Bij het overschrijven van mijn hypotheek ben ik zeer vakkundig geholpen. We zijn begonnen met het schetsen van de mogelijkheden en de onmogelijkheden, en zijn van daaruit gaan onderzoeken welke opties het beste aansloten bij mijn wensen. Daarin heeft de vakkundigheid van Joe van den Bergh en zijn doortastendheid ertoe geleid dat we binnen een periode van 2 maanden, alles hadden geregeld. Zeer naar tevredenheid.

• Afspraken nakomen

Super fijne uitleg, alles zeer goed geregeld je krijgt hier een echt thuis gevoel van.

• Afspraken nakomen

Super fijn en deskundig geholpen bij het oversluiten van onze hypotheek! Joe heeft alles heel goed voor ons uitgezocht! We hebben nu een hele fijne hypotheek tot het einde van de looptijd en goede ORV ernaast!

• Afspraken nakomen

Wij zijn erg goed geïnformeerd en geholpen bij de aankoop van ons eerste huis! Onze adviseur (Joe) is deskundig en denkt graag met je mee.

• Afspraken nakomen

As an expat, Joe helped me a lot to get a decent mortgage and go through its paperwork. I found him a reliable person and very knowledgeable in his domain, with a nice and pleasant character.

• Afspraken nakomen

we zijn heel goed geholpen door Joe van den Bergh. Steeds snel antwoord en als er onduidelijkheid was kregen we snel reactie

• Afspraken nakomen

Wij zijn helemaal tevreden over Joe! Helpt goed legt duidelijk uit, komt meerdere keren belangeloos langs. Niks op aan te merken dus.

• Afspraken nakomen

Ik kan niet anders zeggen dan dat wij super tevreden zijn over Joe. Na een valse start met een eerdere adviseur heeft hij alles keurig overgenomen en tot volle tevredenheid afgerond! Hij is geduldig en legt alles zovaak uit als nodig is. Top!

• Afspraken nakomen

Ivm met een huis kopen heeft Joe Vd Berg top werk geleverd . Hij weet waar hij het over heeft en gaat tot het uiterste . Echt een aanrader top !!

• Afspraken nakomen

Super Joe, Ga zo door. goede communicatie,super snel alles geregeld,duidelijk !

• Afspraken nakomen

Wij hebben de samenwerking met Joe vd Bergh als uiterst positief ervaren. Wij kwamen vanuit het buitenland om in NL een huis te kopen. Niet de meest eenvoudige situatie, nog een lopende hypotheek in buitenland, geen kredietgeschiedenis hier, nog geen bsn bij gemeente of bankrekening in NL etc. Joe heeft ons professioneel geholpen en steeds ook weg gewezen door alle stappen heen en uiteindelijk hebben wij zonder problemen en heel vlot een goede hypotheek afgesloten. Wij zijn dan ook zeer tevreden over onze samenwerking. Joe is ook nog eens een ontzettend vriendelijk persoon en luistert heel goed naar je persoonlijke situatie. Al met al, wij zouden zo weer met hem in zee gaan. For all of you in the Eindhoven area, looking for solid financial advice in relation to mortgages etc, please look no further and contact Joe van den Bergh in Valkenswaard office. We had a somewhat complex request, coming from abroad with no credit history here and a mortgage abroad already. Joe helped up in a very efficient, professional and friendly manor and therefore we cannot recommend him enough. His English is excellent, which helps greatly! Lovely person to work with and very professional and efficient.

• Afspraken nakomen

Als zeer prettig, professioneel en klantvriendelijk ervaren! Joe heeft ons van begin tot het einde uitstekend begeleid in dit lastige en ook wel emotionele proces. Ben hem zeer dankbaar en zal een volgende keer zeker weer contact met hem opnemen.

• Afspraken nakomen

zeer klantvriendelijk, deskundig en duidelijke uitleg.

• Afspraken nakomen

Top ervaring! Joe loodste ons professioneel door het hele proces heen. We zijn heerlijk ontzorgt! Daarbij zijn we continu op de hoogte gehouden van de voortgang. Een aanrader!

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg, netjes op tijd.

• Afspraken nakomen

Correct, zakelijk en deskundig. Houden de vaart er in door contenue achter de benodigde gegevens aan te zitten. Goed gegaan! Bedankt

• Afspraken nakomen

De hypotheekadviseur dacht pro-actief met ons mee.

• Afspraken nakomen

Joe heeft ons super geholpen in het verduidelijken van mogelijkheden bij het afsluiten van een hypotheek. Ook daarna heeft ie ervoor gezorgd dat alle documenten snel en overzichtelijk zijn aangeleverd aan de betrokken partijen. Joe is goed bereikbaar en flexibel met het maken van afspraken. Ideaal voor mensen met volle werkweken! Zijn aanwezigheid bij de notaris was een fijne bonus. Joe, via deze weg alsnog bedankt voor je hulp. Martijn en Sharon

• Afspraken nakomen

Prima ervaringen! De adviseur neemt de tijd voor ons en legt alles op een duidelijke manier uit voor ons als leek zijnde.

• Afspraken nakomen

Gedurende een jaar contact gehad nmet Dhr. Joe van den Bergh inzakem onze hypotheek oversluiting. Zeker geen standaard oversluiting door afwijkende randomstandigheden. Uiteindelijk na veel informative en uitzoekwerk over en weer een maatwerk oplossing ontvangen. In het totaal is er dus veel goed werk verricht door Van Bruggen Adviesgroep en is een ogenschijnlijk lastige situatie naar volle tevredenheid opgelost.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden! Joe heeft ons prima geadviseerd en bijgestaan bij het afsluiten van onze eerste hypotheek. Wegens omstandigheden zou ik heel snel een Hypotheek moeten afsluiten. Het is uiteindelijk gelukt door zijn ervaring, deskundigheid en creativiteit.

• Afspraken nakomen

Joe heeft me prima geadviseerd bij het oversluiten van m´n hypotheek. Onafhankelijk van welke geldverstrekker dan ook zocht hij naar de voor mijn situatie beste opties. Hij deed wat hij zei en hij zei wat hij ging doen.

• Afspraken nakomen

Alles was wat mij betreft helemaal in orde. Joe v.d.Bergh was een zeer deskundig en prettig persoon. Mijn problemen met de Rabobank zijn dankzij hem naar volle tevredenheid opgelost.

Prins Willem Alexanderlaan 711

7311 ST Apeldoorn