
Beste mevrouw, wat vervelend om dit te horen! Ik heb uw vraag aangehoord en naar mijn mening zijn de verwachtingen die u heeft niet waar te maken. Ik heb dit juist op voorhand al uit gesproken i.p.v. een langdurig traject in te gaan zonder uit te kunnen komen op een gewenst resultaat. Om zo teleurstellingen te voorkomen. Nee zeggen is niet leuk, dat snap ik, maar wel het meest juiste in dit geval.
Wat vervelend om te horen. We hebben net per mail aan u aangetoond, dat er 1 dag na onze afspraak een uitgebreide toelichting op de adviesmogelijkheden bij ons kantoor (per besproken onderwerp) aan u en uw dochter is verzonden. U heeft deze mail helaas blijkbaar geheel over het hoofd gezien.
Van Bruggen Adviesgroep is sinds 1972 actief als financiële dienstverlener. Onze ruime kennis en ervaring zetten we graag in om u van dienst te zijn. Daarbij bent u verzekerd van onafhankelijk, transparant en deskundig advies. Of dit nu uw hypotheek, verzekeringen, leningen of overige financiële vragen betreft. Persoonlijke aandacht, betrokkenheid en duidelijkheid staan hierbij voorop. Zo weet u precies waar u aan toe bent. Bovendien vergelijken wij vrijwel alle geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd