Filters

10

Goed geholpen

Goed geholpen en goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Prima

Uitgebreide informatieve en duidelijke informatie in een goeie sfeer

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Goed

Uhm ja eerst zien en daarna kan ik pas echt beoordelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Deskundigheid
10

Geweldig!

Enorm fijne samenwerking. Wanneer ik iets niet begreep, werd er een mogelijkheid gezocht om een fysieke afspraak te maken. Er wordt snel gereageerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Helemaal geweldig

Tot op heden alles altijd keurig geregeld ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
4

Niet goed

Komt te laat , niet de gevraagde informatie

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Reactie van het bedrijf

Ik was inderdaad iets te laat, ik heb u telefonisch gesproken vanuit de auto om dat van te voren te melden. Na mijn excuses zijn we alsnog direct in gesprek gegaan. Ik wilde u graag helpen maar ik had hiervoor wel aanvullende gegevens van u nodig, die ik na ons gesprek direct bij u heb opgevraagd. Deze wilde u niet met me delen. Jammer want dan had ik u verder inzicht kunnen geven en kunnen helpen met uw wens om eerder te stoppen met werken.

9

Meneer Bal was vriendelijk , duidelijk en zover ik kan zien bekwaam in zijn taak.

Ik heb op al mijn vragen antwoord gekregen. De mogelijkheden zijn uitgezocht en duidelijk verwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Goed en duidelijk

Veel duidelijkheid gegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

Nuttig

Wij zijn goed geholpen door Corjan Bal wij weten nu als starter waar we zo’n beetje aan toe zijn. bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
6

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
8

prettig gesprek

Door de deskundigheid kreeg ik een goed gevoel voor het verkrijgen van een hypotheek op een nieuwbouwhuis

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Gewoon heel goed

Volgens mij kan ik het niet beter duiden dan "Gewoon heel goed"

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
1

WAARDELOOS

De adviseur belde 14 minuten voor de afspraak dat hij nog moest scheren en nog naar kantoor moest, dus afspraak kon niet doorgaan. Ik heb wel vrij genomen op mijn werk en heb dat dus voor niks gedaan. Geeneens excuses voor dat hij er niet was. Mijn advies voor wie een goede adviseur zoekt: Ga hier vooral niet heen, zoek een echte adviseur die WEL aan zijn klanten denkt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Reactie van het bedrijf

Beste meneer, vervelend om te horen dat u ons contact zo heeft ervaren. Ik heb het volledig anders ervaren. U wilde op zeer korte termijn (binnen 1 dag) een afspraak en direct na ons gesprek een bod op een woning doen. Daarom heb ik direct uitzoekwerk gedaan voor u en u veel info toegestuurd, nog vóór de afspraak. Zodat we tijdens het gesprek de toegestuurde info met mijn vergoedingen en een marktscan van de aan te kopen woning zouden kunnen doornemen. Hierdoor zou u een goed bod kunnen doen, dat helemaal was afgestemd op uw hypotheek. Ik heb u in een aantal e-mails en voicemails gevraagd om alvast wat zaken aan mij toe te sturen, zodat we het bod op de woning ook direct konden regelen. U heeft nergens op gereageerd behalve 1 mail waarin u aangaf dat het u allemaal te snel ging. Mijn conclusie was dan ook dat u de afspraak niet meer wilde laten doorgaan. Ik heb u daarom een aantal keer via de mail gevraagd of de afspraak nog wel door moest gaan. Ik heb daarna een aantal keer die avond nog gecheckt of u mijn mails had beantwoord, of u de gevraagde info al aan me had doorgegeven of dat u de afspraak definitief had geannuleerd. Uiteindelijk kreeg ik van u een kwartiertje voor de afspraak alsnog een mail dat u nu ging vertrekken naar mijn kantoor. Ik heb u direct gebeld en aangegeven dat ik niet op kantoor was. Maar dat ik daar wel later zou kunnen zijn of dat we op een ander moment van de dag zouden kunnen inplannen. U heeft de verbinding abrupt verbroken, "het hoefde allemaal niet meer" en ik heb niks meer van u vernomen. Helaas, want ik had u graag geholpen!

10

Zeer goed

Het gesprek is zeer goed bevalen , veel informatie gekregen en duidelijke uitleg. Waardoor ik weet waar ik nu sta en hoe ik verder kan !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Prima geholpen

Goed en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
7

De ervaring was goed.

Behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Deskundig en prettig

Deskundig en prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

Erg duidelijk advies op maat

Het hypotheken oriëntatiegesprek was precies wat we verwachten en nodig hadden. Corjan gaf netjes en duidelijk wat Van Bruggen Adviesgroep voor ons kan betekenen en op welke moment daar een prijskaartje aan komt te hangen (is als starter fijn om te weten). Daarnaast kon door ons uitgebreid voorwerk snel en concreet over de hypotheek gesproken worden en hebben we een helder advies obv van onze wensen en mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Fijn en duidelijk gesprek!

Tijdens ons adviesgesprek kregen we duidelijkheid op onze vragen en hebben we een goed beeld gekregen van alle zaken om een huis te willen kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
9

Goeie uitleg

Vriendelijke man

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Klantvriendelijk & goed geïnformeerd

Corjan is een hele vriendelijke meneer en werd door hem goed ontvangen en geïnformeerd over de mogelijkheden die bij mij passen. Daarnaast denkt hij graag met je mee en zoekt hij mee naar een passende woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Fijn gesprek met veel informatie

Bij het kennismakinggesprek werd de tijd voor je genomen en werd er veel informatie verteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Deskundig, persoonlijk en transparant.

Na ons te hebben oriënteren bij meerdere hypotheekadviseur's zijn we uitgekomen bij Corjan in Drachten. Vanaf het eerste gesprek meedenkend, transparant en enorm behulpzaam. Neemt de tijd om rustig alles door te nemen en geeft tips en tricks mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Goed, duidelijk advies.

Zeer goed geholpen door de adviseur betreft het uitbrengen van een bod op een eerste koopwoning en wat hier bij komt kijken. Snel bereikbaar en duidelijk advies van iemand met kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid
10

Deze man is zijn gewicht in goud waard

Top en geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Deskundigheid

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.