• Afspraken nakomen

Vriendelijke mensen Nemen de tijd voor je Als er wat is kan je ze bellen of appe

• Afspraken nakomen

Waarom geen tien? OMdat het voor een leek moeilijk inschatten is of een advies perfect is. We hebben echter wel een uitstekende ervaring met Peter Kilsdonk en zijn medewerkers en onze zaken waren zeer snel en tot volle tevredenheid geregeld.

• Afspraken nakomen

Zeer goed advieskantoor dat ik al langere tijd ken en al vele jaren van hun deskundigheid gebruik maak. Ik weet tamelijk veel van huizen en hypotheken af, en ervaar toch telkens weer aspecten in hun advies die ik eerder zelf niet had meegewogen. Dat het geen 10 is heeft te maken met de vrij hoge kosten van dienstverlening waar ik kennelijk nog onvoldoende aan gewend ben (maar ik reken dan ook een euro terug naar guldens)

• Afspraken nakomen

Toppers zijn het bij Van Bruggen Adviesgroep! Wij hebben (mogelijk gemaakt door Van Bruggen Adviesgroep) ons droomhuis kunnen kopen. Geen moeite te groot en wat leven ze met je mee. Toppers Van Bruggen Adviesgroep Overberg

ZEER GOEDE ERVARING!!!

• Afspraken nakomen

Voor ons was het een zeer goede, leerzame en gezellige ervaring!

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, duidelijk, correct in communicatie en afhandeling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij zijn goed geholpen geadviseerd bij t omzetten van de hypotheek. Het wad duidelijk en goed geregeld.

• Afspraken nakomen

Een snelle en deskundige overbruggingsfinanciering bij de bouw van een nieuw huis, waarbij de bouw nog zeker 2 jaar duurt en het oude huis pas over 2 jaar verkocht wordt. Voor velen een lastige klus. Voor Van Bruggen Veenendaal niet.

• Afspraken nakomen

Goed en snel geholpen met de omzetting van mijn hypotheek, daarbij ook gewezen op zaken die ik niets wist. Met name de afhandeling en papierwinkel is goed en snel geregeld.

• Afspraken nakomen

Ik ben erg tevreden over van Bruggen adviesgroep. Uitstekend advies. Kordaat optreden. Goede afhandeling. Hebben een compleet pakket, nieuwe hypotheek, financieel meer jaren overzicht, advies, genomen. Uitstekend.

• Afspraken nakomen

In een zeer vriendelijke atmosfeer duidelijk en deskundig financieel advies ontvangen van Machteld van Rijnbach betreffende de aankoop van onze nieuwe woning. Door deze goede ervaring ook de aankoopbegeleiding door VanBruggen (Woon.nl) laten verzorgen. Rika v/d Zouwen heeft ons hier uitstekend ondersteund met haar heldere en realistische kijk op de zaak. Kortom, aanrader!

• Afspraken nakomen

Zeer goed en prettig geholpen bij het (zeer) snel verkrijgen van een hypotheek. De adviseurs waren erg betrokken bij mijn situatie en hebben de nodige onderhandelingen vakkundig van mij over genomen. Heel erg bedankt.

• Afspraken nakomen

Tijdje terug een bezichting gehad van Rika van der Zouwen. Zeer prettige bezichting. Rustig, niet gehaast en realistich. (niet zo een snelle gladde verkoper). Heel fijn.

• Afspraken nakomen

Ik heb een bijzonder prettig en to the point gesprek gehad met uw adviseur. Tevens zijn de vragen die openstonden nauwkeurig beantwoord.

• Afspraken nakomen

Hebben geen spijt van keuze voor deze tussen persoon en zouden zeker een volgende keer weer met ze in zee gaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Afspraken nakomen

Hele prettige samenwerking en duidelijke uitleg> TOP

Bernard van Kreelpoort 4

3901RC Veenendaal