Deze man is zijn gewicht in goud waard

Top en geweldig

Top service en medewerker

Hij is goed en duidelijk in de uitleg van alles Zeer tevreden over cor Jan bal goede service altijd vrolijk en aansprakelijkheid is ook goed

Deskundig

De financieel adviseur was enthousiast en terzake kundig

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, duidelijk en advies op maat.

Vriendelijk, duidelijk en advies op maat.

• Afspraken nakomen

Plezierig en zinvol gesprek.

Meneer Bal heeft al mijn vragen duidelijk beantwoord en kwam ook met extra suggesties / mogelijkheden. Alles op een zeer vriendelijke en plezierige manier.

Advies nodig en gekregen

Goede communicatie en behulpzaam, luisterend oor.

Goed en helder advies!

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan en geen vraag is te veel. Ze nemen altijd de tijd voor je en geven een open en eerlijk advies.

• Afspraken nakomen

Snel, up to date en op maat.

Goed en snel contact, ook via zoom geen problemen.

Snelle en duidelijke communicatie

Corjan Bal heeft ons goed geholpen, zijn manier van werken geeft vertrouwen, hij heeft kennis van zaken. De communicatie verliep snel.

Top en snel

• Afspraken nakomen

KLantvriendelijk geholpen en hopelijk met resultaat

Onze aanvraag is nog niet rond maar wij hebben er alle vertrouwen in.

Fantastisch!

Wat ik gewoon geweldig vind is de persoonlijke benadering. Je bent geen nummer, maar een persoon waar goed naar geluisterd wordt.

• Afspraken nakomen

Snelle actie, luisterend oor en Corjan neemt de tijd

Erg positieve benadering van Corjan. Attent door contact te zoeken bij renteverhoging. Corjan handelt vlot en is behulpzaam. vriendelijke groet, Sytze Grijpma

• Afspraken nakomen

Zeer goed advies, pro actief en meedenkend

Ik ben geadviseerd in het overschrijven van de hypotheek. Zeer goed advies, snelle en goede communicatie. (Zelfs in het weekend). Ook pro actief m.b.t. advies voor het verduurzamen van de woning. Ik ben blij met Corjan Bal als mijn financieel adviseur.

Menselijk

Geen gesprek met moeilijke woorden maar heel duidelijk voor een vrouw van 65 als ik ben. Toen ik er niet meer aan uit kwam Is hij op huisbezoek gekomen en hebben we het samen opgelost Dat was heel fijn en geruststellend

uitstekend

prima hypotheek geregeld

Snel en slagvaardig

Vlotte reactie op onze hulpvraag. Afspraak aan huis gemaakt, ruim de tijd genomen voor al onze vragen. Deskundig advies, en een heldere voorstelling van zaken. Snelle reacties op vragen per mail, ongeacht het tijdstip. Zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

zeer deskundig en klant vriendelijk

top

• Afspraken nakomen

Goed geholpen bij het zoeken naar een andere hypotheek

Goede service. En aardige mensen.

• Afspraken nakomen

Goed, snel en bruikbaar advies

Wij zijn met van Bruggen Adviesgroep in aanraking gekomen omdat wij een adviseur in de regio (Friesland) zochten die ons kon adviseren over het oversluiten van de hypotheek m.b.t. lage rente. Uiteindelijk hebben wij een nieuwe hypotheek, met lagere lasten verhoogde duurzaamheid en waarde voor onze woning kunnen realiseren. Dankzij goed en snel advies van Corjan Bal.

Over Van Bruggen Adviesgroep