Het contact was van meet af aan goed en prettig. Het doorsturen van stukken en het maken van de afspraak voor een eerste gesprek verliepen erg soepel en vriendelijk. Heel klantvriendelijk! In het oriënterend gesprek viel met name de luisterhouding van Arno van Dijke op, afgewisseld met goede vragen ter verheldering en verdieping. Vooraf waren we goed geinformeerd over de kosten ed. Het aanleveren en de communicatie over de stukken verliep vlotjes, en we konden altijd met vragen terecht als er iets onduidelijk was. Het uiteindelijk advies was goed en degelijk. We willen vooral Sabrina Lindhout een compliment geven voor haar hulp en geduld. Ze was er altijd voor ons en kon steeds goed antwoord geven op onze vragen. Heel fijn!

Persoonlijke Topservice

Bij het aanschaffen van een eerste woning zochten wij hulp naar hoe dit in zijn gang gaat. Via via zijn wij op het pad gekomen bij Arno van Van Bruggen. Arno en Sabrina zijn mensen die persoonlijk en uiterst vakkundig advies kunnen geven, op een niveau die de normale man en vrouw ook snapt. In de wereld van veel documenten, zaken en moeilijke woorden, weten zij het naar een begrijp- en vooral behapbare zaak te krijgen. Kortom, een fijn en uitstekend kantoor!

• Afspraken nakomen

Prettige benadering en deskundig advies

Tijdens het hele traject startend met zoeken naar mogelijkheden voor aanpassingen van de hypotheek tot ondertekenen bij de notaris zijn we op een prettige manier vakkundig en persoonlijk begeleid. CHAPEAU hiervoor!

Klantvriendelijk, deskundig en snel

Arno en Sabrina hebben ons goed geholpen met onze hypotheek en ze waren goed bereikbaar via mail en telefoon.

• Afspraken nakomen

Geweldige vriendelijke service en kennis van zaken

Met Sabrina en Arno (Adviesgroep Goes) hebben wij zeer prettig contact gehad. De deskundigheid is enorm en altijd stipt. Zij geven vanaf het eerste moment een goed en prettig gevoel. Erg fijne samenwerking. Absoluut een aanbeveling.

prima en vlot geholpen

de voorlichting, informatie, uitleg en vervolgens de noodzakelijke activiteiten zijn prima en vlot verlopen. er is steeds bij elke stap bericht gestuurd en aangegeven hoe ver de route was. met veel aandacht van de kant van de medewerkers en zo nodig meedenken met het wegnemen van obstakels.

• Afspraken nakomen

Goede en snelle samenwerking.

Door een goede en snelle samenwerking en het goede advies zijn we samen tot het goede resultaat gekomen!

Piet Heinstraat 6 4461 GL Goes

Over Van Bruggen Adviesgroep