Vriendelijk en behulpzaam

Voldoende uitleg, doch geen positief antwoord kunnen geven wegens allerlei moetens van de overheid uit. Komen volgend jaar terug

• Afspraken nakomen

Arno heeft ons weer super geholpen.

Persoonlijk sfeervol en vertrouwen

Bij van Bruggen Adviesgroep een hypotheek adviesgesprek gehad. In eerste instantie was Goes even rijden maar het gesprek met de adviseur was prettig, vertrouwd en gaf mij een goed gevoel. Er wordt met je meegedacht en naar mogelijkheden gekeken. Eerlijk advies. Fijn contact en dit krijgt zeker een vervolg.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden over de duidelijke en uitgebreide uitleg en adviezen van Arno

Ben zeer goed geholpen door Arno. Hij heeft alles heel volledig en duidelijk uitgelegd. Ook is er meer dan voldoende ruimte om vragen te stellen. Ben nu goed voorbereid op de huizenmarkt op te gaan!

• Afspraken nakomen

Zowel via de telefoon als de mail...ze reageren altijd...zelfs s'avonds...we zijn dik te vreden!

Prima, fijne ontvangst

Goed gevoel ,goede uitleg, rustig en volle aandacht voor ons, van Arno

• Afspraken nakomen

Goed geïnformeerd over de financiële mogelijkheden

Goede informatie

• Afspraken nakomen N.v.t.

Awesome

Really good experience with Milia!!

Leerzaam

Ik heb meer dingen geleerd die ik nog niet wist. Het was echt een goede ervaring voor mij.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, duidelijk en behulpzaam.

Nu al 2x contact gehad met Arno. Arno is vriendelijk en doet echt zijn best voor je. De mogelijkheden zijn duidelijk uitgelicht en besproken. Ik zou Van Bruggen zeker aanbevelen.

Top advies!

Vriendelijk personeel. Als het nodig is staan ze zelfs in de vakantie voor je klaar. Het persoonlijk contact maakt dit bedrijf uniek! Daarnaast leggen ze alles duidelijk uit en helpen goed! Kortom top service!

• Afspraken nakomen

Ontzettend klantvriendelijk en betrokken personeel

Mijn vriendin en ik hadden bij onze eigen bank ontzettend veel problemen om onze hypotheek rond te krijgen. Na een maand lang heen en weer bellen, mailen en nogsteeds geen stap verder komen hadden wij besloten van bruggen te bellen in de hoop dat hun ons kunnen helpen zekerheid te krijgen. Nadat we onze situatie uit hadden gelegd (en ook de tijdsdruk die erbij kwam kijken) zijn ze gelijk aan de slag gegaan en hebben ze ons ontzettend goed en snel geholpen. Waar we bij onze eigen bank na een maand nog niks bereikt leken te hebben, kregen we dankzij van bruggen binnen een week al een hypotheekvoorstel en konden we eindelijk weer blij zijn met de koop van ons huis inplaats van hele dagen hierover te stressen.

Duidelijke eerlijke uitleg!

Fijn gesprek gehad. Een duidelijke en eerlijke uitleg wat wel en niet kan.

Very good

Very friendly and helpful. Really put me at ease with the whole process of buying my first home.Becasue of this I am very excited to envoke on this journey and purchase my very firsy home.

was heel verhelderend

prima vriendelijke ontvangst

• Afspraken nakomen

Heel attent en zeer behulpzaam. Hele snelle en vriendelijke service

Wij belden als niet bestaande klant werden meteen geholpen en behandeld alsof we al jaren klant waren. De zaken worden meteen voor je geregeld.

helder en duidelijk

helder en duidelijk

we zullen zien

telefonisch niet best. Mevrouw zei constant “helemaal goed” ergerlijk. de rest gaan we zien bij vervolggesprek beetje vroeg voor beoordeling

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Prima uitleg

Binnen een half uur wist ik wat de mogelijkheden en onmogelijkheden waren. Duidelijk uitgelegd aan de hand van een voorstel.

Goed gesprek,juiste informatie

Super fijn !

Uit stekend advies ! Ik ben zeer tevreden!

Super goed geholpen !

Zeer positief! Wij voelde ons gehoord en begrepen en zijn in ons gesprek erg goed geholpen en geïnformeerd!

Zeer goes en deskundig.

Een zeer goed advies medewerking en afhandeling van zaken.uitermate vriendelijk personeel .ik kan en zal het iedereen aanraden om zaken te doen.echt top.

• Afspraken nakomen

erg behulpzaam, duidelijk en vriendelijk

-------

Piet Heinstraat 6