Arno heeft mij bijzonder goed geholpen en deed alle mogelijke moeite om mij te helpen.

Bijzonder positief en zeer bereidwillig om mij te helpen.

Actief en vriendelijk

De vestigingsmanager reageerde snel en enthousiast.

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Prima en uitgebreid advies

Voldoende aandacht en tijd. Accurate informatie, overzichtelijk gebracht.

Tevreden en goed geïnformeerd

Goed en duidelijk gesprek dat ook met zorg voorbereid was Mooie bundel mee gekregen Heel toegankelijke info en voldoende tijd genomen Enige wat verwarrend was is dat de doorverwijs naar Van Bruggen adviesgroep via Witte Bousen niet zo duidelijk was Beter is dat men dit aan de telefoon meteen ook zo zou verduidelijken

Geen overtuiging

Aardige medewerkster. Kwam alleen niet doortastend en zelfverzekerd over. De reden dat ik hun gevraagd had konden ze mij niet mee helpen ondanks dat ik dit wel van te voren had aangegeven.

• Deskundigheid N.v.t.

Uit uw reactie begrijpen we dat u het als vervelend heeft ervaren dat we u niet verder konden helpen met uw vragen en wensen. Een eerste oriëntatiegesprek (waarvan wij de kosten op ons nemen) heeft als doel om enerzijds kennis te maken en anderzijds met elkaar van gedachten te wisselen over uw situatie, wensen en mogelijkheden. Hieruit kan soms ook de conclusie komen dat wij u niet verder kunnen helpen of u het beste kunnen doorverwijzen naar een andere specialist, zoals een notaris of een accountant. Ook een eerlijk advies op dit punt mag u van ons verwachten, zodat u ten alle tijde geholpen wordt door de beste specialist op zijn of haar vakgebied.

Van complex dossier naar de perfecte hypotheek

Omdat onze situatie vrij complex is, als ondernemer met meerdere BV’s en verhuurd vastgoed in box 3, klopten wij met best wat onzekerheid aan bij Van Bruggen Adviesgroep Goes. Het gesprek met de heer Van Dijke gaf ons echter direct een goed gevoel. Eerlijk en helder. Geen praatjes, maar duidelijk advies in gewone mensentaal. Daar wilden we graag verder mee. Tijdens de hypotheekaanvraag werden we steeds keurig op de hoogte gehouden en konden we steeds snel schakelen. Dankzij de enorme dossierkennis, kunde en inspanning is de hypotheek in een keer rondgekomen. We staan nog steeds versteld!

Snel en behulpzaam

Deskunig, en een fijn persoon om al je wensen mee te bespreken. Ook nog heel erg vlot, helemaal top

• Afspraken nakomen

Het was een duidelijk gesprek en toen ik de deur uitstapte wist ik precies wat ik wilde weten.

Door de betrokkenheid van de adviseur en het eenvoudige taalgebruik vond ik het een fijn gesprek waarin me duidelijk werd wat ik wilde weten.

Zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden met van Bruggen Adviesgroep. Het contact verloopt fijn en zeer kundig. Alles wordt mij duidelijk uitgelegd en er wordt echt met je mee gedacht.

Goed en snel geholpen

Ik ben op zeer korte termijn uitgenodigd en erg goed geholpen. Alles werd duidelijk uitgelegd en in begrijpbare taal. Daarnaast heb ik ook veel tips meegekregen. Nu weet ik wat ik moet doen en kan verwachten als ik daadwerkelijk een huis op het oog heb en kunnen we gelijk schakelen.

Professioneel geweldig!

Er werd duidelijk advies gegeven en bij vragen gaf Arno heldere uitleg. Op mailtjes kregen we binnen een dag antwoord; heel snel dus. Hij kon zich goed in onze situatie verplaatsen. Aan iedereen aan te raden!

Snelle deskundige reactie

Fijn contact en duidelijk / helder advies

• Afspraken nakomen

Een deskundig advies, goed geholpen.

uitermate slecht

Mijn vragen over mijn kapitaalverzering werden op geen enkele manier beantwoord. Ze gaf 'antwoorden' op vragen die wij niet gesteld hadden en die zelfs in documentatie stond die WIJ haar aanleverden.

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank voor uw feedback. Om eerlijk te zijn schrokken we wel van deze review. Dit mede omdat we een dergelijke beoordeling in de afgelopen jaren niet hebben ontvangen. Bij Van Bruggen Adviesgroep doen we er juist alles aan om al uw vragen te beantwoorden en u volledig te ontzorgen. Om deze reden zullen we vandaag nog telefonisch contact met u opnemen om uw ervaring samen te bespreken.

Fijne landing in het (nu niet meer) ingewikkelde hypothekersland!

Als starters is alles wat er bij het kopen van een woning komt kijken nieuw en ingewikkeld. Dankzij de fijne begeleiding van Van Bruggen Adviesgroep werden wij wegwijs gemaakt in de hypothekerswereld. Wij werden bij alles prettig geholpen en geen vraag was te veel!

Tot nu toe goed!

We zijn tot zover prima geholpen door een vriendelijke medewerker die zeker de tijd voor ons nam. Mocht er een vervolg komen proberen we zeker weer deze persoon te contacteren.

Fijn gesprek

Duidelijk en helder

Fijn en kundig contact

Onze contacten met Arno waren prettig. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en we kregen hier en daar relevante adviezen over zaken waar we zelf nog geen weet van hadden. Top!

• Afspraken nakomen

Recht voor zijn raap en eerlijk

Vriendelijk en op tijd ontvangen waarna de mogelijkheden in begrijpelijke taal werden doorgenomen, er bleven geen vragen over zodat we snel een beslissing konden nemen.

Deskundig en meelevend

Prettig, open en eerlijk

Precies wat we zochten!

We hebben tijdens ons vrijblijvend gesprek precies gehoord wat we wilden horen. Duidelijke informatie/uitleg/mogelijkheden en opties. Geen overbodige informatie, juist omdat zo’n eerste gesprek al veel informatie geeft, bleef het voor ons goed te volgen en stapten we opgelucht de deur uit. (Bij een ander gesprek van een andere adviseur stapten we verward en teleurgesteld de deur naar buiten)

• Afspraken nakomen

Hele prettige ervaring, al jaren!

Wederom ga ik mijn hypotheek afsluiten bij van Brugge in Goes. Zeer betrouwbare adviseur, invoelend, deskundig en heeft alles goed uit kunnen leggen zodat ik het ook echt snap. Heel blij mee. Reageert snel en is zeer zorgvuldig.

• Afspraken nakomen

Heel goed geholpen en omvangen

Was heel goed

• Afspraken nakomen

Bob en Arno hebben mij goed op de hoogte gehouden.

• Afspraken nakomen

Prima ervaring met een vertrouwd contact

Aangenaam en duidelijk onderhoud, waarbij de mogelijkheden goed werden uitgelegd.

Over Van Bruggen Adviesgroep