Goed verlopen

• Afspraken nakomen

men is super correct , duidelijk en voorzien van alle kennis

super correct en duidelijk

Vriendelijkheid

Vriendelijkheid en deskundige

Reële denkwijze

Heel realistische denkwijze. Ik kreeg duidelijk te horen wat ik moet hebben voordat ik naar een woning ga zoeken en hoelang dat ongeveer kan duren. Ook was het niet mogelijk om naar locatie toe te komen. De adviseur is aan het eind van zijn werkdag naar mijn locatie gekomen. Heel erg fijn. Wel vind ik dat het erg duur en zal ik een andere maatschappij kiezen om mij te ondersteunen. Voor oriëntatie was het een hele fijne en goede afspraak.

• Afspraken nakomen

Snel en duidelijk geholpen!

Helaas de teams link niet ontvangen, doch daarna telefonisch met Rick gesproken. Duidelijk en deskendig verhaal.

Fijn geholpen

Ondanks dat ik nu geen klant zal worden, ben ik bij het gratis eerste gesprek toch goed geholpen. Er is zelfs vrijblijvend een verzekering voor mij geregeld! Al met al goede service.

zeer nuttig gesprek

ik heb veel geleerd tijdens dit gesprek. ook vond ik het een duidelijke uitleg met goede voorbeelden van een erg vriendelijke adviseur.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Alle vragen beantwoord en meer.

Het gesprek was ongehaast en uitgebreid. Al mijn vragen zijn beantwoord en er is nog veel meer verteld. Er is nagedacht over mijn situatie en wensen en daarop is een passend advies gegeven.

Leuke en aardige hypotheekadviseur

Super geholpen! We zijn nu van alles op de hoogte en hebben goed advies gekregen. TOP!

• Afspraken nakomen

Fijne en snelle afhandeling van zaken

Prima en snelle afhandeling. Alles duidelijk uiteengezet.

• Afspraken nakomen

Prima begeleid bij het aanvragen van een hypotheek

Tevreden

Gewoon tevreden! Duidelijk verhaal met een goed beeld van wat ik kan verwachten.

• Afspraken nakomen

Duidelijk antwoord op mijn vraag gekregen.

Fijne hulp als starter

Erg fijn gesprek gehad met adviseur Rick. Ik voelde me serieus genomen als starter en heb een uitgebreide uitleg gehad over waar ik me kon verbeteren voor een betere hypotheek en het hele proces.

Gedegen, eerlijk en servicegericht

Heel blij met het advies en de service.

• Afspraken nakomen

Een mailtje… En het wordt geregeld! Hypotheek offerte en afspraken met de bank worden snel en vakkun

Super tervreden!

Prettig en terzake

Een prettig contact, waarin ik de gevraagde info heb gekregen. Bijzonder snel antwoord, Toezegging gekregen om ontbrekende info alsnog te beoordelen.

Deskundig advies en uitgebreide informatie

Deskundig advies en uitgebreide informatie

Super bemiddeling!

Persoonlijke aandacht, net dat stapje extra en deskundig advies.

Deskundig advies!

Deskundig advies op maat, met verschillende varianten wa5 betreft de mogelijkheden voor de financiering

Over Van Bruggen Adviesgroep