Zeer belovend kennismakingsgesprek - vervolgens radiostilte

Heel fijn kennismakingsgesprek gehad, vervolgens heb ik gemaild en gebeld (zoals gevraagd) om te laten weten of we verder gaan, maar hierna nooit meer iets ontvangen? Heel bizar, wij gaan naar de concurrent.

• Afspraken nakomen

Beste Joost, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben net telefonisch contact gehad en in dat gesprek heb ik mijn excuses aangeboden. Zoals besproken ga ik voor je aan het werk en spreek ik je snel weer.

Uitstekend ! Zoek niet verder! Aanrader !

Ik wilde niet over 1 nacht ijs gaan en heb met meerdere hypotheek adviseurs van verschillende firma s online en live gesproken voordat koos voor Remco v Barneveld van Van BruggenAdviesGroep Leiden ! Mijn geval voor Hypotheek oversluiten was complex maar Remco gaf het vertrouwen dat alles goed zou komen en heeft er ook alles aangedaan om de beste deal en rente te regelen! Het persoonlijk contact aan huis , uitstekende bereikbaarheid en contact snelheid via mail / telefonisch heb ik zeer gewaardeerd alsook alle extra hulp met het aanleveren van alle papierwerk ! En het uit handen nemen van veel zaken die elders duidelijk niet het geval zouden zijn geweest!!! Bij oa ”de Hypotheeker ” wilde adviseur al na 10 minuten !!!! 250€ hebben want het zou teveel moeite kosten om mijn situatie uit te werken…. Zo blij dat ik heb doorgezocht naar de BESTE en tevens niet de duurste! Hypotheekadviseur = Remco. ECHT EEN AANRADER ! Complimenten van een zeer tevreden klant.

• Afspraken nakomen

Alfred Robijn heeft ons tijdens een eerste kennismakingsgesprek zeer goed wegwijs gemaakt in de hypotheekwereld. Vrij snel daarna hebben we een huis gekocht en na het ondertekenen van de koopovereenkomst was de hypotheek binnen een week rond! Daarnaast heeft Alfred ons goed geholpen met andere zaken zoals de taxatie en het adviseren op het gebied van diverse verzekeringen. Alfred reageerde altijd zeer snel op onze e-mails/vragen en ondernam snel actie nadat wij de benodigde documenten naar hem hadden opgestuurd.

• Afspraken nakomen

Zeer goed, deskundig en snel geholpen door Alfred met begrip voor onze persoonlijke omstandigheden.

• Afspraken nakomen

Als starters van een koopwoning hadden we hier weinig verstand van. Alfred heeft ons deskundig advies gegeven en wist dit goed uit te leggen aan ons. Ook stond hij altijd open voor onze vragen, neemt de tijd, luistert goed en reageerde per mail meestal al dezelfde dag en anders de volgende dag. Hij is een vriendelijke man die altijd op tijd was en rekening houdt met de thuissituatie. Alfred is erg flexibel (kon ook in de avonduurtjes) en we vonden het fijn dat hij ook bij ons langs kon komen, i.p.v. dat we naar zijn kantoor moesten komen. Daarnaast vonden we het fijn dat hij veel dingen voor ons uit handen nam, waar wij zelf geen tijd voor hadden of verstand van hadden.

• Afspraken nakomen

Erg fijn geholpen door Alfred, die altijd bereikbaar was voor hulp. Top service!

• Afspraken nakomen

Als starters de woningmarkt betrekken is een hele stap. Alfred heeft ons deskundig geadviseerd en goed geholpen om tot de juiste offerte te komen zodat wij op tijd de hypotheek rond hadden. Hij kijkt niet alleen naar het moment nu, maar ook naar de mogelijkheden in de toekomst. Daarnaast hebben wij extra hulp gekregen bij het afronden van andere documenten zoals het taxatierapport. Overal is gekeken naar waar wij als koper het meeste voordeel hebben. Dat is fijn!

• Afspraken nakomen

Aflred is een zeer vriendelijk en deskundige adviseur. Ik wilde na 10 jaar vast rente toch eens van iemand advies. Eigenlijk zonder verwachting naar Van Bruggen Adviesgroep gegaan. Bij het eerste gesprek werd al duidelijk dat er meer mogelijkheden waren dan ik mij kon voorstellen. Na een uitgebreid gepsrek en bekijken welke mogelijkheden er allemaal zijn tot een uitstekende oplossing gekomen

• Afspraken nakomen

Alfred is zeer kundig en gaat uitgebreid op zoek naar de beste mogelijkheid passend bij de vraag. Ook als de vraag halverwege veranderd speelt hij hier snel op in.

• Afspraken nakomen

Goed advies gekregen bij oversluiten van mijn hypotheek. Het hele proces verliep soepel, zelfs tijdens de vakantieperiode was contact indien nodig. Hele prettige ervaring.

• Afspraken nakomen

Alfred heeft ons zeer goed geholpen bij de het afsluiten van de hypotheek voor onze 1e woning. Alfred is geduldig, luistert goed en komt met een panklare oplossing. Zelfs in zijn vakantie is hij bereikbaar en ook nog eens bereid zaken te regelen. Wij zullen Alfred graag aanbevelen bij familie, vrienden en bekenden.

• Afspraken nakomen

Alfred heeft ons snel en overzichtelijk geholpen. We hebben een duidelijk overzicht gekregen van wat er gedaan moest worden, welke documenten nodig zijn en wat de kosten zijn. Ook hebben wij achteraf niet nog extra documenten moeten aanleveren.

