Duidelijke en deskundige uitleg

Heel prettig gesprek gehad met Mike Nijssen. Legt alles goed uit en is heel duidelijk. Fijn dat hij altijd bereid is om langs te komen of te reageren op vragen.

Super fijn gesprek gehad

Gisteren een heel fijn gesprek gehad op kantoor in Valkenswaard. Heel open en eerlijk. We werden echt op ons gemak gesteld. Alles werd goed uitgelegd. En we kregen dezelfde avond de info ook nog op de mail.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Zeer prettig en ontspannen gesprek

Prettig gesprek Ontspannen sfeer Veel kennis van zaken

Persoonlijk en deskundig

Fijne financiële hulp en sparringspartners. Duidelijk, persoonlijk, vriendelijk, gewoon hoe je als klant behandeld wil worden.

• Afspraken nakomen

Goed en duidelijk advies, denkt mee met de klant en adviseert de beste keuze

Goed advies

Goede service, duidelijke uitleg

Snel reactie

Satisfied

Working with Mike from Van Bruggen, made our whole proccess much smoother and easier, all our questions were answered, I would recommend it to everyone.

• Afspraken nakomen

Deskundig advies en zeer goede service

Wij hebben een adviesgesprek gehad in Valkenswaard (gratis, via Independer). Hierin hebben we heel duidelijk alle opties gehoord en ontvingen we een helder verslag met berekeningen voor een hypotheek. Aanvullend de geweldige service gekregen om even mee te kijken met een belastingaangifte. Wat een service, alles volledig vrijblijvend. ☆☆☆☆☆ Snelle respons, flexibele afspraaktijden, heel deskundig en een bijzondere goede service.

• Afspraken nakomen

Geweldige hulp, uitleg en gesprek in het algemeen

Ik had een adviesgesprek aangevraagd voor mijn eerste hypotheek en de adviseur heeft alle tijd genomen om alles uit te leggen. Al met al een top gesprek gehad.

Helder verhaal,duidelijke uitleg.

Tijdens het thuisbezoek een helder en duidelijk verhaal gekregen wat de keuze aanzienlijk vereenvoudigd.

• Afspraken nakomen

consequente berichtgeving omtrent status tijdens het proces

Prima verlopen traject tip : opletten met niet relevante punten in standaardbrief ( bij ons notaris ) gr J

Snel, duidelijk en deskundig

Goed bereikbaar, snelle reactie op vragen.

• Afspraken nakomen

Deskundig en vriendelijk persoon.

• Afspraken nakomen

Prettig onderhoud en snelle uitwerking van gespreksverslag en berekeningen

Zie boven, na eerste contact kan ik nog niet veel meer zeggen, maar vertrouwen is er zeker.

Helder en adequaat advies

Duidelijke uitleg en advies

• Afspraken nakomen

Uw medewerker heeft mij uitstekend voorgelicht

Ik werd op een vriendelijke en deskundige wijze geadviseerd.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Vriendelijk en professioneel advies

Het was een uitermate vriendelijke man die alles goed uitlegde. Ik zou dit aan iedereen aan willen bevelen.

Fijne hulp

Een fijn, rustig en duidelijk gesprek waarin alles besproken kon worden. Heel erg prettig.

Ben tevreden

Wij waren zeer tevreden hoe wij onze vragen konden stellen.

no nonsens

ik ben inmiddels genezen van de "goedkope" online afhandeling. Weer blij met de persoonlijke benadering

Fijn gesprek en duidelijkheid

Afgelopen donderdag een oriënterend gesprek gehad. Het gesprek was duidelijk en ik weet precies waar ik aan toe ben. Daarnaast kon ik ook snel terecht wat in mijn situatie erg prettig is.

Deskundig,professioneel en klantvriendelijk.

Een uitzonderlijke situatie vraagt bijzondere mensen om mee te denken en te adviseren. Deze heb ik ontmoet tijdens mijn afspraak met de financieel adviseur van de Van Bruggen Adviesgroep Valkenswaard.

Goed advies

Deskundig advies neemt de tijd en fijn communicatie

Uitstekende eerste ervaring

Dit was mijn eerste ervaring met Van Bruggen Adviesgroep. Mike, de financieel adviseur kwam zeer bekwaam en hulpvaardig over. Ik heb nog geen beslissing gemaakt hoe en met welke adviseur ik verder ga. Maar deze ervaring smaakt zeker naar meer.

• Afspraken nakomen

Eerlijk en helder advies op maat.

Goed aangesloten op onze vraag en geholpen om deze nog wat scherper te krijgen. Een eerlijk en helder advies op maat.

Over Van Bruggen Adviesgroep