Makelar very nice and helpfull

Behulpzaam en aandacht

Heel prettig!

Fijn gesprek waarin de tijd genomen werd om alles uit te leggen op een begrijpelijke manier. Al onze vragen zijn aan bod gekomen en we zijn er een stuk wijzer uitgekomen. Voor 2 starters kan de woningmarkt en alles eromheen erg overweldigend zijn, na dit gesprek voelt dit alles een stuk minder vaag en onbereikbaar.

• Afspraken nakomen

Fijn gesprek en heldere uitleg

Fijn om de zaken voor mijn eerste hypotheek zo uitgelegd te krijgen

• Afspraken nakomen

Fijn en goed gesprek gehad met Mike, kundige adviseur die goed meedenkt met de klant.

• Afspraken nakomen

Duidelijk, snel en zeer uitgebreid

Erg vriendelijk, maar vooral duidelijke uitleg en uitgebreid advies

We zijn goed geholpen door Van Bruggen

Mike is altijd bereid om te helpen en een stapje extra te doen.

Top advies

Zeer klantgericht, bekijk goed de mogelijkheden en werkt snel. Al meerder ervaringen met het bureau in Valkenswaard. Zeer aan te bevelen.

Heel fijn

Mijn man heeft vasculaire dementie hij deed alle financiën nu hij niet meer kan komt veel op mij af vaak van dingen die ik niet kan dankzij hulp van Mike is het allemaal in orde gekomen dat geeft rust

• Afspraken nakomen

Duidelijk advies, prettig in de omgang en snelle reacties

Wij hebben duidelijk en eerlijk advies gekregen van Mike! en wat ons vooral wel beviel was het snelle werk wat geleverd wordt. Goede terugkoppeling op onze vragen (ook savonds en in de weekenden) zeer tevreden klant

• Afspraken nakomen

Mijn echtgenoot en ik zelf zijn heel positief.

De heer Nijssen is een deskundig adviseur, luistert goed en vertaalt onze wensen in een passend advies. Tevens weet hij een goede balans te vinden tussen zakelijk en menselijk communiceren.

• Afspraken nakomen

Snel en service gericht, bekwaam en duidelijk uitgelegd

Adviseur Mike is heel vriendelijk en bekwaam in zijn vak. hij heeft onze persoonlijke situatie goed begrepen en daarvan een passend voorstel gemaakt qua financiering die ook duidelijk voor ons is. Erg fijn om dit te weten en dit stelt ons gerust. Ik beveel van bruggen advies groep zeker aan.

Vriendelijk en professioneel

Ik ben op een vriendelijke en professionele wijze geholpen.

Duidelijk en concreet

Prima uitleg, duidelijk, behulpzaam

• Afspraken nakomen

Zeer toegankelijk, meedenkend en enorm actief in advies

In mijn gesprekken bij Van Bruggen Adviesgroep Valkenswaard ben ik van A-Z meegenomen in het komen tot de juiste financiële lening voor de koop van ons huis. In een erg toegankelijk en open eerste gesprek werden we goed geadviseerd over de mogelijkheden en in het contact dat daarop volgde na een advies-overeenkomst stelde de medewerker van Van Bruggen Adviesgroep Valkenswaard zich erg proactief op. Naast het financieel advies voor hypotheek zullen we binnenkort ook een algemeen financieel gesprek voeren en in de service wordt ook nog de 1e belastingaangifte mee gedaan. Super service en een super begeleiding vanuit Van Bruggen Adviesgroep!

• Afspraken nakomen

Snel geholpen, met een verassend antwoord

Door wat programmas te kijken begon het toch te kriebelen om te proberen een huis te kopen, ging er eigenlijk heen met het idee dat ik eigenlijk niet kon kopen. Maar anders blijkt waar, na alle documenten te hebben doornemen blijk ik verassend genoeg gewoon in staat om te kopen. Alles is tot in de puntjes uitgelegd, de risicos doorlopen en al mijn vragen zijn beantwoord. Bedankt mike! Voor de goede service

Vertrouwenwekkend.

Goed advies gekregen

Nvt

• Afspraken nakomen

keurig op tijd en goed gesprek.

Goed gesprek en tips gekregen.

• Afspraken nakomen

Joe van den Bergh: kundig, professioneel, creatief, geduldig, goede raadgever en oplossingsgericht

Joe van den Bergh is nu al ruim tien jaar onze financieel adviseur en heeft ons bijgestaan met onze beide koopwoningen. Joe is een kundige professional die slim en creatief jou van goed advies voorziet en onvoorwaardelijk zijn diensten aanbiedt in onze zo lange zoektocht naar een nieuwe woning. Hij is als een spin in het web in de financiële wereld. Zonder zijn oplossingen was de aankoop van zowel onze woning destijds en onze nieuwe woning niet mogelijk geweest. Naast zijn professionaliteit is hij ook een heel prettig persoon in de omgang met de nodige humor, zelfvertrouwen en relativeringsvermogen wat ons scherp heeft gehouden om de juiste beslissingen te nemen. Als het in het proces voor ons wat spannend en emotioneel werd, bleef hij een baken van rust; dat wekte een enorm vertrouwen. Joe, hartstikke bedankt!

Heel fijn

Zeer prettig contact, duidelijke uitleg en zorgvuldige berekening van mogelijke hypotheek. We zaten met de adviseur op 1 lijn over wat wij precies wilden (een worst case scenario en een ‘hopelijke’ berekening). We hadden een online afspraak, maar ik was ook blij te horen dat de adviseur ook graag minimaal 1x persoonlijk contact wilde.

• Afspraken nakomen

De man luisterde echt en kwam ook met oplossingen

• Afspraken nakomen

Neemt snel alle zaken over

Via Independer uitgekomen bij Van Bruggen Adviesgroep. Na een uitgebreid eerste (gratis) gesprek besloten met ze in zee te gaan. De lagere prijs speelde hierin een grote rol, maar ook de beloofde extra service zoals meehelpen met de belastingaangifte vonden we erg prettig. We hadden van tevoren al onderzoek gedaan, en hadden daardoor al een hypotheekverstrekker op het oog. Samen met de adviseur zijn ook andere alternatieven besproken, om toch voor onze voorkeur te gaan. Daarna is alles vrij snel gegaan. De aanvraag voor de hypotheek, de overlijdensrisicoverzekering en de taxatie zijn na het eerste vervolggesprek al op dezelfde dag ingediend. Een dag later kregen we al te horen welke documenten we nog op moesten sturen voor de hypotheek. Een dag na het opsturen van de medische verklaring kregen we al te horen dat de verzekering geaccepteerd was. Alleen op de taxatie hebben we even moeten wachten, maar dat kwam omdat de opdrachtbevestiging vanuit het NWWI pas een week later kwam. Aangezien die een dag later ook al is uitgevoerd is de verwachting dat het bindend hypotheekaanbod uiteindelijk binnen 3 weken na het tweede gesprek rond zal zijn.

• Afspraken nakomen

Het was een klantgericht gesprek

Mike Nijsen was kundig en kon snel inschatten wat de kern van het gesprek moest zijn. Ik ging met een tevreden gevoel weer naar buiten, met goed advies

geweldig goed

zie boven