Vakkundig team, snel en persoonlijk advies!

• Afspraken nakomen

Goede service, klantgericht, heldere uitleg over een voor mij onbegrijpelijk onderwerp. Marco, je levert geweldige service.

• Afspraken nakomen

Onze hypotheekadviseur was Marco Stubbe en wij hadden gelijk vanaf het begin een goed gevoel bij deze man. Hij kon rustig uitleggen wat de opties waren en wat er allemaal op ons af zou komen. Ook wist hij ons gerust te stellen over zaken waar wij ons wel druk over maakten. Marco was ook heel snel met antwoorden (behalve in het weekend) en kwam altijd met een up to date voorstel of document. Ik kan iedereen hem aanraden.

• Afspraken nakomen

De kennis en ervaring gecombineerd met de servicegerichtheid is heel prettig. e-mail: [email protected]

• Afspraken nakomen

ik ben bij marco stubbe en ook al is het veel geld hij werkt alsof het zijn eigen toekomst is en portemonnee .doet erg zijn best dus voor ons( vrouw en ik )

zeer prettige ervaring, we zijn al bezig met stap 2 en 3

• Afspraken nakomen

Correct en vriendelijk te woord gestaan. Snelle en adequate afhandeling. Aan te bevelen!

• Afspraken nakomen

Uitstekend bevallen. Het was het geld waard!!!

• Afspraken nakomen

Wij werden door Marco Stubbe van van Bruggen in Berkel en Rodenrijs super goed en snel geholpen nadat we bij een andere adviseur vastliepen. Hij ondernam meteen alle aktie die nodig was om toch nog snel de hypotheek geregeld te krijgen, een dik compliment voor deze man!

• Afspraken nakomen

Uitstekend advies gekregen. Alles heel helder en duidelijk uitgelegd. Daarnaast werd er ook de tijd genomen door Marco Stubbe om ons alles nog is een keer uit te leggen als we in 1ste instantie niet begrepen wat hij precies bedoelde.

• Afspraken nakomen

Marco heeft ons zeer goed geholpen en ons snel door het hypotheek proces geloodst. Zijn wijze van communiceren is als erg prettig ervaren. Snelle reacties op telefoontjes en emails en goede onderbouwde adviezen waar wij iets aan hebben.

• Afspraken nakomen

Afspraak kon snel gemaakt worden; adviesgesprek was zeer duidelijk en transparant. De hypotheekaanvraag verliep snel en probleemloos. Communicatie via email ervaarde ik als zeer klantvriendelijk! Grote pluspunt dat alles via 1 financieel adviseur verliep zonder tussenkomst van derden.

• Afspraken nakomen

Duidelijke en eerlijk advies.

• Afspraken nakomen

JAMMER GENOEG STAAT MIJN HYPOTHEEK ONDER WATER WAARDOOR ER GEEN MOGELIJKHEDEN BLIJKEN TE ZIJN OM HYPOTHEEK OVER TE SLUITEN WACHTEN OP BETERE TIJDEN.

• Afspraken nakomen

Wij hebben de samenwerking goed ervaren. Wat belangrijk is dat je als klant gehoord en geholpen wordt met een vakkundig oordeel. Dat is zeker gebeurd en we zijn daar ook super tevreden mee. Wij zullen Van Bruggen zeker aanraden bij anderen maar dan wel de adviseur dhr Marco Stubbe. Uiteindelijk vestig je je oordeel op de persoon waar je mee te maken hebt. Super bedankt nogmaals.

• Afspraken nakomen

Tijdens het vrijblijvende gesprek dat wij mochten hebben met de door ons benaderde medewerker van de Van Bruggen financieel adviseur, zijn wij naar ons inzien goed voorgelicht over onze mogelijkheden m.b.t de aankoop van onze toekomstige woning. mocht ons huis binnen afzienbare tijd verkocht worden ,dan zullen wij zeker weer een beroep doen op de adviseur, kortom een prettige ervaring. en nu maar wachten op de verkoop.! vriendelijke groet, fam.H van Wijnen.

• Afspraken nakomen

ben heel goed voorgelicht en geholpen , wat erg onaangenaam was dat er al na 10 dagen een aanmaning kwam , tegenwoordig is zeker een betaaltermijn van 21 to 28 dagen normaal. Ik heb dit als zeer hinderlijk ervaren

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb eigenlijk niet zoveel contact waar ik wel erg blij me ben is dat er weer een agent is die mijn verzekeringen heeft nagekeken en heeft bijgewerkt. Dit heb ik erg gemist.

OK

Over Van Bruggen Adviesgroep