Leuk en duidelijk gesprek

We hebben een leuk gesprek gehad met Gerjam. Duidelijke uitleg en antwoorden op onze vragen. Situatie wordt met voorbeelden duidelijk geschetst.

• Afspraken nakomen

Een uitgebreid en goed advies

We hadden weinig kennis en de nodige vragen. Deze zijn allemaal goed beantwoord!

Duidelijke uitleg

Ik krijg een duidelijke uitleg van de huidige kosten en de verwachte toekomstige kosten. Gaf goed aan wat ik zelf moest doen zodat er een goede berekening gemaakt kon worden.

• Afspraken nakomen

Snel en deskundig advies gehad.

Goed, snel, duidelijk, deskundig en vriendelijk te woord gestaan/geholpen. Aanrader voor wie advies nodig heeft.

Duidelijk, begrijpelijk advies.

We zijn langs geweest voor een advies. We hebben een duidelijk en begrijpelijk advies gekregen. De uitleg was goed, de vragen van ons werden duidelijk uitgelegd. De mogelijkheid werden uitgelegd met alle positieve maar ook negatieve kanten. Wij komen zeker terug.

heel prettig en vakkundig

Heel prettig en vakkundig zijn wij geholpen door Gerjam van der Wielen een aanbeveling voor een ieder die advies nodig heeft in dit soort zaken. Een dikke tien

prettige persoonlijke benadering

De gesprekken verliepen prettig, goed geadviseerd en geholpen door de medewerker.

Super geholpen

Gerjam neemt de tijd om te luisteren naar je situatie en om alles duidelijk uit te leggen. Na dit gesprek kunnen we goed geïnformeerd verder en weten we waar we staan en wat onze mogelijkheden zijn.

Prettig

Prettig

Perfect verlopen gesprek

Prettig gesprek gehad met de adviseur en een goed advies gekregen. De adviseur heeft zich echt verdiept in onze persoonlijke situatie. Er is goed gekeken naar de mogelijkheden. Prima en duidelijk verlopen gesprek dus. Helemaal tevreden.

Erg fijn gesprek

We hebben een fijn en duidelijk gesprek gehad. Met veel tips en de manier van vragen stellen vonden wij erg fijn.

• Afspraken nakomen

Uitleg zeeer duidelijke n goed te begrijpen voor een leek

Ik heb de afspraak als prettig ervaren. Verder vind ik het fijn als iemand met je mee denkt maar ook duidelijk aangeeft om iets niet te doen.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Alle relevante zaken besproken + tips bij zoektocht / aankoop.

Een leuk, maar vooral leerzaam gesprek voor mij als starter. Er is ingezoomd op de persoonlijke situatie, en door middel van voorbeelden een goed beeld gekregen van de mogelijkheden en verder te nemen stappen in mijn zoektocht naar mijn eerste woning!

prima meedenker

Gerjam heb ik een paar jaar gelede leren kennen, hij heeft me geholpen om mijn polissen te ordenen/te herzien en mijn zoon met hypotheek en verzekeringen. Hij heeft aandacht voor je en regelt de zaken snel en goed. Voor mij een blijvertje!!

• Afspraken nakomen

Zorgt voor het complete plaatje

Ik heb een adviesgesprek gehad voor een starters hypotheek. Ik werd hierbij netjes ontvangen door de adviseur van Van Bruggen groep. Mijn financiële kennis is redelijk, maar niet super. Dus dan is het fijn als iemand niet in allerlei moeilijke termen begint te praten, maar uitleg geeft "Jip en Janneke taal" en dat werd goed gedaan. Ik vind het verder positief dat Van Bruggen het complete plaatje kan regelen. Dus niet alleen het verzorgen van advies voor de juiste hypotheek, maar er wordt ook gekeken naar wat er nodig is m.b.t. verzekeringen, evt. helpen met aankoopbemiddeling en straks hulp bij de eerste belastingaangifte als er een huis is gekocht.

Deskundig, open en eerlijk

In het kader van een gratis adviesgesprek hebben wij de indruk meer ontvangen te hebben dan verwacht.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Een erg prettig gesprek en een duidelijke uitleg

Gewoon iemand met verstand van zaken Open en eerlijk

• Afspraken nakomen

Onze vragen zijn goed beantwoord.

We hebben voldoende informatie gekregen waar we goed mee verder konden.

• Afspraken nakomen

Een prettig en eerlijk advies.

Prettig gesprek. Helaas zijn de verbetermogelijkheden voor ons beperkt. Het was een open en eerlijk advies.

Hele goeie service

Blij te hebben gekozen voor van bruggen advies groep. Heel fijn samen werken, ook de communicatie gaat heel snel en makkelijk. Zelf buiten de normalen werktijden altijd bereikbaar en zorgen dat zelf dan alles voor je geregeld word.

Duidelijk en informatief

Wij zijn erg tevreden over de duidelijke en vriendelijke manier van informatie over de mogelijkheden om een nieuw huis te kopen. Bedankt Gerjam

• Afspraken nakomen N.v.t.

Realistisch oog voor belang van de klant

Adviseur gaf duidelijk advies ook al was dat niet (direct) in zijn eigen commerciële belang.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Erg behulpzaam en een goed inlevingsvermogen👍

Erg prettige communicatie..niet te veel en niet te weinig informatie in een vooral hectische tijd. (Straight to the point) daar houden mensen van!

Persoonlijk

Gerjam is persoonlijk en goed bereikbaar! Super fijn dus! Verstaat zijn vak goed en is eerlijk! Aanrader dus

• Afspraken nakomen

Vriendelijk te woord gestaan.

Kan pas een goed oordeel geven, als er een eind resultaat uit komt. Tot op heden niets gehoord.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.