Duidelijk en eerlijk gesprek

Afgelopen week heb ik een gesprek gehad bij Gerjam. Hij legt alles rustig en duidelijk uit, erg fijn aangezien ik nog weinig kennis had over het kopen van een huis.

Fijne persoonlijke service

Tot nu toe zeer goede en prettige service ervaren. Je bent hier geen nummer. Snel en persoonlijk contact.

• Afspraken nakomen

Meedenken, topservice! Blij mee.

Een niet standaard claim ingediend, die goed is opgepakt en uiteindelijk volledig is uitgekeerd. Top!

• Afspraken nakomen

Prima eerste gesprek ter oriëntatie op adviesaanvraag

Prettige ontvangst en verkenning van vraagstelling. Prima vervolg afgesproken met duidelijke resultaat- en dienstverleningsafspraken.

• Afspraken nakomen

Duidelijk, vriendelijk en een snelle afspraak

Hadden binnen een paar dagen een afspraak en , hij legde het duidelijk en makkelijk uit aan ons hoe het allemaal in z'n werk gaat . Erg vriendelijk en meelevend .

• Afspraken nakomen

Duidelijk verhaal en antwoord op al je vragen!

De hypotheekadviseur legde niet alledaagse materie op een duidelijke manier uit. Daarbij werden nuttige adviezen gegeven die bij het kopen van een huis van pas komen. Tevens kreeg ik een duidelijk antwoord op al mijn vragen en werd ik gewezen op enkele zeer nuttige websites die bij de zoektocht van pas komen.

• Afspraken nakomen

Als starter legt die alles super goed uit Als je hem op bel dan denkt hij altijd mee en kan overal wel antwoord opgeven. Hoop als wij ooit een huis kopen. dat hij ons net zo super begeleid Als met de advies gesprek. Maar daar ben ik niet bang voor !

Duidelijke en snel

Kon snel terecht en alles werd kort maar goed uitgelegd en vooraf de kosten besproken

• Afspraken nakomen

Snel wegwijs gemaakt in de wereld van de huizenmarkt en geld

• Afspraken nakomen

Erg vriendelijk en duidelijk kennismakingsgesprek.

Het was een erg prettig eerste gesprek met Gerjam van der Wielen. Aangezien het onze eerste ervaring was met het voorbereiding van het kopen van een huis, was het heel fijn dat hij ons in duidelijke taal opweg hielp. Hij keek goed naar onze huidige situatie en dacht verder dan alleen het kopen van een huis. Zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Goed advies vriendelijk geholpen.

Deskundig snel.

prettige ervaring

in een persoonlijk gesprek waar je toch over heel veel geld praat met iemand die je eigenlijk niet kent wordt je direct op je gemak gesteld. Duidelijke, open en eerlijke communicatie is wat je op dat moment nodig hebt. Daardoor hebben wij inzicht gekregen in de verschillende mogelijkheden om de zaken financieel te regelen.

• Afspraken nakomen

Ik kreeg antwoord op al mijn vragen

Er werd zo uitgelegd dat ik het ook begreep. Ad hoc reageren op mijn vragen, duidelijk antwoord.

Betrokken en deskundig!

Betrokken, meedenkend en eerlijk!

Gerjam denkt met je mee

Gerjam kwam over als iemand met kennis. Hij denkt mee in oplossingen waar je zelf misschien nog niet aan hebt gedacht. Verder geeft hij eerlijk advies, ook als dat niet in zijn voordeel is.

Professioneel

Snel een afspraak kunnen inregelen. Vriendelijk en open ontvangen worden. Duidelijk en overzichtelijk worden de mogelijkheden doorgenomen.

Professioneel en persoonlijk.

Heel prettig adviesgesprek gehad.

• Afspraken nakomen

Zeer prettig ontvangen en deskundig geholpen.

Zeer prettig ontvangen en deskundig geholpen.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, hoop info maar leerzaam

De kennismakingsgesprek was met een vriendelijke man die rustig de tijd nam om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen

• Afspraken nakomen N.v.t.

Duidelijke en vriendelijke service

Gerjam geeft een duidelijk advies, uiterst vriendelijk en denkt heel goed mee. Weet waar hij over praat.

Prima hypotheekadvies

Vanaf het begin was het contact zeer prettig. Hij nam de tijd en kon alles heel erg helder uitleggen. Belangstellend, kennis van zaken en meelevend! Alle informatie was duidelijk, mijn wensen zijn gehoord, prima advies.

Duidelijk en deskundig

Duidelijk en deskundig

Duidelijk en transparant

Fijn gesprek gehad. Alle vragen werden duidelijk uitgelegd, we konden mee kijken in de berekeningen. Eerlijk en vertrouwd gevoel!

Fijne service

• Afspraken nakomen

Deskundig en persoonlijk advies op maat

Deskundig en persoonlijk advies op maat. Fijn gesprek gehad, hij heeft zich goed in onze situatie verdiept en stemt goed af op onze aanwezige of afwezige kennis. Erg verhelderend.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.