Snelle en accurate service

We hebben heel snel een advies gekregen, helder en duidelijk. Dus een goede service.

Leuk en nuttig gesprek!

Weet heel goed waar hij het over heeft en neemt je goed overal in mee.

• Afspraken nakomen

Duidelijk en heldere uitleg!

Duidelijk, efficiënte uitleg mbt het verkrijgen van hypotheek.

duidelijke informatie

ondanks het via de telefoon ging, was het toch duidelijk

Persoonlijk en eerlijk advies

Wij hebben een zeer prettig gesprek gehad met de adviseur. De benadering was persoonlijk en niet te zakelijk. Dat vonden wij erg prettig, vooral omdat het kopen van een huis natuurlijk van grote impact is op je leven en dat het niet alleen maar een 'lening' is. Wat we erg gewaardeerd hebben is de eerlijkheid en transparantie met betrekking tot de verschillende opties voor verzekeringen, rentes etc.

• Afspraken nakomen

Prima te woord gestaan en geholpen

Gerjam is zeer deskundig en heeft ons goed op weg geholpen.

Duidelijk en persoonlijk advies

Gerjam weet duidelijk waar hij het over heeft en zorgt er ook voor dat jij het ook begrijpt. In het gesprek zoomt hij al snel in op jouw persoonlijke situatie zodat het echt voor je gaat leven, maar je weet ook direct waar je aan toe bent.

Uitstekend .

Ik ben heel deskundig en vriendelijk geholpen door Gerjam van der Wielen bij het oversluiten van mijn hypotheek .

• Afspraken nakomen

Heel informatief en gelijk al maatwerk

Het gesprek was heel open, gericht op mijn situatie en de vraag die ik vooraf gehad. Heel tevreden.

• Afspraken nakomen

Goede en heldere uitleg over de hypotheek

afgelopen maandag hadden we een afspraak met Gerjam. We willen onze hypotheek oversluiten. We kregen een goede en heldere uitleg over kosten etc. Het was een vrijblijvend gesprek, wat heel fijn is. Na het gesprek afgesproken dat we rustig gaan nadenken en zo tot een goed besluit kunnen komen en daarna weer contact opnemen.

• Afspraken nakomen

Heeft het heel goed uitgelegd

Mijn man stond niet open voor het kopen van een huis, maar door de uitleg van GerJan is hij nu enthousiast geworden, om wel te gaan kopen. Hij ziet er gelukkig nu wel het nut er van in.

• Afspraken nakomen N.v.t.

duidelijk, prettig en goed ingespeeld op onze wensen

Gesprekken met Gerjam waren erg duidelijk, werd goed ingespeeld op onze persoonlijke wensen en behoeften. Eerlijk, deskundig en onafhankelijk advies. Prettige en vlotte communicatie tussendoor Makkelijk bereikbaar bij vragen Absoluut aan te bevelen

Duidelijk en kundig

Gerjam is erg vriendelijk en weet daarnaast zijn kennis op een makkelijke manier uit te leggen. Heel waardevol!

Deskundig en prettig

De ontvangst was heel vertrouwd. Het voelde allemaal heel goed.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Deskundige begeleiding

Adviseur luistert aandachtig en reageert accuraat. Goed advies en ondersteuning.

• Afspraken nakomen

Zeer hulpvaardig, heel fijn gesprek over div. mogelijkheden en invals hoeken

Wat begon als een oriënterend gesprek over wat gegevensinformatie werdt eigenlijk een gesprek over diverse mogelijkheden en tips . Zeer prettig gesprek en heeft echt geholpen in de vorming wat wij zouden kunnen en waar eventuele mogelijkheden zou kunnen liggen .

adequaat advies

Jouw vragen worden serieus in behandeling genomen en er wordt ook aangegeven wanneer iets niet haalbaar is . Eerlijk advies dus.

Behulpzaam en duidelijke uitleg

Het was een aangenaam eerste gesprek met de adviseur. Hij nam de tijd om mij te adviseren en inzicht te geven in mijn mogelijkheden. Dit biedt een goed perspectief voor mijn toekomst. Ik vind een goede uitleg, meedenkend advies en persoonlijke nazorg erg belangrijk en ga er van uit dat de adviseur mij dit kan geven.

• Afspraken nakomen

Fijn contact, vriendelijk en behulpzaam

We kunnen Gerjam altijd benaderen voor advies. We kloppen graag bij hem aan en waarderen zijn inzet zeker!

• Afspraken nakomen

Prima informatie met oog voor de klantvraag

Duidelijke informatie verstrekt, rekening houdend met de specifieke klantvraag en heldere afspraken.

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg en erg behulpzaam

Gerjam heeft ons goed opweg geholpen. Wij hebben nu een duidelijk plaatje hoe we het gaan aanpakken.

Direct,benaderbaar en vooral meedenkend

Heel fijn eerste gesprek gehad met Gerjam over een hypotheek. open gesprek en vooral transparant. We hopen hier zeker een vervolg aan te geven bij onze volgende stap.

• Afspraken nakomen

Fijn gesprek met duidelijke informatie!

Wij hebben vandaag ons eerste gesprek gehad met Gerjam omtrent de eventuele aankoop van ons eerste huis. Hij nam de tijd voor ons en heeft ons goed op weg geholpen. Gerjam geeft duidelijke informatie en beantwoord alle vragen.

• Afspraken nakomen

Erg goed gesprek gehad met Gerjam

Gerjam nam de tijd voor me, luisterde naar al mijn vragen en gaf erg duidelijke antwoorden in mijn gesprek voor een eerste koopwoning.

zeer prettig gesprek gehad

Goede uitleg en deskundig advies

Visserlaan 9

6921 WZ Duiven