Prettig en correct contact, deskundig en duidelijk.

• Afspraken nakomen

Onze ervaring met Joe vd berg van van bruggen adviesgroep is super zonder deze man was de aankoop van onze woning nooit gelukt . Ik kan iedereen aanraden om met hem in zee te gaan.

• Afspraken nakomen

Wist precies te vertellen wat we konden verwachten, duidelijk en helder, geen moeilijke woorden maar klare taal. Echt aan te raden!

• Afspraken nakomen

Joe was quite knowledgeable about all the steps we had to take. He took charge of the process, and he was prepared. I liked the experience of working with him.

• Afspraken nakomen

Joe heeft ons perfect geholpen met de begeleiding voor de aankoop van onze nieuwe woning. De hypotheek aanvraag was in 1 keer akkoord Bedankt Joe!

• Afspraken nakomen

Ons contact met Joe van den Bergh was erg prettig, Joe geeft een duidelijk uitleg over de mogelijkheden. Daarbij maakt hij duidelijk wat de implicaties van belpaalde keuzes zijn. Wij hebben Joe als zeer deskundig ervaren

• Afspraken nakomen

Joe v/d Bergh heb mijn super goed geholpen aan een hypotheek! ben super tevreden over zn manier van werken helemaal perfect!

• Afspraken nakomen

We zijn prima geholpen door Joe van den Bergh. Hij heeft onze hypotheek prima geregeld. Ga niet naar de bank maar ga naar Joe voor je hypo.

• Afspraken nakomen

Geweldig hoe Joe ons heeft geadviseerd. Snelle en deskundige antwoorden op al onze vragen. Wij hebben hem dan ook al aanbevolen bij veel van onze vrienden en kennissen.

• Afspraken nakomen

Ben zeer tevreden over de manier jollie organisatie werkt en met name over Joe vd Bergh. Zeer correct, vriendelijk en een goede smoel voor de vertegenwoordiging van jullie organisatie.

• Afspraken nakomen

Super goed geholpen door Joe. Deskundig, vriendelijk en accuraat.

• Afspraken nakomen

Joe heeft alles perfect uitgelegd. Hij was duidelijk, eerlijk en transparant. Voor ons was al snel duidelijk dat we met hem in zee wilden. Hij heeft alles snel en gretig opgepakt en ruim voor het verlopen van de ontbindende voorwaarden was alles rond. Wij zijn blij!

• Afspraken nakomen

helemaal top! Joe heeft zich van begin tot eind helemaal voor onze zaak ingespannen. Daar waar anderen er geen brood in zagen heeft hij zich in de materie verdiept en zag toch mogelijkheden. Bovendien houdt hij je gedurende het traject goed op de hoogte van de stand van zaken. Wij kunnen Joe echt van harte aanbevelen!

• Afspraken nakomen

Heel deskundig, perfect maatwerk, afgestemd op wensen en mogelijkheden, zorgvuldig, altijd bereid vragen te beantwoorden, heldere communicatie, degelijk, concreet en eerlijk.

• Afspraken nakomen

Duidelijke en deskundige uitleg over mogelijkheden.

• Afspraken nakomen

Als ondernemer was ik op zoek naar een hypotheek. Het was bij veel banken lastig om vooraf een beetje duidelijkheid te krijgen over de mogelijkheden. Joe van van Bruggen adviesgroep heeft dit toch voor elkaar gekregen waardoor ik nu in mijn droomhuis kan wonen. De hypotheek was erg snel rond, en reacties op vragen waren vaak al binnen enkele minuten per mail. Zeer tevreden al met al!

• Afspraken nakomen

Top advies gekregen! Ook razend snel uitgevoerd. We kunnen VBA Eindhoven Zuid van harte aanbevelen. Bedankt voor alles!

• Afspraken nakomen

Mijn eerste kennismaking met dhr. Joe van den Berg dateert van 5 jaar geleden. Dat was me goed bevallen en toen ik weer een advies nodig had, heb ik hem dus weer gecontakt. Hij luistert goed en begrijpt snel wat je nodig hebt. Vervolgens worden de zaken snel afgewerkt. Hij is deskundig, kent de mogelijkheden en weet waar het voordeel voor de klant te behalen is. Volgende keer weer.

• Afspraken nakomen

Er was snel contact over de mail/telefoon. De hypotheek was zeer snel geregeld. Wij zijn zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

gewoon heel erg goed! we hebben van meerdere partijen advies ingewonnen maar Joe stak er met kop en schouders bovenuit. Hij zet zich volledig voor je in zorgt ervoor dat je aanvraag snel wordt afgehandeld. Ook nadat alles gereld was heeft hij contact gehouden. Kortom een topservice en de prijs meer dan waard.

• Afspraken nakomen

prima ervaring met het kantoor

• Afspraken nakomen

Perfect, correct, zakelijk en volgens afspraak geholpen

• Afspraken nakomen

Voor ons hypotheekadvies op maat heeft Dhr. Van den Bergh van Van Bruggen Adviesgroep Eindhoven-Zuid, uitgebreid de tijd genomen en diverse mogelijkheden laten zien door links en rechts wat aan de knoppen te draaien om tot een bevredigend eindplaatje te komen. Na het advies is alle communicatie met zowel de oude als de nieuwe geldverstrekker geheel door hem geregeld en waar nodig in goede banen geleid. Zelfs na het passeren van de akte bij de notaris is er nog terugkoppeling geweest. Concluderend is het de advieskosten helemaal waard geweest, je wordt namelijk 'ontzorgt' gedurende het gehele traject tot zelfs erna. René Geurden Waalre

goede ervaring. Geen bijzonderheden

Over Van Bruggen Adviesgroep