Eerlijk en helder advies op maat.

Goed aangesloten op onze vraag en geholpen om deze nog wat scherper te krijgen. Een eerlijk en helder advies op maat.

Fijne adviseur

Deskundige adviseur!

Goed gespek met een deskundige adviseur.

Goede en duidelijke uitleg

Prettige en heldere werkwijze met een duidelijke uitleg.

• Afspraken nakomen

Goede snelle professionele informatie en service.

• Afspraken nakomen

prettige kennismaking en goed voorlopig advies

zie boven tav dit formulier: om dit formulier te versturen MOET ik akkoord gaan met verwerking van persoonsgegevens. Dit is in strijd met het doel van dit formulier en al helemaal met AVG wetgeving!! U mag mijn gegevens uitsluitend gebruiken als beoordeling van de ervaring van het contact dat ik gehad heb. Geen ip adres of andere persoonsgegevens mogen hiertoe gebruikt of bewaard worden. Ook ben ik geen klant bij "dit" bedrijf!! Ik ga bij verzenden dan ook niet akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid aangezien deze niet toegankelijk zijn zonder opnieuw "aan te melden" met persoonsgegevens waaraan weer voorwaarden gekoppeld zijn. Uw overkoepelende organisatie als geheel geeft mij door deze formulier ervaring helaas juist een slechte indruk dit itt het contact indruk dat ik met dit formulier probeer uit te drukken.

Perfect geholpen

Alle vragen zijn beantwoord, situatieschets heeft de mogelijkheden duidelijk gemaakt

• Afspraken nakomen

Uitstekend, professioneel, deskundig, vriendelijk, betrouwbaar en duidelijk

Opnieuw zijn wij zeer deskundig geadviseerd en begeleid door Joe van de Bergh. Tijdens het hele proces van de hypotheek heeft hij goede adviezen gegeven, toegespitst op onze specifieke situatie. Met een heldere uitleg, altijd vriendelijk, snelle reactie op onze vragen en daardoor uiterst betrouwbaar.

• Afspraken nakomen

Duidelijk en er niet omheen draaien

super goed

Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid was voor mij heel belangrijk.

Uitstekende persoonlijke begeleiding

Ik ben door Joe van den Bergh van Van Bruggen Adviesgroep Eindhoven-Zuid uitstekend geholpen in onze zoektocht naar de juiste hypotheek voor onze nieuwe woning. Joe denkt mee in meerdere mogelijke scenario's en levert maatwerk. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening.

• Afspraken nakomen

Geweldig professionele adviezen en uiteindelijke opdrachten van de offerten.

• Afspraken nakomen

Goed advies en dito begeleiding

• Afspraken nakomen

Geen moeilijke woorden, duidelijk en snelle en goede communicatie.

Na een duidelijk eerste gesprek, snelle handelingen met duidelijke taal. Zegt wat hij doet een komt er altijd op terug. Geen loze beloftes, gewoon straight to the point

• Afspraken nakomen

Bij het overschrijven van mijn hypotheek ben ik zeer vakkundig geholpen. We zijn begonnen met het schetsen van de mogelijkheden en de onmogelijkheden, en zijn van daaruit gaan onderzoeken welke opties het beste aansloten bij mijn wensen. Daarin heeft de vakkundigheid van Joe van den Bergh en zijn doortastendheid ertoe geleid dat we binnen een periode van 2 maanden, alles hadden geregeld. Zeer naar tevredenheid.

• Afspraken nakomen

Super fijne uitleg, alles zeer goed geregeld je krijgt hier een echt thuis gevoel van.

• Afspraken nakomen

Super fijn en deskundig geholpen bij het oversluiten van onze hypotheek! Joe heeft alles heel goed voor ons uitgezocht! We hebben nu een hele fijne hypotheek tot het einde van de looptijd en goede ORV ernaast!

• Afspraken nakomen

Wij zijn erg goed geïnformeerd en geholpen bij de aankoop van ons eerste huis! Onze adviseur (Joe) is deskundig en denkt graag met je mee.

• Afspraken nakomen

As an expat, Joe helped me a lot to get a decent mortgage and go through its paperwork. I found him a reliable person and very knowledgeable in his domain, with a nice and pleasant character.

Over Van Bruggen Adviesgroep