Ik voel mij gezien en gehoord

Wederom een opdracht van mij binnen zeer korte tijd tot goed einde gebracht. En dat met ICT problemen

• Afspraken nakomen

Uitstekend en professioneel advies.

Wederom erg goed en vakkundig geholpen, vakmensen die weten waar ze het over hebben en luisteren goed naar de wens van de klant. Mochten we in de toekomst weer advies nodig zijn zal dit zeker bij Van Bruggen Adviesgroep zijn.

Prima, probleemloos

Zie boven

Top en goede service.

Naar aanbevolen door mijn neef . Zijn wij zeer tevreden met dhr cor Jan bal .

Goede en snelle service

Super snelle en goede service

• Afspraken nakomen

Corjan, doet het altijd uitstekend en reageert altijd zeer snel

Zeer aan te bevelen

Uitstekend geregeld

Alles prima geregeld en duidelijk advies gegeven

• Afspraken nakomen

Een Ik voelde mij serieus genomen en dat het om mij draait.

Er werd geluisterd naar mijn hulpvraag, Het geopperde advies werd aan mij overgelaten tot ik eraan toe was om om dit advies wel of niet over te nemen, en in mijn eigen tempo en volgorde. Daarbij werd ik op de hoogte gehouden dat ik tijdens de vakantie van de deskundige de vragen gewoon kon stellen, Mijn hypothgeekdossier werd gewoon afgehandeld. En liep volgens mij geen veertraging op.

Prima geholpen

Goed advies gekregen

Ondanks corona heel volledig

Wellicht iets te veel uitweiden in randzaken waardoor aandacht verloren gaat van cliënten met mindere concentratie

Geweldig duurde erg lang

Maar dhr cor Jan bal is geweldig

De klant staat op 1

Ik ken weinig mensen die na het aannemen van een opdracht snel op vakantie gaan en dan daar de indruk wekken dat ie de hele dag zit te werken. Zodat ik mij bezwaard voel om een vraag te stellen De vraag die ik toch stel omdat die gesteld moet worden.

Hij doet er alles aan om bereikbaar te zijn voor de klant

Hij doet er alles aan om bereikbaar te zijn voor de klant

fantastisch

zoveel nieuwe informatie die op me afkomt zo duidelijk uitgelegd en in het overzicht gezet dat het volledig duidelijk is Erg geduldige en kundige adviseur We zijn erg te spreken en zullen in de toekomst nog vaker van jullie diensten gebruik gaan maken

• Afspraken nakomen

Uitstekend en aan te bevelen

Heel erg tevreden over het totale verloop. Corjan reageert snel op de mail en heeft altijd een oplossing. Ook komt hij zelf met aanvullende informatie wat wij erg prettig vonden. Kortom uiterst tevreden en heel erg aan te raden.

Duidelijk verhaal!

Absoluut meedenkend in de situatie m.b.t. hypotheek. Afwachten tot einde rentevaste periode, oversluiten of zelfs de mogelijkheid tot aankoop nieuwe woning.

• Afspraken nakomen

Heel goed geholpen, duidelijke uitleg,correct, vriendelijk,snel.goede adviezen. Goed contact. Dikke pluim!

Betrokken en meedenkende adviseur

Bovenstaande spreekt voor zich

• Afspraken nakomen

Zeer behulpzaam en eerlijk advies

Wij hebben een zeer goede ervaring met van Bruggen Adviesgroep. We hadden een ingewikkeld ambitieus plan en wouden weten of dit haalbaar zou zijn. Van Bruggen heeft veel tijd en energie in ons gestoken en kwam uiteindelijk met een eerlijk advies. Helaas was het momenteel niet haalbaar voor ons en financieel ook zeer onaantrekkelijk. In plaats van alleen een nee, denkt van Bruggen Adviesgroep ook met je mee en kwam met vele andere opties aanzetten die financieel een stuk aantrekkelijker zijn. Er wordt dus zeer goed meegedacht, dit is natuurlijk super.

• Afspraken nakomen

Goede service met toegevoegde waarde

• Afspraken nakomen

Fijne snelle en duidelijk communicatie.

We hadden al eerder contact gehad met Cor Jan bal. Toen hebben we uiteindelijk geen stappen ondernomen. Dit maal hebben we weer contact opgenomen met Cor Jan. We zijn blij met hoe alles is verlopen. Gewoon top.

Betrouwbaar

Corjan staat altijd voor ons klaar, neemt ruim de tijd en is te vertrouwen.

Op zich prima

Goede snelle reactie. Lekker snel met versturen van de offerte.

• Afspraken nakomen

Zeer goed en deskundig geholpen

• Afspraken nakomen

Helder advies en erg behulpzaam

Helder advues en erg behulpzaam

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.