Fijne adviseur

Deskundige adviseur!

Goed gespek met een deskundige adviseur.

Goede en duidelijke uitleg

Prettige en heldere werkwijze met een duidelijke uitleg.

• Afspraken nakomen

Goede snelle professionele informatie en service.

• Afspraken nakomen

prettige kennismaking en goed voorlopig advies

zie boven tav dit formulier: om dit formulier te versturen MOET ik akkoord gaan met verwerking van persoonsgegevens. Dit is in strijd met het doel van dit formulier en al helemaal met AVG wetgeving!! U mag mijn gegevens uitsluitend gebruiken als beoordeling van de ervaring van het contact dat ik gehad heb. Geen ip adres of andere persoonsgegevens mogen hiertoe gebruikt of bewaard worden. Ook ben ik geen klant bij "dit" bedrijf!! Ik ga bij verzenden dan ook niet akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid aangezien deze niet toegankelijk zijn zonder opnieuw "aan te melden" met persoonsgegevens waaraan weer voorwaarden gekoppeld zijn. Uw overkoepelende organisatie als geheel geeft mij door deze formulier ervaring helaas juist een slechte indruk dit itt het contact indruk dat ik met dit formulier probeer uit te drukken.

Perfect geholpen

Alle vragen zijn beantwoord, situatieschets heeft de mogelijkheden duidelijk gemaakt

• Afspraken nakomen

Uitstekend, professioneel, deskundig, vriendelijk, betrouwbaar en duidelijk

Opnieuw zijn wij zeer deskundig geadviseerd en begeleid door Joe van de Bergh. Tijdens het hele proces van de hypotheek heeft hij goede adviezen gegeven, toegespitst op onze specifieke situatie. Met een heldere uitleg, altijd vriendelijk, snelle reactie op onze vragen en daardoor uiterst betrouwbaar.

• Afspraken nakomen

Duidelijk en er niet omheen draaien

super goed

Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid was voor mij heel belangrijk.

Uitstekende persoonlijke begeleiding

Ik ben door Joe van den Bergh van Van Bruggen Adviesgroep Eindhoven-Zuid uitstekend geholpen in onze zoektocht naar de juiste hypotheek voor onze nieuwe woning. Joe denkt mee in meerdere mogelijke scenario's en levert maatwerk. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening.

Fantastisch

Geweldig professionele adviezen en uiteindelijke opdrachten van de offerten.

• Afspraken nakomen

Goed advies en dito begeleiding

• Afspraken nakomen

Geen moeilijke woorden, duidelijk en snelle en goede communicatie.

Na een duidelijk eerste gesprek, snelle handelingen met duidelijke taal. Zegt wat hij doet een komt er altijd op terug. Geen loze beloftes, gewoon straight to the point

• Afspraken nakomen

Bij het overschrijven van mijn hypotheek ben ik zeer vakkundig geholpen. We zijn begonnen met het schetsen van de mogelijkheden en de onmogelijkheden, en zijn van daaruit gaan onderzoeken welke opties het beste aansloten bij mijn wensen. Daarin heeft de vakkundigheid van Joe van den Bergh en zijn doortastendheid ertoe geleid dat we binnen een periode van 2 maanden, alles hadden geregeld. Zeer naar tevredenheid.

• Afspraken nakomen

Super fijne uitleg, alles zeer goed geregeld je krijgt hier een echt thuis gevoel van.

• Afspraken nakomen

Super fijn en deskundig geholpen bij het oversluiten van onze hypotheek! Joe heeft alles heel goed voor ons uitgezocht! We hebben nu een hele fijne hypotheek tot het einde van de looptijd en goede ORV ernaast!

• Afspraken nakomen

Wij zijn erg goed geïnformeerd en geholpen bij de aankoop van ons eerste huis! Onze adviseur (Joe) is deskundig en denkt graag met je mee.

• Afspraken nakomen

As an expat, Joe helped me a lot to get a decent mortgage and go through its paperwork. I found him a reliable person and very knowledgeable in his domain, with a nice and pleasant character.

• Afspraken nakomen

we zijn heel goed geholpen door Joe van den Bergh. Steeds snel antwoord en als er onduidelijkheid was kregen we snel reactie

• Afspraken nakomen

Wij zijn helemaal tevreden over Joe! Helpt goed legt duidelijk uit, komt meerdere keren belangeloos langs. Niks op aan te merken dus.

• Afspraken nakomen

Ik kan niet anders zeggen dan dat wij super tevreden zijn over Joe. Na een valse start met een eerdere adviseur heeft hij alles keurig overgenomen en tot volle tevredenheid afgerond! Hij is geduldig en legt alles zovaak uit als nodig is. Top!

• Afspraken nakomen

Ivm met een huis kopen heeft Joe Vd Berg top werk geleverd . Hij weet waar hij het over heeft en gaat tot het uiterste . Echt een aanrader top !!

• Afspraken nakomen

Super Joe, Ga zo door. goede communicatie,super snel alles geregeld,duidelijk !

• Afspraken nakomen

Wij hebben de samenwerking met Joe vd Bergh als uiterst positief ervaren. Wij kwamen vanuit het buitenland om in NL een huis te kopen. Niet de meest eenvoudige situatie, nog een lopende hypotheek in buitenland, geen kredietgeschiedenis hier, nog geen bsn bij gemeente of bankrekening in NL etc. Joe heeft ons professioneel geholpen en steeds ook weg gewezen door alle stappen heen en uiteindelijk hebben wij zonder problemen en heel vlot een goede hypotheek afgesloten. Wij zijn dan ook zeer tevreden over onze samenwerking. Joe is ook nog eens een ontzettend vriendelijk persoon en luistert heel goed naar je persoonlijke situatie. Al met al, wij zouden zo weer met hem in zee gaan. For all of you in the Eindhoven area, looking for solid financial advice in relation to mortgages etc, please look no further and contact Joe van den Bergh in Valkenswaard office. We had a somewhat complex request, coming from abroad with no credit history here and a mortgage abroad already. Joe helped up in a very efficient, professional and friendly manor and therefore we cannot recommend him enough. His English is excellent, which helps greatly! Lovely person to work with and very professional and efficient.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.