Heel vriendelijk en vakkundig geadviseerd in begrijpelijke taal!

Idem

Zie hieronder

Een fijn oriënterend gesprek, zeer kundig persoon.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Deskundig, klantvriendelijk, betrouwbaar

We zijn bijzonder klantvriendelijk en daarnaast op een zeer professionele manier ontvangen. Onze vragen werden zorgvuldig beantwoord, er werd ruim tijd genomen en waar nodig werd er doorgevraagd om een zo n betrouwbaar mogelijk beeld van onze situatie te krijgen. Dat maakte dat wij vertrouwen hebben de deskundigheid van van Bruggen Adviesgroep

Uiterst behulpzaam

Erg behulpzaam, zoeken een weg voor jouw, ook in lastige situaties

• Afspraken nakomen

Op een fijne en duidelijke manier inzicht gekregen in de verschillende mogelijkheden op financieel g

Heldere uitleg Inzicht in mogelijkheden Meedenken

Vriendelijk en veel kennis

Je wordt op een vriendelijke en fijne manier geholpen. Daarnaast goed bereikbaar en veel kennis van zaken.

Top hulp

Hun doen en proberen alles in elkaar krijgen. Niet lukt handelen ze keurig alles af en zijn bereid met meedenken om eventuele opties. Zeer aanbevolen

• Afspraken nakomen

Ik ben ontzettend goed en vakkundig geholpen door Nancy van Van Bruggen Adviesgroep. Ze heeft veel moeite gedaan om mijn hypotheek goed geregeld te krijgen. Er waren wat tegenvallers gedurende het proces, maar dit lag zeker niet aan Van Bruggen. Nancy en haar collega's zijn warme en betrokken mensen waardoor je je echt gezien voelt. Je bent zeker geen nummer hier, ik raad Nancy en haar collega's dan ook van harte aan.

• Afspraken nakomen

Eerste kennismaking als zeer prettig ervaren.

Er werd ruim de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. En alles werd zeer duidelijk uitgelegd.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Heel prettig en professioneel advies op maat.

Heel prettig en professioneel advies op maat.

• Afspraken nakomen

Advies helder en volledig om te komen tot besluit.

Een goed en vriendelijk contact met de adviseur. Het gevoel dat we samen optrekken de beste oplossing te vinden.

deskundige en heldere uitleg

prettige ontvangst, er werd alle tijd genomen om naar ons verzoek en onze situatie te luisteren. deskundige en duidelijke uitleg over de mogelijkheden en de consequenties daarvan, afgesproken dat op dit moment er niet veel mogelijk is en dat we komende jaren gaan kijken hoe de situatie is. we zullen dan zeker weer contact opnemen met van Bruggen!

Duidelijk en goes geholpen

Geholpen in duidelijke taal, erg tevreden.

Kennismaking was zeer indrukwekkend

Duidelijk en ervaring

Ze laten niks aan het toeval over!

Perfecte uitleg!

Duidelijk, eerlijk een geen mooie verhalen. Legt duidelijk uit wat kan en wat niet. Gaat opzoek naar oplossingen maar blijft realistisch. Heel fijn gesprek gehad en als ik m’n woning vind, ga ik hier zeker terug.

Goed, persoonlijk geholpen

Zoals in het verleden nog steeds proffesioneel advies gehad

Alles duidelijk en begrijpelijk uitgelegd

Alles duidelijk en begrijpelijk uitgelegd

Duidelijk en eerlijk gesprek

Afgelopen week heb ik een gesprek gehad bij Gerjam. Hij legt alles rustig en duidelijk uit, erg fijn aangezien ik nog weinig kennis had over het kopen van een huis.

Fijne persoonlijke service

Tot nu toe zeer goede en prettige service ervaren. Je bent hier geen nummer. Snel en persoonlijk contact.

• Afspraken nakomen

Meedenken, topservice! Blij mee.

Een niet standaard claim ingediend, die goed is opgepakt en uiteindelijk volledig is uitgekeerd. Top!

• Afspraken nakomen

Prima eerste gesprek ter oriëntatie op adviesaanvraag

Prettige ontvangst en verkenning van vraagstelling. Prima vervolg afgesproken met duidelijke resultaat- en dienstverleningsafspraken.

• Afspraken nakomen

Duidelijk, vriendelijk en een snelle afspraak

Hadden binnen een paar dagen een afspraak en , hij legde het duidelijk en makkelijk uit aan ons hoe het allemaal in z'n werk gaat . Erg vriendelijk en meelevend .

Over Van Bruggen Adviesgroep