Duidelijk en informatief

Wij zijn erg tevreden over de duidelijke en vriendelijke manier van informatie over de mogelijkheden om een nieuw huis te kopen. Bedankt Gerjam

• Afspraken nakomen N.v.t.

Realistisch oog voor belang van de klant

Adviseur gaf duidelijk advies ook al was dat niet (direct) in zijn eigen commerciële belang.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Erg behulpzaam en een goed inlevingsvermogen👍

Erg prettige communicatie..niet te veel en niet te weinig informatie in een vooral hectische tijd. (Straight to the point) daar houden mensen van!

Persoonlijk

Gerjam is persoonlijk en goed bereikbaar! Super fijn dus! Verstaat zijn vak goed en is eerlijk! Aanrader dus

• Afspraken nakomen

Vriendelijk te woord gestaan.

Kan pas een goed oordeel geven, als er een eind resultaat uit komt. Tot op heden niets gehoord.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn. Heel kundig advies, kijkt naar het totale plaatje, is betrokken bij de situatie en communiceert zeer prettig en snel. Een aanrader voor financieel advies. Een vak apart!
  • Afspraken nakomen

Van begin tot eind positief en veel energie getoond en inzet om de hypotheek voor elkaar te krijgen met een heel goed resultaat met een goede uitleg ik ben zeer tevreden..
  • Afspraken nakomen

Gerjam is pretig in omgang. Weet waar die het over heeft en kan dit ook overbrengen aan een leek (mijzelf). Daarnaast staat hij open voor vragen en reageert die binnen 1 dag. Ik ben erg tevreden over de werkzaamheden die Gerjam uitvoerd.
  • Afspraken nakomen

Goed en rustig en informatief gesprek
  • Afspraken nakomen

Voor ons is de klik, (gevoel) die we hebben erg belangrijk
  • Afspraken nakomen

Iedere keer als ik bel word ik erg vriendelijk te woord gestaan
  • Afspraken nakomen

Een leuk en bovenal duidelijk gesprek gehad, we weten weer een hoop meer waarmee we verder kunnen. Een "gewone leuke man" niet zo'n omhoog gevallen type zoals je hypotheekadviseurs tegenwoordig veel tegenkomt.
  • Afspraken nakomen

Ik heb een heel prettig gesprek gehad met de heer v.d. Wielen. Hij was deskundig en gaf een hele duidelijke uitleg van hetgeen ik graag wilde weten. Ik ben zeer tevreden huiswaarts gekeerd en thuis aangekomen stond alles al op mijn computer.
  • Afspraken nakomen

Dankzij van Bruggen Adviesgroep Duiven mijn woning kunnen kopen. Vriendelijk, verstand van zaken en neemt alle tijd voor je.
  • Afspraken nakomen

Alleen nog eerste gesprek gehad, maar zeker tevreden. Mocht ik besluiten tot de aankoop van een huis dan schakel ik zeker de hulp in!
  • Afspraken nakomen

De heer v.d. Wielen, voorziet ons van deskundig advies en is transparant met zijn uitleg.
  • Afspraken nakomen

Tevreden over het gesprek.
  • Afspraken nakomen

Vriendelijke, niet opdringerige benadering. Adviseur doet adequate voorstellen gebaseerd op de wensen van de klant. Sommige aanvullende diensten worden kosteloos aangeboden. Cliché misschien, maar de benadering is persoonlijk. Dat is toch vaak anders bij financiële tussenpersonen ....
  • Afspraken nakomen

Meneer van de Wielen is zeer deskundig en klantvriendelijk. Hij staat altijd voor je klaar.
  • Afspraken nakomen

Na het eerste gesprek had ik een goed beeld van de mogelijkheden.
  • Afspraken nakomen

een zeer prettig en informatief gesprek met de heer van der Wielen waarin hij alle mogelijkheden voor ons goed en duidelijk op een rijtje heeft gezet
  • Afspraken nakomen

Erg prettig gesprek. Deskundig advies gekregen en veel duidelijkheid rondom de mogelijkheden.
  • Afspraken nakomen

In het traject van het kopen van mijn eerste woning, ben ik zeer deskundig begeleid door van Bruggen adviesgroep!
  • Afspraken nakomen

Na een zeer deskundig advies een meer dan tevreden klant.
  • Afspraken nakomen

Het advies met toegezegde voorwaarden is helemaal uitgekomen

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.

Over Van Bruggen Adviesgroep De Liemers

Filter op Taal