Super prettig en uitstekend hulp

Hele fijne mensen, denken met je mee. Komen afspraken na, bellen je regelmatig op met updates wat zeker fijn is. Zeker een aanrader!

• Afspraken nakomen

Communicatie via mail niet goed, bezoek kantoor Zevenaar goed

In principe goed geholpen door dhr. Gerjan van der Wielen waar ik vandaag om 14.00 uur een afspraak mee had, maar ik vind het wel slordig en onprofessioneel dat ik ook vandaag om 14.20 uur een, waarschijnlijk, standaard mail kreeg van jullie bedrijf met allerlei bijlagen en voorwaarden betrekking hebbende op een toekomstige afspraak. Hoop dat dit niet tekenend is voor de rest van het traject.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Excuses, u heeft helemaal gelijk! Normaal gesproken bereid ik dit voor, voordat de afspraak plaatsvindt. Door drukte was dit erbij ingeschoten. Fijn dat u de belangrijke informatie wel in goede orde heeft ontvangen, ik help u graag verder."

HELDER ADVIES

OP BASIS VAN EERSTE INDICATIES HELDER ADVIES ONTVANGEN EN NIET GESPROKEN VOOR " EIGEN PAROCHIE " WAT COMMERCIËEL GEZIEN STERK IS (KOM IN TOEKOMST NOG WEL EENS TERUG).

Prima uitleg.

Nvt

• Afspraken nakomen

Heldere uitleg en goede adviezen. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Door mijn gesprek kreeg ik een duidelijke kijk op de financiële situatie en ben ik beter in staat om vervolgstappen te nemen. Van bruggen adviesgroep is in staat om een duidelijk beeld te schetsen van de financiële situatie, nu en zeker ook in de toekomst bij mijn pensioen

Klant vriendelijk

Klant vriendelijk, reageren direct netjes de tijd voor je nemen en gewoon duidelijk uitleggen hoe of wat het beste is voor de klant.

Prettige opstelling en deskundig

Behulpzaam en vriendelijk

Voelde me erg op mijn gemak en had er alle vertrouwen in dat mij een reëel en eerlijk advies gegeven zou worden. Fijn meedenkend over mijn siuatie

• Afspraken nakomen

direct contact met professionele en vriendelijke mensen

altijd een leuk en persoonlijk contact en daar bovenop professionele en goed advies

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, transparant en naar behoefte afgestemd.

Zeerpositief

Deskundig en mee denkend

Duidelijkheid en goede begeleiding

Was een fijn gesprek en is allemaal wat duidelijker geworden voor mij. Ook fijn om te zien hoe het berekend word

• Afspraken nakomen

Volledige en duidelijke uitleg vande mogelijkheden.

Nancy heeft goed geluisterd naar wat onze bedoeling was en daar een passend voorstel bij gemaakt. De berekening uit het systeem op enkele punten aangepast aan onze specifieke wensen, zodat we een veel beter beeld hebben gekregen dan wat uit een standaard internetberekening naar voren komt.

Als bizonder prettig.

• Afspraken nakomen

Er wordt met je meegedacht in mogelijkheden en niet in onmogelijkheden. Super vriendelijk.

• Afspraken nakomen

We zijn naar volle tevredenheid geadviseerd.

Zeer vriendelijke ontvangst. Prettig en vrijblijvend advies gekregen.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Aanrader

Zeer Vriendelijk ,Goed en snelle service ,transparant en duidelijk informatie .

gewoon goed

Vriendelijk snel geholpen bedankt

Een eerlijk en vertrouwd gesprek

Klantvriendelijk!

Zeer duidelijk gesprek en zeer prettig.

Meer dan tevreden.

Een prettig en goed gesprek. Zeer deskundig.

• Afspraken nakomen

Top raad aan voor iedereen!

Ook als lastig is komen ze met goede oplossingen en adviezen. Zeer goed bedrijf. Zal voor iedereen adviseren. Komen ze afspraken na helpen je met alles. Dus adviseur nodig raad hun aan

Super goed.

Erg meedenkend, goed advies en staan altijd voor je klaar.

Prima duidelijk

Prettig contact met Nancy