Hele goede en rustige uitleg

Advies gesprek met Marco Stubbe. Heel fijn en rustig gesprek waarin hij meerdere scenario’s en opties besproken heeft.

Vakundig en corect.

Ga zo door

• Afspraken nakomen

Fijn advies en uitleg gehad

Ik heb een prettig gesprek gehad, ondanks dat ik wellicht pas over een jaar kan kopen werd er tijd genomen om mij alles uit te leggen en toe te lichten. Bedankt!

• Afspraken nakomen

Goed en persoonlijk advies!

Vanaf het eerste moment goed meegedacht vanuit mijn situatie

Zeer prettig gesprek.

Ondanks dat ik niets van hypotheken en geldzaken begrijp, kreeg ik een duidelijk en goed advies.

• Afspraken nakomen

Marco stubbe heeft een duidelijk verhaal

Duidelijk verhaal in Jip en Janneke taal, begrijpelijk voor beide partijen. enige min puntje is dat de kosten niet op voorhand zijn benoemt, de mail hier omtrent valt dan wat rui op je dak, niet dat wij er van uit zuiden gaan dat het gratig was.

Goed en vrijblijvend advies

Fijn om gezamenlijk het financiële plaatje te kunnen doorlichten. Advies zonder enig dwang richting een (bank-)product.

• Afspraken nakomen

Uitstekende service en nemen alle tijd voor je

Marco Stubbe: Professional, helder verhaal, denkt mee, gastvrij, neemt alle tijd om al je vragen te beantwoorden. Zeker een aanrader!

• Afspraken nakomen

Een klick en een prettig gesprek.

De grote linnen uiteen gezet. Allerlei details komen later waaraan ik allemaal denk. Ik wil vooral zo weinig mogelijk belastingen betalen maar dat is de toekomst. Eerst het vermogen hebben en dan verder het olan uitwerken.

Prettig gesprek

Realistisch verhaal, vriendelijke ontvangst.

Goede voorlichting van mogelijkheden

Locatie met parkeren. Goede voorlichting van de keuzes die er zijn.

Prima gesprek

Prima gesprek gehad over de mogelijkheden.

• Afspraken nakomen

Goede hulp, goede beschikbaarheid. Persoonlijk vond ik het ook heel fijn om met de rekentool mee te kunnen kijken. Geeft extra gevoel van transparantie.

Prettig en deskundig advies

In een verkenning naar hypotheken terecht gekomen bij Van Bruggen Adviesgroep. Het vrijblijvende advies gesprek was weg prettig en ongedwongen. Vooraf was er gelegenheid om mijn wensen kenbaar te maken. En gedurende het gesprek kwamen deze aan bod en kwamen de antwoorden. Ook had ik behoefte aan wat verdieping op onderwerpen en die ruimte was er. Tevens werd er direct advies gegeven over de mogelijkheden om de hypotheek in te richten. Achteraf heb ik de berekeningen ontvangen zodat ik deze nog eens terug kan lezen en als praatplaat kan gebruiken. Kortom, voor mij een zeer waardevol gesprek.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Al 2x uitstekend advies ontvangen van Hans

In 2018 een hypotheekaanvraag doorlopen voor een complexe CPO hypotheek financiering. Goed advies, proactief en snelle communicatie en heel goede begeleiding.

Vriendelijk, persoonlijk, deskundig

lhjj;

Ik raad het zeker aan!

Nogmaals hartelijk dank voor alle informatie en deskundig advies!

• Afspraken nakomen

heel fijn en deskundig adviesgeprek

Ik had een heel fijn en professionel adviesgesprek met Heer Brederveld en ik zou hem zeker aanbevelen. Hij geeft duidelijk goed advies en weet bovendien ook nog veel over verzekeringen. Top !

Prettig en vrijblijvend gesprek

Prettig en soepel gesprek gehad met Marco. Even 2 vergelijkingen gemaakt en het vervolgtraject besproken. Transparant en helder.

Waardevol

Prima geholpen, vriendelijke adviseur.

• Afspraken nakomen

Goed, eerlijk en duidelijk advies

Hans Terlouw heeft ons perfect en eerlijk geadviseerd. Daarnaast heeft Hans op dingen gewezen waar wij niet bij stil hadden gestaan.

• Afspraken nakomen

Hans Terlouw did the impossible to get my mortgage approved in a few days

I've received reliable expert advice and great support through the whole process.

• Afspraken nakomen

Duidelijk en volledig inzicht!

Van Bruggen advies groep gaf ons een duidelijk inzicht in wat wel en niet mogelijk was. Ook wat de gevolgen zouden zijn in onze financieen. Door het advies hebben wij een beter beeld gekregen van ons budget en de juiste adviezen mogen onvangen.

Fijn en snel contact!

Ik heb mijn hypotheek via Van Bruggen (Marco Stubbe) geregeld en een Financieel plan laten maken. Het contact was prettig en verliep voorspoedig en snel. Ik had tevens meer verwacht van het financieel plan, bijvoorbeeld advies over hoe mijn vermogen te verdelen en waar. Wellicht ook wat meer ambitieusere tips. Maar ruim voldoende geholpen, en vooral bevestiging gehad dat ik al goed bezig was.

• Afspraken nakomen

De rust, tijd en geduld voor een jong volwassene

Met alle geduld een lastig vraagstuk voor een jong volwassene, pensioen, uitleggen een eerste adviezen geven aangevuld met extra informatie per email

Over Van Bruggen Adviesgroep