Onze ervaring met Alfred Robijn is erg goed. Alfred kwam bij ons thuis om alle wensen door te nemen. Groot verschil met een ander hypotheek aanbieder was dat Alfred eerst goed luisterde wat wij wilden in plaatst van een standaard verhaal op te hangen. Hierna is hij met onze wensen aan de gang gegaan en met een goed voorstel gekomen. De aanvraag van de hypotheek was binnen 3 weken afgerond. Op onze vragen was er steeds heel snel een antwoord. Wij zijn over het geheel erg blij met de gehele afhandeling.

• Afspraken nakomen

Heel fijn geholpen, bezoek aan huis was voor mij zeer prettig en voor Alfred geen probleem. Alles is zeer snel afgehandeld.

• Afspraken nakomen

Alfred staat ook buiten reguliere tijden voor je klaar en is prettig in de omgang. Heeft ons goed geholpen bij het vinden van een hypotheek!

• Afspraken nakomen

Ik ben heel goed en zorgvuldig geholpen door Alfred. Hij reageert snel en heeft mijn hypotheekaanvraag volledig uit handen genomen.

• Afspraken nakomen

Hele fijne ervaring gehad met de heer Robijn. Die ook serieus naar de mogelijkheden heeft gekeken en ook met opties kwam. Erg betrokken!

• Afspraken nakomen

Alfred heeft ons goed advies gegeven en gekeken naar alle opties die mogelijk waren voor ons. Hij houdt goed contact met je en belt/mailt regelmatig over de voortgang. Dat korte lijntje vonden wij heel prettig. Ook om 's avonds even langs te komen bij ons thuis om nog net even wat uit te leggen of te laten ondertekenen was geen probleem. Wij hebben ons huis kunnen kopen en waren blij met Alfred!

• Afspraken nakomen

Dankzij Alfred Robijn hebben we binnen 2,5 week van ons eerste bezoek een koopovereenkomst. Voor ons was het de eerste keer kopen en Alfred heeft ver buiten alleen de financiele aspecten geholpen en geadviseerd. Ik kan hem 100% aanraden en zal dat dan ook zeker blijven doen.

• Afspraken nakomen

Het was fijn om met Alfred samen de gewenste hypotheek uit te zoeken, Alfred reageerde direct op vragen en wensen en nam direct in mijn bijzijn contact met de hypotheek verstrekker. Hij is eerlijk en deskundig en wist goed waarover hij het had, luisterde goed en vertaalde dit naar de gewenste hypotheek, Bedankt Alfred.

• Afspraken nakomen

Prettige communicatie en goed te plannen afspraken. Altijd bereid om advies te geven. Prima voorlichting betreft wetgeving en mogelijkheden betreft afsluiten hypotheken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prijs dienstverlening veel te hoog

• Afspraken nakomen

Wij vinden het jammer te vernemen dat u het tarief voor onze dienstverlening te hoog vindt. De fee die wij berekenen is marktconform. Het is fijn te horen dat u wel zeer tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank voor uw review.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zaken werden goed uit handen genomen. Kleine dingen maakten dat het geen 10 werd: bij de definitieve offerte zat niet de juiste maandlasten berekening; communicatie over gebruik bankrekening voor korting hypotheekrente was in eerste instantie onvolledig.

• Afspraken nakomen

Heel prettig en professioneel. Door de deskundigheid van Alfred zijn wij op een perfecte manier door het hele financiële proces van verkoop oude huis / aankoop nieuwe huis + van bestaande naar nieuwe hypotheek gegaan. Daardoor geen slapeloze nachten, maar vol vertrouwen! We hebben nu een prachtige woning en een uitstekende financiële situatie. Bovendien ook nog een fantastisch soundsystem ! Das ook mooi meegenomen! Kom je nog een keer luisteren Alfred? Wij hebben Alfred natuurlijk ook geadviseerd aan onze vrienden!

Prettig, betrouwbaar en flexibel

Alles word goed uitgelegd en geregeld. Prettig samen gewerkt met Alfred Robijn

• Afspraken nakomen

Ondanks de complexe situatie uitstekend meegedacht. super geregeld allemaal. echt TOP!!

• Afspraken nakomen

Alles naar tevredenheid snel en vakkundig tot stand gekomen.

• Afspraken nakomen

Alfred is fijn in de omgang, kundig en heeft verstand van zaken. Hij heeft een passend advies gegeven, waaruit voor ons de meest gunstige hypotheek uit naar voren is gekomen. Dit in combinatie met de snelheid waarin dit is gegaan (een stuk sneller dan bijv de ING bank waar wij ook in het voortraject advies hadden aangevraagd), maakt mij en mijn vrouw een zeer tevreden klant

• Afspraken nakomen

Bij gesprekken met een hypotheek adviseur is altijd goed te merken hoeveel verstand hij ervan heeft, maar altijd moeite heeft om dat duidelijk over te brengen. Gezien de technische verwoording in veel documenten is het belangrijk dat er duidelijk aan de klant wordt uitgelegd wat alles inhoud, wat de gevolgen zijn, en wat de opties zijn.

• Afspraken nakomen

Deskundig en denkt goed mee in wat we wilden bereiken voor het oversluiten van onze hypotheek. Een aanrader voor hypotheken.

• Afspraken nakomen

Zeer fijne ervaringen met van Bruggen, we werden goed geïnformeerd over diverse mogelijkheden en alles werd erg goed geregeld en afgehandeld. Alfred is zeer attent,vakbekwaam en reageert zeer vlot op mail en telefoon, niets is te veel moeite en staat continue voor je klaar. Een hele dikke aanrader!

• Afspraken nakomen

We zijn zeer tevreden met alle adviezen die wij hebben gekregen met betrekking tot het afsluiten van een nieuwe hypotheek. Alfred is een prettig persoon in de omgang, straalt vertrouwen uit en maakt dit ook waar. Hij reageert snel op vragen per mail of telefonisch en denkt mee in oplossingen. Kortom wij bevelen hem van harte aan.

• Afspraken nakomen

Open, eerlijk, transparant, slagvaardig en zeer deskundig bestaat kennelijk nog steeds! Tel daarbij op de snelheid waarmee ons dossier compleet is gemaakt door Alfred en wij kunnen niet anders dan uitermate tevreden zijn. Zeer aanbevolen!!!

Kerklaan 6 7311AG Apeldoorn

Over Van Bruggen Adviesgroep