• Afspraken nakomen

Dhr Robijn heeft ons heel goed geholpen met deskundig advies. Snel de juiste oplossing gevonden voor ons vraagstuk. Hierbij toonde dhr Robijn flexibiliteit, daadkracht, beslisvaardigheid en professionaliteit.

• Afspraken nakomen

Onze contacten voorafgaand aan het afsluiten van de hypotheken in januari 2018 tot de afronding van het project "aankoop grond en bouw garage" in juni 2018 duurden een half jaar. Dhr. Robijn heeft over het geheel uitstekend werk verricht. Meestal was er direct een reactie op mijn vragen, een enkele keer bleven mails langer onbeantwoord. De enige wat minder positieve opmerking betreft het feit dat ik op 1 februari - toen duidelijk werd dat ik i.v.m. hogere kosten meer hypotheek nodig had, niet op de hoogte werd gebracht van een bedrag aan bemiddelingskosten dat dit meer zou gaan kosten. Hierdoor werd ik pas in juni verrast. Over de hele linie heeft dhr. Robijn echter uitstekend werk gedaan en vrijwel altijd direct nieuwe informatie met mij besproken en terug gekoppeld. Het directe persoonlijk contact waardeerde ik enorm.

• Afspraken nakomen

Top advies gekregen en binnen 4 weken alles geregeld zodat we kunnen verbouwen. Alfred heeft verstand van zaken , alles snel en vakkundig geregeld en heeft regelmatig contact opgenomen.

• Afspraken nakomen

Op 25 april 2018 heb ik Afred Robijn in de arm genomen voor het begeleiden bij het afsluiten van een hypotheek. Op vrijdag 25 mei heb ik de sleutels ontvangen bij de notaris. Aangezien er een scheiding bij betrokken was, kan ik zeggen dat deze tijdlijn uitermate kort is. Een gegeven waaraan Alfred een waardevolle bijdrage heeft geleverd. Zaken die ik expliciet wil benoemen zijn: - Afspraken nakomen. Alfred reageert snel op mail. Stukken die je naar hem stuurt voor de hypotheekverstrekker zet hij per direct door. Zijn bereikbaarheid is erg goed. - Klantvriendelijkheid. Alfred was ook bereid het traject voor mijn voormalig partner te verzorgen, wat best wel wat geduld en tact van hem heeft gevergd. - Deskundigheid. Alfred heeft een goed netwerk met directe ingangen bij hypotheekverstrekkers. Dat maakt het dat hij heel efficiënt werkt met korte tijdlijnen.

• Afspraken nakomen

De heer Robijn is een vakkundige adviseur met engelengeduld. We twijfelden enorm over het opnieuw afsluiten van een hypotheek en hij heeft steeds onze vragen beantwoord. We kregen steeds het hele financiële plaatje te zien. Ook kritische vragen werden niet afgewezen, maar duidelijk beantwoord. Op al mijn mails kreeg ik steeds dezelfde dag antwoord of werd ik teruggebeld. Zelf heb ik nu alles netjes bij elkaar in een map met alle papieren en informatie, die ik via Van Bruggen kreeg. Heb een paar keer slecht geslapen door alle cijfers, die door mijn hoofd spookten, maar doordat er steeds contact mogelijk was, werd ik iedere keer weer gerustgesteld door vooral de professionaliteit van de heer Robijn, die alles dan nog eens uitlegde met het kostenplaatje erbij.

• Afspraken nakomen

Onze ervaring met Alfred Robijn is erg goed. Alfred kwam bij ons thuis om alle wensen door te nemen. Groot verschil met een ander hypotheek aanbieder was dat Alfred eerst goed luisterde wat wij wilden in plaatst van een standaard verhaal op te hangen. Hierna is hij met onze wensen aan de gang gegaan en met een goed voorstel gekomen. De aanvraag van de hypotheek was binnen 3 weken afgerond. Op onze vragen was er steeds heel snel een antwoord. Wij zijn over het geheel erg blij met de gehele afhandeling.

• Afspraken nakomen

Heel fijn geholpen, bezoek aan huis was voor mij zeer prettig en voor Alfred geen probleem. Alles is zeer snel afgehandeld.

• Afspraken nakomen

Alfred staat ook buiten reguliere tijden voor je klaar en is prettig in de omgang. Heeft ons goed geholpen bij het vinden van een hypotheek!

• Afspraken nakomen

Ik ben heel goed en zorgvuldig geholpen door Alfred. Hij reageert snel en heeft mijn hypotheekaanvraag volledig uit handen genomen.

• Afspraken nakomen

Hele fijne ervaring gehad met de heer Robijn. Die ook serieus naar de mogelijkheden heeft gekeken en ook met opties kwam. Erg betrokken!

• Afspraken nakomen

Alfred heeft ons goed advies gegeven en gekeken naar alle opties die mogelijk waren voor ons. Hij houdt goed contact met je en belt/mailt regelmatig over de voortgang. Dat korte lijntje vonden wij heel prettig. Ook om 's avonds even langs te komen bij ons thuis om nog net even wat uit te leggen of te laten ondertekenen was geen probleem. Wij hebben ons huis kunnen kopen en waren blij met Alfred!

• Afspraken nakomen

Dankzij Alfred Robijn hebben we binnen 2,5 week van ons eerste bezoek een koopovereenkomst. Voor ons was het de eerste keer kopen en Alfred heeft ver buiten alleen de financiele aspecten geholpen en geadviseerd. Ik kan hem 100% aanraden en zal dat dan ook zeker blijven doen.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.