Voor de tweede keer prima geholpen!

Dit is onze tweede keer dat we een hypotheek aanvraag hebben gedaan via de Arno van Dijk van van Brugge adviesgroep. Ook deze keer zijn we uitstekend geholpen. Door goed mee te denken zijn we tot de beste oplossing gekomen en kunnen we niet anders dan tevreden zijn.

• Afspraken nakomen

Professionele en klantgerichte doorpakkers met verstand van zaken

Onze ervaring met van Bruggen advies groep in Goes (Arno en Sabrina) is in een woord samen te vatten...... Fantastisch. Vanaf het eerste gesprek waarbij er goed geluisterd werd naar onze wensen werd er door Arno goed meegedacht over de juiste mogelijkheden voor het afsluiten van de juiste hypotheek. Naar aanleiding van wat moeilijkheden omtrent het verkrijgen van een hypotheek (aangezien wij beide zelfstandig ondernemers zijn) in het verleden was dit proces een tegenovergestelde ervaring! Daarbij doen zowel Arno als Sabrina wat ze zeggen en beloven en zijn ze altijd transparant en eerlijk!

• Afspraken nakomen

Klantvriendelijk, betrouwbaar, snel en adequaat

Het contact was van meet af aan goed en prettig. Het doorsturen van stukken en het maken van de afspraak voor een eerste gesprek verliepen erg soepel en vriendelijk. Heel klantvriendelijk! In het oriënterend gesprek viel met name de luisterhouding van Arno van Dijke op, afgewisseld met goede vragen ter verheldering en verdieping. Vooraf waren we goed geinformeerd over de kosten ed. Het aanleveren en de communicatie over de stukken verliep vlotjes, en we konden altijd met vragen terecht als er iets onduidelijk was. Het uiteindelijk advies was goed en degelijk. We willen vooral Sabrina Lindhout een compliment geven voor haar hulp en geduld. Ze was er altijd voor ons en kon steeds goed antwoord geven op onze vragen. Heel fijn!

Persoonlijke Topservice

Bij het aanschaffen van een eerste woning zochten wij hulp naar hoe dit in zijn gang gaat. Via via zijn wij op het pad gekomen bij Arno van Van Bruggen. Arno en Sabrina zijn mensen die persoonlijk en uiterst vakkundig advies kunnen geven, op een niveau die de normale man en vrouw ook snapt. In de wereld van veel documenten, zaken en moeilijke woorden, weten zij het naar een begrijp- en vooral behapbare zaak te krijgen. Kortom, een fijn en uitstekend kantoor!

• Afspraken nakomen

Prettige benadering en deskundig advies

Tijdens het hele traject startend met zoeken naar mogelijkheden voor aanpassingen van de hypotheek tot ondertekenen bij de notaris zijn we op een prettige manier vakkundig en persoonlijk begeleid. CHAPEAU hiervoor!

Klantvriendelijk, deskundig en snel

Arno en Sabrina hebben ons goed geholpen met onze hypotheek en ze waren goed bereikbaar via mail en telefoon.

• Afspraken nakomen

Geweldige vriendelijke service en kennis van zaken

Met Sabrina en Arno (Adviesgroep Goes) hebben wij zeer prettig contact gehad. De deskundigheid is enorm en altijd stipt. Zij geven vanaf het eerste moment een goed en prettig gevoel. Erg fijne samenwerking. Absoluut een aanbeveling.

prima en vlot geholpen

de voorlichting, informatie, uitleg en vervolgens de noodzakelijke activiteiten zijn prima en vlot verlopen. er is steeds bij elke stap bericht gestuurd en aangegeven hoe ver de route was. met veel aandacht van de kant van de medewerkers en zo nodig meedenken met het wegnemen van obstakels.

• Afspraken nakomen

Goede en snelle samenwerking.

Door een goede en snelle samenwerking en het goede advies zijn we samen tot het goede resultaat gekomen!

• Afspraken nakomen

Wij hebben onze hypotheek over laten zetten. Door deskundige en uitgebreide uitleg door Arno zijn we uitstekend hiermee geholpen. Ook door Sabrina werden we geregeld op hoogte gehouden van de voortgang.

Van harte aanbevolen!

Via de makelaar kwamen wij terecht bij Arno van Van Bruggen Adviesgroep. Arno heeft ons heel erg goed geholpen. Op een klantvriendelijk, een hele heldere manier wist hij ons alle informatie en adviezen te geven die wij nodig hadden tijdens de zoektocht naar een nieuw huis. Alle mogelijkheden maar ook onmogelijkheden worden door Arno duidelijk uitgelegd tijdens een adviesgesprek. De communicatie verliep zeer snel en we konden met alle vragen bij hem terecht. We bevelen Van Bruggen Adviesgroep dus van harte aan bij iedereen die op zoek is naar een hypotheekadvies.

