Uitsteken geïnformeerd over hetgene dat we wilden weten

• Afspraken nakomen

Fijne ontvangst en fijne sfeer tijdens de bespreking

Tot zover goed en vertrouwd.

duidelijke informatie

Je krijgt een duidelijk antwoord op je vragen. Het enige wat ik miste was de uitleg hoe de rekentabel gebruikt word en de uitkomst ervan.

• Afspraken nakomen

De service was echt uitstekend, omdat we best snel wouden schakelen om een huis te kunnen kopen hadden we snel informatie nodig. Elk moment van de dag kon je ze bereiken en werd je gelijk geholpen.

Accuraat, klantvriendelijk en snel

Bijzonder fijn contact, duidelijk en eerlijk verhaal, snel en accuraat handelen.

zeer snelle reactie

zeer snelle reactie dank je wel

Fantastisch, hele duidelijke uitleg

Voor een hypotheekadvies gesprek bij van der bruggen adviesgroep geweest en hartelijk ontvangen. De informatie die gegeven werd was erg duidelijk en helder. In zoveel mogelijk 'jip en janneke' taal werden we ingelicht, waardoor het voor iedereen te begrijpen was. Wij zouden zeker terug gaan naar dit bedrijf. Zeer aan te raden!

Snel en deskundig geholpen

Wij konden met onze adviesvraag snel terecht op een datum en tijdstip dat voor ons erg goed uitkwam. Er werd de tijd voor ons genomen en we hebben goed advies gekregen.

Fijn en vakkundig!

Bij de aankoop van mijn eerste woning was ik al erg tevreden, maar nu ik, een paar jaar later wil verbouwen dacht ik meteen aan van Bruggen Adviesgroep om de mogelijkheden te bekijken. Ik ben zeer tevreden over de duidelijke informatie, snelle handelen en de klantvriendelijkheid.

Gewoon goed

Zover ik kan oordelen goede service

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en deskundig advies gekregen.

Vriendelijk ontvangen op de afspraak. Zeer deskundig advies gekregen.

Zeer vriendelijk en profesioneel

Personeel van kantoor Terneuzen was erg vriendelijk en behulpzaam we zijn netjes te woord gestaan en goed geholpen Complimenten!

Gesprek gaf goed gevoel

We zijn op zeer correcte en vriendelijke manier te woord gestaan en werden duidelijk geïnformeerd.

• Afspraken nakomen

Duidelijk en snel alles geregeld. Je weet waar je aan toe bent. Werkt erg prettig. Zeker aan te raden!

Vriendelijk.

Vriendelijke service en goede uitleg over de hypotheek.

Is heel positief.

Altijd vriendelijk en goed advies geven. Keurig geholpen. Stelt je op je gemak als je er bent.

Goed informerend gesprek

Goed informerend gesprek

Zeer positief

Je word als klant goed geholpen, het voelt vertrouwelijk en persoonlijk. Alles wordt goed uitgelegd. Reageren snel op berichten en denken met je mee. Ik geef 5 sterren omdat ik weinig/geen negatieve ervaring heb meegemaakt!

Zeer positief

Je wordt als klant goed geholpen, het voelt vertrouwelijk en persoonlijk. Alles wordt goed uitgelegd. Reageren snel op berichten en denken met je mee. Ik geef 5 sterren omdat ik weinig/geen negatieve ervaring heb meegemaakt!

• Afspraken nakomen

We werden super geholpen met veel geduld en wij werden er veel wijzer van zodat we met een goed advies en gevoel de toekomst in kunnen gaan.

Fijn en helder gesprek

professioneel en betrokken

Als leek op financieel gebied, wordt alles keurig uitgelegd en de tijd genomen. Ook het ontzorgen door zaken te regelen en mee te denken waardeer ik.

• Afspraken nakomen

De samenwerking was zeer goed, en de uitleg goed te begrijpen.

Erg tevreden, een aanrader!

Over Van Bruggen Adviesgroep