Duidelijke eerlijke uitleg!

Fijn gesprek gehad. Een duidelijke en eerlijke uitleg wat wel en niet kan.

Very good

Very friendly and helpful. Really put me at ease with the whole process of buying my first home.Becasue of this I am very excited to envoke on this journey and purchase my very firsy home.

was heel verhelderend

prima vriendelijke ontvangst

• Afspraken nakomen

Heel attent en zeer behulpzaam. Hele snelle en vriendelijke service

Wij belden als niet bestaande klant werden meteen geholpen en behandeld alsof we al jaren klant waren. De zaken worden meteen voor je geregeld.

helder en duidelijk

helder en duidelijk

we zullen zien

telefonisch niet best. Mevrouw zei constant “helemaal goed” ergerlijk. de rest gaan we zien bij vervolggesprek beetje vroeg voor beoordeling

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Prima uitleg

Binnen een half uur wist ik wat de mogelijkheden en onmogelijkheden waren. Duidelijk uitgelegd aan de hand van een voorstel.

Goed gesprek,juiste informatie

Super fijn !

Uit stekend advies ! Ik ben zeer tevreden!

Super goed geholpen !

Zeer positief! Wij voelde ons gehoord en begrepen en zijn in ons gesprek erg goed geholpen en geïnformeerd!

Zeer goes en deskundig.

Een zeer goed advies medewerking en afhandeling van zaken.uitermate vriendelijk personeel .ik kan en zal het iedereen aanraden om zaken te doen.echt top.

• Afspraken nakomen

erg behulpzaam, duidelijk en vriendelijk

-------

• Afspraken nakomen

Duidelijk advies voor aanvraag hypotheek. Zeer zeker dat ik hun zal adviseren bij alle mensen

Duidelijk advies gegeven

prettige sfeer en goed advies gekregen

• Afspraken nakomen N.v.t.

Een prettig gesprek met een fijne sfeer!

Ons gesprek met Arno van Dijke was zeer fijn! We hebben alle informatie ontvangen die we nodig hadden, konden onze vragen stellen en de sfeer tijdens het gesprek was open en fijn. Zeker een aanrader!

Top team, snelle reactie korte lijntjes bijna 24/7 beschikbaar

Door steeds snel antwoord te krijgen op al onze vragen is onze hypotheek in no-time geregeld. Bedankt

Snel, behulpzaam en duidelijk

De medewerkers bij Van Bruggen Adviesgroep zijn zeer behulpzaam en zetten graag een extra stap voor je om je zo snel en succesvol mogelijk op weg te helpen.

Vriendelijk en duidelijk advies

Ik had een paar concrete vragen waarop eerlijk antwoord gegeven werd.

Prima.

Duidelijke uitleg, en info. Klantvriendelijk.

Fantastisch geholpen!

Onze ervaring met Van Bruggen Adviesgroep is erg professioneel en heel erg fijn geweest. We zijn ontzettend goed geholpen, het is voor ons vaak een moeilijke materie op het gebied van hypotheken, maar ze namen de tijd voor ons en dat was heel erg fijn!

Goed professioneel advies

Goed professioneel advies. In een fijne omgeving door een vriendelijke medewerkster. Echt een aanrader als je meer inzicht in je financiële plaatje wil krijgen.

Snel en terzake kundig

Zie boven

Waardeloos

Mijn wensen vooraf besproken/aangegeven. Alles was mogelijk, dus tientallen prive documenten toegezonden. Eenmaal op de afspraak, gaf ze aan mij niet te kunnen helpen. Wist ik al vooraf maar heb u wel laten komen. Wat is dat voor belachelijke manier van werken??? Afspraak is afspraak. Daarnaast is het als zzp'er een heel geregel door de weeks tijd te maken, met kleine kids erbij dubbel geregel. Kosten gemaakt zowel rit als parkeerkosten. En na nog geen 5 min naar buiten gebonjourd....... Nog geen cijfer 1 waard.

• Afspraken nakomen

Een eerste oriëntatiegesprek (waarvan wij de kosten op ons nemen) heeft als doel om enerzijds kennis te maken en anderzijds met elkaar van gedachten te wisselen over uw situatie, wensen en mogelijkheden. Hieruit kan soms ook de conclusie komen dat wij u niet verder kunnen helpen of u het beste kunnen doorverwijzen naar een andere samenwerkende specialist, zoals een pensioenspecialist, notaris of een accountant. Ook een eerlijk advies op dit punt mag u van ons verwachten, zodat u ten alle tijde geholpen wordt door de beste specialist op zijn of haar vakgebied.

Super goede uitleg en vriendelijk!

Wij zijn super goed geholpen duidelijke uitleg over alles. Neem ook echt de tijd voor je.

• Afspraken nakomen

Snel geregeld en vakkundig advies gekregen

Zeer correct en snel

Over Van Bruggen Adviesgroep