Duidelijk verhaal en antwoord op al je vragen!

De hypotheekadviseur legde niet alledaagse materie op een duidelijke manier uit. Daarbij werden nuttige adviezen gegeven die bij het kopen van een huis van pas komen. Tevens kreeg ik een duidelijk antwoord op al mijn vragen en werd ik gewezen op enkele zeer nuttige websites die bij de zoektocht van pas komen.

• Afspraken nakomen

Als starter legt die alles super goed uit Als je hem op bel dan denkt hij altijd mee en kan overal wel antwoord opgeven. Hoop als wij ooit een huis kopen. dat hij ons net zo super begeleid Als met de advies gesprek. Maar daar ben ik niet bang voor !

Duidelijke en snel

Kon snel terecht en alles werd kort maar goed uitgelegd en vooraf de kosten besproken

• Afspraken nakomen

Snel wegwijs gemaakt in de wereld van de huizenmarkt en geld

• Afspraken nakomen

Erg vriendelijk en duidelijk kennismakingsgesprek.

Het was een erg prettig eerste gesprek met Gerjam van der Wielen. Aangezien het onze eerste ervaring was met het voorbereiding van het kopen van een huis, was het heel fijn dat hij ons in duidelijke taal opweg hielp. Hij keek goed naar onze huidige situatie en dacht verder dan alleen het kopen van een huis. Zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Goed advies vriendelijk geholpen.

Deskundig snel.

prettige ervaring

in een persoonlijk gesprek waar je toch over heel veel geld praat met iemand die je eigenlijk niet kent wordt je direct op je gemak gesteld. Duidelijke, open en eerlijke communicatie is wat je op dat moment nodig hebt. Daardoor hebben wij inzicht gekregen in de verschillende mogelijkheden om de zaken financieel te regelen.

• Afspraken nakomen

Ik kreeg antwoord op al mijn vragen

Er werd zo uitgelegd dat ik het ook begreep. Ad hoc reageren op mijn vragen, duidelijk antwoord.

Betrokken en deskundig!

Betrokken, meedenkend en eerlijk!

Gerjam denkt met je mee

Gerjam kwam over als iemand met kennis. Hij denkt mee in oplossingen waar je zelf misschien nog niet aan hebt gedacht. Verder geeft hij eerlijk advies, ook als dat niet in zijn voordeel is.

Professioneel

Snel een afspraak kunnen inregelen. Vriendelijk en open ontvangen worden. Duidelijk en overzichtelijk worden de mogelijkheden doorgenomen.

Professioneel en persoonlijk.

Heel prettig adviesgesprek gehad.

• Afspraken nakomen

Zeer prettig ontvangen en deskundig geholpen.

Zeer prettig ontvangen en deskundig geholpen.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, hoop info maar leerzaam

De kennismakingsgesprek was met een vriendelijke man die rustig de tijd nam om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen

• Afspraken nakomen N.v.t.

Duidelijke en vriendelijke service

Gerjam geeft een duidelijk advies, uiterst vriendelijk en denkt heel goed mee. Weet waar hij over praat.

Prima hypotheekadvies

Vanaf het begin was het contact zeer prettig. Hij nam de tijd en kon alles heel erg helder uitleggen. Belangstellend, kennis van zaken en meelevend! Alle informatie was duidelijk, mijn wensen zijn gehoord, prima advies.

Duidelijk en deskundig

Duidelijk en deskundig

Duidelijk en transparant

Fijn gesprek gehad. Alle vragen werden duidelijk uitgelegd, we konden mee kijken in de berekeningen. Eerlijk en vertrouwd gevoel!

Fijne service

• Afspraken nakomen

Deskundig en persoonlijk advies op maat

Deskundig en persoonlijk advies op maat. Fijn gesprek gehad, hij heeft zich goed in onze situatie verdiept en stemt goed af op onze aanwezige of afwezige kennis. Erg verhelderend.

Netjes en vriendelijk

Een goede ervaring en erg behulpzaam.

• Afspraken nakomen

Zeer duidelijk advies die erg begrijpelijk word uitgelegd.

Gerjam van de Wielen heeft ons een zeer duidelijke uitleg gegeven met meerdere opties zonder te vervallen in vakjargon die voor onervaren mensen op dit gebied vaak niet begrijpelijk is. Zeer verhelderend dat het ook op deze manier kan.

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg en kennis van zaken

Goed advies, meedenken in mogelijkheden en luisteren naar de klant. Fijn gesprek dat goede basis geeft voor vervolg om mee door te gaan.

Snel

Snel en benaderbaar

Snelle en accurate service

We hebben heel snel een advies gekregen, helder en duidelijk. Dus een goede service.

Visserlaan 9 6921 WZ Duiven

Over Van Bruggen Adviesgroep