Top ervaring

Wij zijn uitstekend geholpen door Arno van Dijke v.dVan Bruggen adviesgroep. Wij hadden een lastig ondernemersverhaal maar uiteindelijk heb Wij een nieuwe hypotheek kunnen afsluiten. Echt geweldige samenwerking

• Afspraken nakomen

vriendelijk, vakkundig en behulpzaam, dus geweldig

We gingen voor advies om de huidige hypotheek over te zetten. We werden zeer prettig ontvangen en kregen heel duidelijke uitleg en advies. Alles werd in overleg en in zeer korte tijd met ons geregeld. Regelmatig werd contact met ons opgenomen om de gang van zaken te bespreken. We voelen ons echt gesteund en zeer goed geholpen. Voor ons werd echt de meest passende oplossing gezocht en gerealiseerd. Aan alles werd gedacht. We zijn uitermate tevreden.

• Afspraken nakomen

Super geholpen direct met het eerste gesprek. Alles wordt snel opgepakt en er wordt snel gehandeld! Als ik een brandende vraag had kon ik ze gewoon appen en kreeg direct antwoord zeer fijn is dat! Hele fijne ervaring en heel meedenkend. Ik ga zeker hier weer naar terug mocht ik in de toekomst nog een keer een hypotheek nodig hebben!

Fantastisch

Opnieuw prima geholpen door Arno en nu ook door Sabrina. Twee toppers!!

Klantgericht en meedenkend

Heel goed en snel geholpen bij oversluiten hypotheek, Zeer klantgericht en heel fijn in de communicatie, elk uur van de dag bericht bij vragen Een aanrader dus

• Afspraken nakomen

Alles ging super gemakkelijk en snel

Ik ben erg goed geholpen en vlot geholpen. Ze zijn vriendelijk en flexibel.

• Afspraken nakomen

goed uitgelegd en bijgestaan, zeer tevreden.

Goede uitleg en deskundig zelf in de avonduren.

• Afspraken nakomen

Het voelt goed en vertrouwelijk!!

Hij loopt op iedereen twee stappen voor en zal er alles aan doen om een mogelijke hypotheek rond te krijgen.

Wederom een super service

Mede dankzij de snelle werkwijze en het meedenken van Arno hebben wij ons huis kunnen kopen. Hij wist wat we wilde, heeft goed geluisterd naar ons en heel snel gereageerd zodat we ook snel konden inspelen op de aankoop.

Snel en adequaat

Arno heeft mij zeer goed geïnformeerd en is altijd direct bereikbaar voor vragen. Zaken worden snel opgepakt en de proactieve houding is zeer te prijzen. Heel blij met de prettige samenwerking en de koop van mijn eerste woning.

Wederom super geholpen!

Voor de 2e keer een huis gekocht en de hypotheek via Van Bruggen Adviesgroep in Goes laten verlopen. Arno heeft ons wederom super goed geholpen. Hij snapt onze wensen, denkt met ons mee en komt zijn afspraken stipt na! Dankzij hem konden we heel snel schakelen en ons nieuwe huis kopen!

Duidelijk, vriendelijk en eerlijk

Wij hebben Arno als een rustige, vriendelijke man ,die veel verstand heeft van het vak, leren kennen, en gaf ons bij de eerste ontmoeting een prettig klik. Toen de onderhandelingen begonnen, heeft hij ALLES duidelijk, rustig uitgelegd, en ook waarom. Tot het einde van de onderhandelingen heeft hij ons zeer goed geholpen, en geadviseerd.

• Afspraken nakomen

Zeer professioneel en goed onderbouwd advies, en zeer punctueel in de afronding.

Geeft je vanaf het begin een veilig gevoel, door realistisch en goed afgewogen onderbouwd advies. In ons geval al voor er daadwerkelijk een huis op het oog was. Vervolgens start het proces van zoeken en kansen afwegen, ook hierin steeds duidelijk en consistent. Eenmaal naar de verkoop en koop toe steeds alle stappen duidelijk uitgelegd en altiid voorbereid op de volgende stappen in het proces, zodat alles op tijd is. Ontzorgd tot de laatste komma.

• Afspraken nakomen

In 1 woord: "uitstekend!"

Van Bruggen Adviesgroep in de persoon van Arno heeft ons geweldig geholpen. Goed advies, snelle en vlotte communicatie en erg klantvriendelijk. Ik kan geen verbeterpunten bedenken!

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.